Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg hater at jeg savner eksen min! Han er en idiot og jeg hater ham for det han gjorde mot meg, men herregud som jeg savner ham. Skulle ønske jeg kunne gå tilbake i tid og ha armene gans rundt meg igjen, om så bare for en kveld.

Anonymous poster hash: c559e...068

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hater at det hver jævla dag i nyhetene dukker opp nye saker ang dyremishandling. Føler meg så maktesløs. Hater folk som ikke har empati for dyr!

Anonymous poster hash: b309a...b9b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER etterveksten min, å være blond ruinerer meg siden jeg må til frisøren hele $"%$# tiden!!

Jeg er drittlei av å spandere på fattige venninner som ikke respekterer at selv om jeg har en godt betalt jobb så betyr det IKKE at jeg kan øse ut og aldri få noe igjen av de!

Jeg hater magen min, den er fleskete og fæl!!!

Dessuten hater jeg ryggfettet mitt, jeg får ryggvalker av BH'er :(

Jeg er drittlei av at folk bare "HVAAAA? Liker du ikke reker/kreps/snegler/sushi/blekksprut/rødvin/blåskjell" og andre EKLE ting!

Og dere politisk korrekte mennesker kan ryke og reise! Jeg røyker (GISP), jeg hater syklister, jeg er drittlei maset om miljø-ditt og miljø-datt, jeg liker IKKE dine barn og vil ikke høre om avføringen og gurgling og hva verre er.

Og dere Tesla-mennesker. Hadde dere VIRKELIG kjøpt el-bil hvis dere ikke fikk økonomiske fordeler og status ut av det? Trodde ikke det, nei. Dere er en gjeng med sauer og jeg ler av dere.

Til slutt hater jeg dere bloggere og andre bimboer som tar selfies med trutmunn.

Jeg hater samfunnet og jeg hører ikke hjemme her. Jeg hadde passet inn ypperlig på 50-tallet da :)



Anonymous poster hash: 95623...a22
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg HATER etterveksten min, å være blond ruinerer meg siden jeg må til frisøren hele $"%$# tiden!!

Jeg er drittlei av å spandere på fattige venninner som ikke respekterer at selv om jeg har en godt betalt jobb så betyr det IKKE at jeg kan øse ut og aldri få noe igjen av de!

Jeg hater magen min, den er fleskete og fæl!!!

Dessuten hater jeg ryggfettet mitt, jeg får ryggvalker av BH'er :(

Jeg er drittlei av at folk bare "HVAAAA? Liker du ikke reker/kreps/snegler/sushi/blekksprut/rødvin/blåskjell" og andre EKLE ting!

Og dere politisk korrekte mennesker kan ryke og reise! Jeg røyker (GISP), jeg hater syklister, jeg er drittlei maset om miljø-ditt og miljø-datt, jeg liker IKKE dine barn og vil ikke høre om avføringen og gurgling og hva verre er.

Og dere Tesla-mennesker. Hadde dere VIRKELIG kjøpt el-bil hvis dere ikke fikk økonomiske fordeler og status ut av det? Trodde ikke det, nei. Dere er en gjeng med sauer og jeg ler av dere.

Til slutt hater jeg dere bloggere og andre bimboer som tar selfies med trutmunn.

Jeg hater samfunnet og jeg hører ikke hjemme her. Jeg hadde passet inn ypperlig på 50-tallet da :)

Anonymous poster hash: 95623...a22

Begynn med hardsparing og ha fast trekk fra kontoen den dagen du får lønn, si til venninnene dine at pengene er bundet opp og at du ikke har anledning til å ta ut fra den andre kontoen, så du har ikke råd til å spandere.

Anonymous poster hash: 009ed...4b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå er jeg så pisslei av bronkitt og feber. På andre uka :grine: Får jo ikke sove heller, så hallo verden kl 0400 når jeg har sovet knapt en time og kapitulerer etter å ha hostet opp ene lungen.

Fordelen er at jeg tror jeg får 6-pack snart, magemusklene er helt ømme og såre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor erfarer mange at det er så vanskelig å slutte å røyke?! :rasende:

Jeg angrer på at jeg begynte med nikotin-svineriet, og håper å greie å slutte.



Anonymous poster hash: eff4a...ce7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor erfarer mange at det er så vanskelig å slutte å røyke?! :rasende:

Jeg angrer på at jeg begynte med nikotin-svineriet, og håper å greie å slutte.

Anonymous poster hash: eff4a...ce7

Liten trøst ; Jeg sluttet å røyke for 6 år siden. Ikke planlagt slutt eller noe sånt, jeg ble bare brått drittlei. Skal ikke lyve å si at jeg ikke hadde nikotinabstinenser, men det var verst de første tre dagene. Spiste uendelig mengder gulrot når suget kom, pluss en haug med tyggis..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten trøst ; Jeg sluttet å røyke for 6 år siden. Ikke planlagt slutt eller noe sånt, jeg ble bare brått drittlei. Skal ikke lyve å si at jeg ikke hadde nikotinabstinenser, men det var verst de første tre dagene. Spiste uendelig mengder gulrot når suget kom, pluss en haug med tyggis..

Tusen takk for trøst, håp og inspirasjon og gode råd! :blomst:

Flott at du greide det! Jeg håper at mange greier det fremover :)

Anonymous poster hash: eff4a...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i 20-års alderen og mindre barn tror jeg er 16. Butikkansatte spør om legitimasjon når jeg kjøper paracet. En ansatt på polet trodde jeg hadde falsk id da jeg kjøpte en flaske whisky(skal aldri gå på polet uten sminke mer).

Jævla teite folk som skal dømme meg bare fordi jeg ser ung ut. Fant forresten mitt første grå hår i går. Dritt.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi har ingenting til felles, og da mener jeg ingenting! Men være sammen med meg skal hun. Hun utnytter meg og ødelegger ting. Her om dagen kom hun plutselig, men visste ikke når hun skulle gå. Jeg hadde en avtale og etter litt om og men ble hun med. Ikke nok med at det medførte utgifter på nesten 2000 kroner ekstra, men hun klarte å ødelegge hele kvelden for meg. Jeg er så drittlei av dama, kan hun ikke bare la meg være ifred? Hun tar ingen hint, ringer og sender sms, om jeg ikke svarer, stiller hun opp på døra. AAAAAAAAAAARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OG JEG FINNER IKKE NETTBANKBRIKKA!!!!!!!!!!!!! :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert: :frustrert:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor erfarer mange at det er så vanskelig å slutte å røyke?! :rasende:

Jeg angrer på at jeg begynte med nikotin-svineriet, og håper å greie å slutte.

Anonymous poster hash: eff4a...ce7

Jeg har sluttet å snuse, så har gått over til røyk. Kjempesmart!! :klaske: Dum jeg er....

Har sluttet å røyke tidligere, og brukte da nikotintyggis og grønn te. Etterhvert gikk jeg over til snus. Igjen: kjempesmart :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Telefonfolk som setter deg over før du rekker å åpne munnen. Og du vet at du ikke skal bli satt over! Så du stå nok en evig lang kø, og bare krysse fingerene for at det faktisk går an å snakke med de du har blitt satt over til. Også bryter det så klart.... Så må du ringe på nytt igjen, og slik fortsetter det. Fatter ikke at det skal være så vanskelig! Hør på meg i 2 sek før du setter meg over!! Blæ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

InterMedia AS (reklame- og annonseselskap, telefonterror) ringer meg i hytt og pine, fra 3 forskjellige numre. Har nå lagret dem med "HVEES" navn, så hver gang de ringer nå, ignorerer jeg dem og freser tilbake som en katt og lar det ringe ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er jeg forelsket i en gift mann? Han har gitt meg falske håp og her sitter jeg og lurer på hva pokker jeg skal gjøre. Ser bilder av han og kona på Facebook og det er ett mareritt å ikke kunne gjøre noe..

Jeg vil ha han.. men han vil ha koma si..

Anonymous poster hash: 8a31f...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor er jeg forelsket i en gift mann? Han har gitt meg falske håp og her sitter jeg og lurer på hva pokker jeg skal gjøre. Ser bilder av han og kona på Facebook og det er ett mareritt å ikke kunne gjøre noe..

Jeg vil ha han.. men han vil ha koma si..

Anonymous poster hash: 8a31f...7b3

Hold deg unna. Når han oppfører seg slik, så er han nok i stand til å behandle deg som dritt også.;)

Anonymous poster hash: d2c63...129

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hold deg unna. Når han oppfører seg slik, så er han nok i stand til å behandle deg som dritt også.;)

Anonymous poster hash: d2c63...129

Takk for respons :)

Jeg prøver å se for meg hverdagslivet med han. Tenker på masse ekle unoter han Gjør.

Men allehelgensdag drit å vite jeg ikke kan få han..

Anonymous poster hash: 8a31f...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for respons :)

Jeg prøver å se for meg hverdagslivet med han. Tenker på masse ekle unoter han Gjør.

Men allehelgensdag drit å vite jeg ikke kan få han..

Anonymous poster hash: 8a31f...7b3

Autocorrect. . Alikevell skulle det stå. Ikke allehelgensdag :P

Anonymous poster hash: 8a31f...7b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor må jeg være så ansvarsfull og pliktfølgende? I dag er jeg syk, snørra renner og har sår hals. Likevel følte jeg jeg måtte på jobb siden det er så mye som skal gjøres på kortest mulig tid. Kommer til å bli en interessant dag når jeg både må holde fokus på jobb og passe på å ta medisinene og nok væske. Hurra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...