Gå til innhold

Deres personlige søppelbøtte, her er den:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå skjønner jeg hvorfor man egentlig ikke skal drive med personlige ting i arbeidstiden....



Anonymous poster hash: e02dd...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå skjønner jeg hvorfor man egentlig ikke skal drive med personlige ting i arbeidstiden.... Anonymous poster hash: e02dd...f31

Jobber hjemme, etter arbeidstid. På kveldstid... Så det er ikke i arbeidstiden...

Fordømmende ignorante KG-ere.

Anonymous poster hash: d0105...cd8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh, nå skal jeg sutre, rett og slett! Har aldri vært inne i denne tråden, for jeg prøver å holde fokus på det positive i tilværelsen, men nå trenger jeg å klage litt...

Etter to måneder med en luftveisinfeksjon som ikke vil slippe taket, er jeg endelig litt bedre. Hva skjer da? Jo, da bestemmer ryggen seg for å bli aldeles i knute, så jeg klarer nesten ikke gå eller rette meg opp skikkelig. Er så lei av å ikke være i form! Jeg vil bli frisk og rask nå!!! Trene, være aktiv, komme meg ut på ting, føle meg litt opplagt. Drittvinter :sukk:



Anonymous poster hash: bda33...a27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Jaja, der gikk enda et vennskap i dassen. Sånn går det når man starter bra men får så miksede signaler tilbake og når man prøver seg, blir det helt feil. Tipper jeg aldri hører fra vedkommende igjen.. Er så lei av å sabotere for meg selv, vil bare synke ned i jorden nå. :frustrert:



Anonymous poster hash: e02dd...f31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei av å tenke på eksen... Lei av å tenke på hun han dumpet meg for. Hvem blir sammen med en som dumper kjæresten for deg?

Lei av mitt hode som har satt seg fast, og nå kan jeg ikke slutte å tenke på ham. Faen heller...

Anonymous poster hash: 67e48...b85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grrrr! :bond:

Jeg "passer" en som har litt problemer med å bevege seg for tiden, og et av problemene er at hun bruker 2 minutter på å reise seg, gå 5 meter til telefonen, ta opp telefonen, lete etter riktig knapp å trykke på for å svare.

Derfor har jeg lagt telefonen hennes ved siden av stolen der hun sitter, slik at hun klarer å svare før den som ringer legger på.

Men der skal telefonen selvsagt ikke ligge. Den skal, i følge henne, stå i basen hele tiden!

Resultatet er at jeg blir oppringt fordi de ikke får svar hos henne. Så må jeg løpe til henne for å se om alt er greit, gi henne beskjed, og så legge telefonen ved siden av henne igjen, slik at hvis noen andre ringer, rekker hun å svare før de legger på.

Dette skjedde 3 ganger i går, og har skjedd 2 ganger hittil i dag. Første gangen var før jeg hadde stått opp! :bond:

Hvorfor kan hun ikke ha den dømrade telefonen ved siden av seg?



Anonymous poster hash: 574a9...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Dritt lei meg selv og min manglende viljestyrke!

Helvete!! Bare eser ut jo! Men i morgen er det mandag,og da er det f...n meg på tide å starte med blanke ark

Nå er det nok!!!

Anonymous poster hash: 6ab62...41f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Naboen min skremmer meg!

Noe har skjedd, men ingen vet hvordan det har skjedd, eller hvem som har gjort det.

Han har lett med lys og lykte og funnet en syndebukk, og gjennom vinteren har han "bygget opp en sak" mot syndebukken, og samlet "beviser".

Bevisene er av en slik art at det kunne passe hvem som helst som har vært i området på et eller annet tidspunkt, og som har sko.

For noen dager siden var han klar for en "avsløring", og valgte å ta denne i full offentlighet med offentlig utskjelling, og med trusler om rettslige, økonomiske og fyiske represalier for syndebukken.

Kanskje har han rett! Syndebukken har vært på "åstedet", og hun har sko. Blinde høner kan også slumpe til å finne korn, og sannsynligheten for at det er syndebukken er like stor som at det er hvem som helst annen som oppfyller kriteriene.

Men dette kan ikke bevises på noen som helst måte, noe han nekter å innse.

Måten han har valgt å løse dette på, skremmer meg!

Han kunne valgt å skrive det hele av på kontoen for "uhell", men i stedet har han valgt å skyte "fluer med kanon". (Jeg vet at det heter å skyte spurv med kanon, men en spurv er for stor, og for lett å treffe i denne sammenhengen)

I stedet valgte han, uten å ha noe som helst grunnlag for det, å ikke bare anklage en tilfeldig person for å ha utført skade på eiendommen hans, men også å, i full offentlighet, fremsette trusler om fysiske represalier.

Alt dette for en skade som, hvis han velger å ta det utenfor forsikringen, vil koste ham i underkant av 500 kr.

Dette skremmer meg. Hva hvis jeg en dag utilsiktet gjør noe som irriterer ham? Vil han da gå løs på meg på samme måte som han har gått løs på syndebukken?



Anonymous poster hash: 574a9...e59
Lenke til kommentar
Del på andre sider

til alle som skal sende pakke med Posten; ta utgangspunkt i at den blir borte. Hvis du vil at den skal komme fram, betal tillegget kalt sporing, som gjør at det blir vanskeligere for alle de som er borti pakken din underveis, i og forsyne seg av den. Sender du uten sporing gir du en gave til alle de som fritt kan ta for seg av andres eiendom uten konsekvenser, da posten kan si fra seg alt ansvar så lenge man ikke har betalt dette tillegget. NÅR skal posten innføre sporing som standard????



Anonymous poster hash: 6abd2...f5a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 år senere...

Er forbanna på alle turistene i Lofoten! Kan ikke de søppelfolkene holde seg hjemme😠 Driter i turistnæringa nå- det er korona og hensynet til lokalbefolkningen er viktigst!! Jævla egoistiske drittfolk som bare bryr seg om at ferien er i boks, de ville dratt på billig chartertur ellers. Nå går de rundt der og mesker seg. Men jeg godter meg for drittværet som kommer der nå, håper regnværet varer hele ferien!

Anonymkode: 14799...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Før ferien, på jobb: 30 grader og sol nesten hver eneste dag.

Ferie: Regn i 3 uker.

Snart jobb igjen: Været begynner å bli bedre.

Pandemi= ikke mulighet for å reise til bedre vær.

# sommer2020

Anonymkode: 855f0...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Returnert vare fra Monki- fikk den i retur fra posten pga. feil adresse eller hva det var- får ikke returnert uten ny returlapp med strekkode- har gått flere uker og ikke fått den ennå =1 stykk plagg som ligger hjemme som jeg ikke vil ha men kanskje må betale for.

Anonymkode: 855f0...4a5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...