Gå til innhold

Engel, fra prøving til lille Daniel kom til verden!

Engel

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klem:

Jeg glemmer alltid å skrive her men leser hver gang du har skrevet noe nytt ;) Blir morsomt med UL - håper alt er bra, at det bare er 1 og at du får se kjønnet :ler: Og selvfølgelig at du rapporterer med en gang du har vært der ;)

Sees på fredag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

17+4

Vi har faktisk kanskje kjøpt leilighet... Rekkehusleilighet. Men det er boligbyggelag, så vi må vente på at forkjøpsretten går ut før vi vet om den virkelig blir vår. Får vite endelig fredag i neste uke. Absolutt ikke drømmehuset, men ok for noen år. Har ikke råd til å kjøpe drømmehuset nå uansett...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn, da har jeg lest hele boken :) Må jo få gratulere med Daniel, :hoppe: litt for nesten-huskjøp og gratulere med magebesøk nr. to sånn nå litt på etterskudd jeg da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj grattis med snart ny rekkehusleilighet!!!

Så spennende da! Leeeeeeeenge til neste fredag, men destod mer tid til å krysse fingrene for at dere får den!!! :sjarmor:

Når skal du på ul?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann! Ja, litt spennende med den leiligheten! Griner ikke akkurat om noen tar den på forkjøpsretten, men det hadde vært greit om det endelig gikk i boks nå, blir bare mer og mer stresset ettersom magen vokser...

Jeg skal på ultralyd om 1 uke! Onsdag 11. oktober kl 10.30. Kan nesten ikke vente... :hoppe: Mye som skjer neste uke. Ultralyd, siste arbeidsdag på jobb her (Jippi!! :hoppe: ) og svar på om vi får den leiligheten. Spennende!!! Og i helga skal vi på hytta sammen med et vennepar som har ei lita jente på 3 mnd. Blir nok veldig koselig!! Vi skal lage fårikål, gå tur, og kose oss forran peisen! :sjarmor: Krysser fingrene for at det blir bra vær! Og at bekkenet mitt tåler turgåing... Det har begynt å krangle litt ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ul snart ja :) Det blir spennende :)

Noe følelse for gutt/jente denne gangen?

Blir en spennende uke neste uke :) Du får skrive masse i dagboken din så jeg har noe å fylle dagene mine med..... :sjenert:

les i dagboken min så forstår du hva jeg mener.

Lykke til med huskjøp, ul og jobbslutt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: Cappochino! :klem:

Jeg har guttefølelse, men håper på jente... Altså, ikke missforstå, en gutt er akkurat like velkommen, men det hadde jo vært litt kos med en av hvert kjønn... Håper i allefall at vi får sett kjønnet på onsdag! Men nå her jeg litt å gjøre på jobb, så får skrive mer senere.

Endret av Engel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18+5

Ser at jeg har glemt å skrive at jeg kjenner spark!!! :hoppe: Litt annerledes enn med Daniel, denne gangen kan jeg ikke peke på en bestemt dag og si at da kjente jeg de første sparkene. Denne gangen har jeg kjent noe diffust i flere uker, og så i løpet av siste uka har det blitt mer og mer tydelige spark. Og nå kjenner jeg i grunnen litt hver dag. :hjerter_rundt:

Og i morgen er det ultralyd. Gleder meg så!!!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woohoo for spark :hoppe:

Jeg er så spent på ul din...venter på melding nå...selvom jeg kanskje venter litt fort..du har vel knapt lagt deg ned på benken enda :ler:

PS..bør du ikke døpe om dagboken din ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor står det plutselig "Flyttet" på dagboken min??? JEG ER FORTSATT GRAVID!!!

Så jo en høyst levende, sprellende baby på ultralyd i går. Alt var i skjønneste orden, og som Cappochino allerede har avslørt her så var det en gutt! :babygutt: Kjempekoselig det da, blir nok ekstra stas for Daniel!

Terminen forble den samme, 10. mars.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jaja, noen benyttet seg av forkjøpsretten på den leiligheten. Så da er det ut på jakt igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei....jeg som akkurat satt å tenkte på at jeg lurte på om du hadde sagt noe om den -men at jeg hadde glemt det.....

Håper dere finner noe snart altså..selvom det var jo veldig koselig der dere leier også da :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åj jeg tenkte ikke over at du hadde ikke skrevet hva det ble her.... unnskyld, det var ikke meningen å røpe :sjenert:

*føler seg dum*:klaske:

Vi betalte 7500 ,- for importen fra Nederland også kom mva på 1800,- i tillegg.

Da var det sportsdelen, regntrekk, fester til bag og bag , og pumpe (eller har jeg drømt) inkl.

Jeg syns ikke prisen var så gal i forhold til de vognene jeg har sett brukt på finn. Bare bagen pleier å koste rundt 1000-1200 brukt! OG her får du ny vogn også.

Tror de også begynner å selge unna de eldre modellene så da blir det sikkert enda rimligere,

Har en venninne som skal selge sin røde OTH sportsvogn, vet ikke hvor mye hun skal ha for den, men kan spørre hvis du ønsker en rød en.

Hun har ikke bag da.

Åh nei, så dumt med den leigliheten da!

Men det kommer nok en snart som er ment for dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt greit at du røpet kjønn altså Cappochino! Var ingen hemlighet det! :)

Er det tvillingvogn venninnen din skal selge?

Kan sende deg en pm jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skulle jeg egentlig vært hos moren min, en 6-timers togtur herfra... men har man barn så går ting sjeldent som planlagt...

Daniel fikk plutselig høy feber i går ettermiddag (nesten oppi 40), og hadde det i hele natt, paracet hjalp minimalt. Så han sov mellom oss, og min tidlige avreise i dag ble naturlig nok utsatt. Oppdaget så at han begynt å hyle så snart jeg kom nær ørene hans, så da var det bare å ringe legen. Jadda, skikkelig betennelse på begge ørene, og ny antibiotikakur... :overrasket: Men det pleier jo å virke raskt da, så med litt flaks er han feberfri i morgen, sånn at jeg kan komme meg avgårde. Men mannen skal på kurs, så jeg må være 100% sikker på at han er bra nok til å være hos dagmamma før jeg drar. Blir kort besøk hos moren min da, for jeg må dra hjem på lørdagen igjen. Trenger søndagen til å forberede noe jobbgreier. Jepp, har begynt å ny jobb, og har blitt kastet rett ut i det... greit nok det da. Er bare spent på hvordan det skal gå med min rustne fagengelsk i neste uke... Da vil nemlig alt gå på engels siden vi skal ha møter og kurs sammen med et par stykker fra Latvia. Jeg får meg forresten sannsynligvis en tur til Riga før jul også! :sjarmor: Det kan jo bli veldig bra, spesielt om jeg får tatt det i forbindelse med en helg, kanskje jeg kan ta med meg mannen også, og få en hardt tiltrengt kjærestehelg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med en liten gutt i magen!!

Jeg var bombesikker på at jeg også skulle få en gutt til, men det ser ut til at det blir jente...

Synd med leiligheten, men det dukker nok opp noe bedre snart.

Lykke til med engelskpresentasjonen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...

Hei, har virkelig ikke vært her på lenge nå.. Full fart på ny jobb, men pga stadige forsinkelser fikk jeg ikke pc før i går så jeg har ikke vært på nett. Og når jeg kommer hjem etter jobb er jeg så døsliten at jeg ikke orker noen ting.. Så lite internett på meg nå ja.

Det har skjedd litt siden sist og da... Forrige helg trodde jeg at jeg hadde fått urinveisinnfeksjon pga smerter i underlivet. Tok derfor med meg urinprøve og gikk innom legen på vei til jobb på mandag, for det gjorde skikkelig vondt, måtte knaske paracet hele søndagen. Men det viste seg at urinprøven var helt fin... Legen tok meg inn mellom 2 pasienter, tok en rask prat, sjekket hjertelyden (som var helt fin heldigvis) og sendte meg rett på føden for sjekk. Der ble det full runde med utvendig og innvendig ultralyd, måling av livmorhals m.m. Heldigvis var alt bra med lillebror. Men de fant en forandring i morkaka som "ikke trengte å bety noe". neivel tenkte jeg, ble litt usikker, men ok, når de ikke sa noe mer så. Smertene ga seg litt etter hvert, og jeg fikk lov til å dra fra sykehuset, med beskjed om å ringe øyeblikkelig om de ble verre igjen. Hadde ganske vondt på ettermiddagen, men utpå tirsdagen ga det seg helt heldigvis. De mener at det sannsynligvis bare var ekstrem tøying av livmora, men fyttirakkern så vondt! hadde aldri noe sånt som det sistgang!

Har fått innkalling til kontroll på sykehuset den 20. november, så de vil tydeligvis holde øye med morkaka ser det ut for. Må si jeg er litt småbekymret... Kjenner veldig godt etter at jeg kjenner masse liv hver dag nå! og lillebror er heldigvis veldig aktiv!

Utenom det så har vi kjøpt oss hus også omsider! Et lite men helt ok hus, med fin beliggenhet for oss. Og faktisk sjøgløtt fra terassen og gangavstand til badestrand! Overtar nå i slutten av november, og satser på å flytte inn før jul. Skal bare male litt der, og muligens sette opp en vegg. Deilig å endelig ha kjøpt!! Selv om det ikke direkte er drømmehuset.

Nei, får være flittig her jeg, har mye å henge fingrene i her... Men jeg trives godt i min nye jobb!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...