Gå til innhold

Greit å knulle noen som sover?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Utdyp.

Gjorde i innlegget over, men jeg må ha en sigg jeg. Er fullstendig rystet her jeg sitter, kvalm, dårlig og skal fra nå av spørre menn jeg treffer om de ville knullet videre på meg om jeg sovner, sånn i tilfelle de er en av de som synes det er helt ok. For jeg vil ikke knulles mens jeg sover om jeg var aldri så mye med på det mens jeg var våken.

Anonym poster: c292b6eee6f1b08d26bcaa05d763093a

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

§ 192. Den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller

b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller

c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv,

Finner det merkelig at det finnes kvinner som synes det er greit å bli voldtatt

JO, det er det. Står i loven tom

Dette ville ikke blitt dømt som voldtekt i Norge (det skal veldig mye til. Til og med klare "NEI!" gjør ikke at loven kaller det for voldtekt). Om det hele er frivillig, er det ikke voldtekt!

Om han startet på henne mens hun var bevistløst - DET er noe annet.

Endret av Tibbie
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Du spør om det generelt er ok at to personer knuller videre selv om den ene sovner og så sikter du egentlig til en spesiell episode som du ikke sier noe om? Jeg er ikke tankeleser så det hadde jo vært hyggelig om du fortalte det.

Anonym poster: 2b8ddf07d17ad5829c2af50a8b679650

Dere knuller, hun sovner, du oppdager det, du knuller videre.

Og i det innlegget jeg refererte til tar du også på henne trusa når du har gjort deg ferdig. For såpass hensynsfull er du jo, tross alt.

AnonymBruker
Skrevet

Dette ville ikke blitt dømt som voldtekt i Norge (det skal veldig mye til. Til og med klare "NEI!" gjør ikke at loven kaller det for voldtekt). Om det hele er frivillig, er det ikke voldtekt!

Jo, man kan fint bli dømt for slikt. Og jo, et nei gjør det til en voldtekt. Nå får du faen meg rulle inn pisset ditt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere knuller, hun sovner, du oppdager det, du knuller videre.

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir sur. :P

AnonymBruker
Skrevet

Dette er innlegget:

Det andre er ikke flaut, men bare noe vi ler av i dag. Vi hadde hatt endel sex på den tiden, det var på natten og vi var beruset. Han lå på gulvet mens jeg red han. Vi klarte å sovne begge to, og jeg våknet av at jeg lå over han. Etter at vi kom oss i seng, så tok han meg mens jeg lå med rumpa på en pute. Jeg sovnet, men han gjorde seg ferdig, satte trusa på meg etterpå. :fnise:

http://forum.kvinneg...c=650674&st=240

Og nei, som allerede nevnt, om jenta sovner og man knuller videre på henne er det IKKE situasjonsbetinget, om hun da ikke har bedt om at du skal knulle henne mens hun sover. DET ER ET OVERGREP PER DEFINISJON.

Virkelig sjokkert blir jeg over svarene her og i den andre tråden.

Hvorfor blir du sjokkert? Jeg går da ut ifra at hun som skrev dette kjenner kjæresten sin godt nok og han kjenner henne til å vite hva som er akseptert og ikke akseptert dem i mellom.

Du har ikke noen rett til å komme her å belære noen om at de skal føle seg som et offer, bare fordi det er uakseptabelt for deg. Det er ikke opp til deg å sette grensene eller normene for hva som er greit og ikke greit i disse menneskenes forhold.

Hun føler seg ikke krenket eller som et offer. Hvorfor skal du gjøre henne til det da?

Anonym poster: 3b95e6d7219d3460d9ec35cf3a368b3e

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke. Jeg blir sur. :P

Ta seg en runk er vel mer nærliggende enn å ha sex med noen som er bevisstløse, ville jeg trodd.

Gjest Cheeky Kunt
Skrevet

Grunnen til det er at det er vanskelig å bevise. Men la oss si at det fantes klare bevis (video) på at en mann hadde sex med en sovende kvinne, selv om sexen var frivillig da de startet, ville blitt dømt for voldtekt. Hun er ikke i stand til å sette seg til motverge og det er der grensen settes.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor blir du sjokkert? Jeg går da ut ifra at hun som skrev dette kjenner kjæresten sin godt nok og han kjenner henne til å vite hva som er akseptert og ikke akseptert dem i mellom.

Du har ikke noen rett til å komme her å belære noen om at de skal føle seg som et offer, bare fordi det er uakseptabelt for deg. Det er ikke opp til deg å sette grensene eller normene for hva som er greit og ikke greit i disse menneskenes forhold.

Hun føler seg ikke krenket eller som et offer. Hvorfor skal du gjøre henne til det da?

Jeg blir sjokkert fordi det ikke var avtalt mellom dem på forhånd og at han da fint kan gjøre det med neste partner, eller forrige.

Ser du virkelig ikke hvorfor det sjokkerer meg at folk synes dette er greit?

Og nei, ikke kom med offerretorikken din nå. Jeg gjør ikke henne til et offer, jeg spør etter holdningene her på KG. Prøv å skill litt mellom ting nå.

Skrevet (endret)

Jo, man kan fint bli dømt for slikt. Og jo, et nei gjør det til en voldtekt. Nå får du faen meg rulle inn pisset ditt.

Jeg VET at det ikke gjør det til en voldtekt. Dessverre, jeg har fakta på min side, da dette er en sak jeg har jobbet en del med i politikkens verden.

Sitat":

Senest i februar 2012 fikk Norge krass kritikk av FNs Kvinnekomité fordi voldtektsbestemmelsen i straffeloven ikke er i overenstemmelse med internasjonal rett. Norsk lov definerer fremdeles voldtekt som seksuell omgang ved bruk av vold eller truende atferd, ikke ved manglende samtykke."

Så hva om du "ruller inn ditt piss"?

Endret av Tibbie
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg VET at det ikke gjør det til en voldtekt. Dessverre, jeg har fakta på min side, da dette er en sak jeg har jobbet en del med i politikkens verden.

Sitat": Senest i februar 2012 fikk Norge krass kritikk av FNs Kvinnekomité fordi voldtektsbestemmelsen i straffeloven ikke er i overenstemmelse med internasjonal rett. Norsk lov definerer fremdeles voldtekt som seksuell omgang ved bruk av vold eller truende atferd, ikke ved manglende samtykke."

Så hva om du "ruller inn ditt piss"?

Nei, klarer virkelig ikke å ta en slik beskjed fra noen som forsvarer voldtekt :) Sorry ass.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg blir sjokkert fordi det ikke var avtalt mellom dem på forhånd og at han da fint kan gjøre det med neste partner, eller forrige.

Ser du virkelig ikke hvorfor det sjokkerer meg at folk synes dette er greit?

Og nei, ikke kom med offerretorikken din nå. Jeg gjør ikke henne til et offer, jeg spør etter holdningene her på KG. Prøv å skill litt mellom ting nå.

Hvordan vet du det? Hvordan vet du hvordan forholdet deres er slik at du vet at de ikke visste om det var greit eller ikke på forhånd?

Skrevet

Grunnen til det er at det er vanskelig å bevise. Men la oss si at det fantes klare bevis (video) på at en mann hadde sex med en sovende kvinne, selv om sexen var frivillig da de startet, ville blitt dømt for voldtekt. Hun er ikke i stand til å sette seg til motverge og det er der grensen settes.

Hvor mange tror du ikke har kunnet bevise dette? Man kan ikke dømme noe for noe som ikke står er ulovlig i loven, noe dette ikke gjør...

Uansett hvor uetisk situasjonen virker for mange og kanskje er.

Skrevet

Nei, klarer virkelig ikke å ta en slik beskjed fra noen som forsvarer voldtekt :) Sorry ass.

Hvilken beskjed? Jeg serverer deg fakta. LOVEN.

Og jeg forsvarer ikke voldtekt, hvorfor sier du det?!

• Liker 4
Gjest Cheeky Kunt
Skrevet

Hvor mange tror du ikke har kunnet bevise dette? Man kan ikke dømme noe for noe som ikke står er ulovlig i loven, noe dette ikke gjør...

Forstår ikke hva du mener.

Mener du at sex med en sovende person ikke er voldtekt?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

DET STÅR I LOVEN AT DET ER FORBUDT Å HA SEX MED BEVISSTLØSE PERSONER, DET ER POSTET ET UTDRAG TIL DEG ALLEREDE.

Å nekte å lese andres innlegg er elendig debattskikk, kan du prøve å gjøre det?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

NEI, CHEEKY KUNT POSTET LOVUTDRAGET TIL DEG.

Herregud, er du full eller?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du Tibbie, før du driter deg mer ut:

snapback.pngTibbie skrev 18 mai 2013 - 02:14:

Du syns synd på meg?! Jo, du er dømmende. Du har ingen grunn til å syns synd på meg.

Ja, hva om han fortsetter om neste kjæreste sovner under akten? Det er ikke voldtekt.

JO, det er det. Står i loven tom :)

-------

Det jeg svarte på var at det står i loven at det er forbudt å ha sex med bevisstløse personer. OK?

• Liker 2
Gjest Cheeky Kunt
Skrevet

Du forsvarte voldtekt da du sa at det var greit om typen fortsatte å ha sex med deg om du sovnet. I det øyeblikket ble du utsatt for voldtekt, selv om du selv ikke vil definere det sånn. Men loven er klar på det.

Det er det samme som om typen din slår deg. Selv om du selv ikke mener du har blitt utsatt for vold, er du juridisk sett blitt nettopp det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er rystet.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...