Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Mulig jeg misforstår deg nå..Men, det må jo gå an å snakke om barneklær og temaet barn sånn generelt, at man synes de er søte osv uten at det skal føre til at folk blir snurt om hun ikke svarer på om hun er gravid eller ikke? For det med prøving og om man er gravid eller ikke, det er privat.

Anonym poster: 6d5438d9b22506553a9c4a13c4f62616

Er enig i at det å spørre folk om de er gravide er en uting, men det er nå engang slik at folk gjerne lurer på det dersom fokuset stadig er på barn. Nå tenker jeg mer på alt snakket om at de vil ha barn sammen, hvordan det blir for henne å trene seg opp igjen etterpå etc. og at det dukker opp sammen med stadig mas om barneklær og lignende. Husk at hun har lesere i alle aldre, og da må man være litt tydelig på sånt for at det ikke bare skal bli forvirrende og dyrke spekulasjon. "Er det dét du prøver å fortelle oss, eller hva...?"

Spekuleringen om hvorvidt hun er gravid eller ikke interesserer meg egentlig midt bak, men jeg forstår at at reaksjonene hennes oppfattes som merkelige når hun er utydelig på hvor skillet går hen; derav alt maset om offentlig og privat informasjon. Mange synes graviditet er en ting som bør holdes hemmelig en stund, mens andre gjerne forteller det så fort de får vite det. Man kan ikke kreve at alle skal tilhøre ens egen kategori der.

Edit:

Jeg synes begge deler er like privat, men jeg må bare innfinne meg med at jeg og andre har ulike grenser for hva privatliv angår. :)

Presis! Endret av Elanore
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Æsj, i dag er fruen mest leste blogg. Skal vedde mye på at det er takket være alle trådene her inne som gir henne eksta trafikk. IKKE KLIKK DERE INN PÅ BLOGGEN! Bare la den få dale litt ned i rekkene. Vi trenger noen nye toppbloggere nå. FF har vært på toppen altfor lenge og er ikke et godt forbilde.

Anonym poster: c23e776417597f00133fac3b9a59f709

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Æsj, i dag er fruen mest leste blogg. Skal vedde mye på at det er takket være alle trådene her inne som gir henne eksta trafikk. IKKE KLIKK DERE INN PÅ BLOGGEN! Bare la den få dale litt ned i rekkene. Vi trenger noen nye toppbloggere nå. FF har vært på toppen altfor lenge og er ikke et godt forbilde.

Anonym poster: c23e776417597f00133fac3b9a59f709

Er ikke den største fan av frua, men at hun er et dårlig forbilde er bare sprøyt. Hun har i det minste litt mer i toppen enn disse andre bloggerne, som f.eks Ranveig Heitmann og TCMN.

Anonym poster: e883733d14e4ad5820a7e3c9f4aefab8

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke den største fan av frua, men at hun er et dårlig forbilde er bare sprøyt. Hun har i det minste litt mer i toppen enn disse andre bloggerne, som f.eks Ranveig Heitmann og TCMN.

Åh, så det er greit at hun er et dårlig forbilde, for det er jo andre som er mye verre, ja. :idesmil:

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Åh, så det er greit at hun er et dårlig forbilde, for det er jo andre som er mye verre, ja. :idesmil:

Regner med at bloggere som dem er alternativet ja. Eller tror du en "gladkristen" hageblogger vil overta 1. plass på topplista? Evt. nevn en eksisterende blogger som er "perfekt".

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller orange Ranveig enn fotballdama.

Anonym poster: a94201ed05ea369550e52bd8620ef6d2

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Heller orange Ranveig enn fotballdama.

Anonym poster: a94201ed05ea369550e52bd8620ef6d2

Heller alle andre enn FF. Hun har tjent nok på å formidle kjøpehysteri og overforbruk.

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av dem er gode forbilder. Kjøpehysteri og utseendefiksert er aldri gode forbilder. Overflatiske og shoppehysteri uten like. En dag tar pengene slutt og de må klare seg med Spenol og lypsyl.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen av dem er gode forbilder. Kjøpehysteri og utseendefiksert er aldri gode forbilder. Overflatiske og shoppehysteri uten like. En dag tar pengene slutt og de må klare seg med Spenol og lypsyl.

Anonym poster: 0937b2c151456a32df1c08879e5044d5

Neida, de skal jo overta bedriften til faren hennes.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heller alle andre enn FF. Hun har tjent nok på å formidle kjøpehysteri og overforbruk.

Misunnelsen er sannelig kraftig i denne tråden - det har lyst gjennom lenge.

Jeg leser omtrent aldri blogger, men nå skal jeg sannelig klikke meg inn på Fotballfrue-bloggen flere ganger hver dag ... bare som en protest mot denne vemmelige tråden.

Anonym poster: c1aa7710ad3889a79dfffcc5fc05cbbb

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Oppfordrer andre likesinnede til å gjøre det samme: Klikk dere inn på Fotballfrue-bloggen så ofte som mulig for å gjøre den verste mobben i denne tråden enda surere og grønnere av misunnelse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppfordrer andre likesinnede til å gjøre det samme: Klikk dere inn på Fotballfrue-bloggen så ofte som mulig for å gjøre den verste mobben i denne tråden enda surere og grønnere av misunnelse.

Folkeaksjonen for Fotballfrue :fnise:

Ser det for meg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Misunnelse? Er dere helt.. :eeh: eller? :hoho:

Anonym poster: ee3992da3a14fbda57a8d0ebb107ec98

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Misunnelse? Er dere helt.. :eeh: eller? :hoho:

Anonym poster: ee3992da3a14fbda57a8d0ebb107ec98

Vet du hva, det er ikke ofte jeg sier meg enig i dette med misunnelse, men faktisk så tror jeg enkelte i denne tråden er misunnelige. F. eks jeg selv, som er en av de få her som ikke har noe i mot fotballfrue, kan si at jeg er "misunnelig" på et vis. Jeg er ikke misunnelig på kroppen hennes, mannen hennes eller perfeksjonismen hennes. Men jeg hadde ikke hatt noe i mot og fått gratis ferier (selv om de er til et så "kjedelig" sted som Rhodos etc), fått sponset så og si nesten alle klærne mine, hatt et eget hus i en alder av 23 (for det var vel så ung hun var da de flyttet dit?), brukt tiden min på akkurat det jeg ville for så å få lønn for det. Selvfølgelig finnes det bakdeler med dette, og det er mange områder hvor jeg ikke misunner Caroline, men jeg kan allikavel innrømme at akkurat dette misunner jeg henne for.

Jeg nekter å tro at man regelrett kan hate en person så mye som enkelte i denne tråden gjør, uten at det ligger noe bak. Jeg tror det er umulig å ikke kunne se noe positivt i en person, hvis man ikke er misunnelig på et vis. Det skulle ikke gått ann å pirke på absolutt alt med en person, hennens familie og hennes livsstil uten at man faktisk bryr seg, innerst inne. Ja, jeg forstår at mange her inne mener hun oppfører seg kritikkverdig enkelte ganger, men for det om: hva er det med henne som gjør at uansett hva hun gjør og sier så er det feil? Hvis det f. eks er det at hun ikke vil innrømme feil, så må jeg bare si at jeg forstår henne så sinnsykt godt, for jeg tror man kan utvikle et slikt personlighetstrekk ved å lese ting om seg selv som blir sagt her inne - og derfor synes jeg rett og slett bare synd i henne. Jeg dømmer henne ikke for det om.

Selv om hun gjør feil på noen områder, så synes jeg ikke man skal rakke ned på henne for alt hun gjør. Selv om hun er krass i kommentarfeltet mot de som er frekke/sarkastiske mot henne, så betyr ikke det at hun er en god person. Jeg personlig tror bare hun er blitt mer og mer sårbar for slike kommentarer.

Anonym poster: 049c04ffc573f4de4f96e94e1b61c87d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Misunnelsen er sannelig kraftig i denne tråden - det har lyst gjennom lenge.

Jeg leser omtrent aldri blogger, men nå skal jeg sannelig klikke meg inn på Fotballfrue-bloggen flere ganger hver dag ... bare som en protest mot denne vemmelige tråden.

Nei, jeg er ikke misunnelig selv om jeg påpeker at hun overforbruker noe vanvittig.

PRØV å finn på noe nytt.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg nekter å tro at man regelrett kan hate en person så mye som enkelte i denne tråden gjør, uten at det ligger noe bak.

Og igjen, det er utrolig mange episoder som har gjort at folk misliker sirkus Eriksen.

Når man ser et slikt menneske lyve og oppføre seg pill råttent over flere år reagerer man. Det er faktisk ikke verre. I tillegg er hele bloggen gjennomsyret av reklame, mens CBE sitter og godsnakker med fjortisleserne i kommentarfeltet for å få dem til å klikke på provisjonslinkene hennes.

Det er kynisk, det er kaldt og det er direkte ufint. Og nei, for ørtende gang, man er ikke automatisk misunnelig når man påpeker brudd på lovverk, manglende folkeskikk og svinete oppførsel. Og det er langt fra hat, som du mener å tro.

Er det forstått snart?

Innlegget er ryddet for spekulasjoner.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

^ du overså jo alt annet jeg skrev? Jeg skrev at selv om hun har oppført seg kritikkverdig enkelte ganger, så må du jo være mulig å se noe godt i henne for det om, og ikke få ALT hun gjør til å bli feil. For alt er faktisk ikke feil. Jeg mener hun er et mye bedre forbilde enn f. eks tcmn, til tross for at hun har truet en person med advokat.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er kynisk, det er kaldt og det er direkte ufint. Og nei, for ørtende gang, man er ikke automatisk misunnelig når man påpeker brudd på lovverk, manglende folkeskikk og svinete oppførsel. Og det er langt fra hat, som du mener å tro.

Er det forstått snart?

"påpeker brudd på lovverk, manglende folkeskikk og svinete oppførsel": hmm, var det ikke du som sa at du syntes synd i barnet hennes som måtte ha en mor som sulter seg selv??!

Det jeg mener er kritikkverdig er de kommentarene som omhander pirking på Caroline selv, og ikke de enkeltepisodene du snakker om.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ du overså jo alt annet jeg skrev? Jeg skrev at selv om hun har oppført seg kritikkverdig enkelte ganger, så må du jo være mulig å se noe godt i henne for det om, og ikke få ALT hun gjør til å bli feil. For alt er faktisk ikke feil. Jeg mener hun er et mye bedre forbilde enn f. eks tcmn, til tross for at hun har truet en person med advokat.

Å stemple alle som hatefulle og misunnelige er bare tåpelig.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

"påpeker brudd på lovverk, manglende folkeskikk og svinete oppførsel": hmm, var det ikke du som sa at du syntes synd i barnet hennes som måtte ha en mor som sulter seg selv??!

Det jeg mener er kritikkverdig er de kommentarene som omhander pirking på Caroline selv, og ikke de enkeltepisodene du snakker om.

Jo, jeg synes det. I tillegg til mye annet.

Hva er egentlig galt med det, jeg har selv vokst opp med en spiseforstyrret mor. Det var ikke noe særlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...