Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

Hvor lenge var de der? Andre enn meg som synes hun var blek?

Anonym poster: 3994e31d754f3e603d074608d45cfd30

Jeg syns ikke hun var blek. Hun er jo naturlig lys i huden, og nå hadde hun en lys brun farge i huden. Syns det passer henne fint siden hun ikke har gylden naturlig hud som søsteren.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Spiderpig

Syntes Ixia og Rhodos var skikkelig møkkaplass jeg :ler: Var der i sommer, hadde det ikke vært for fem stjerners hotell med privat badebasseng hadde jeg dratt hjem igjen med en gang. :fnise:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke nevneverdig forskjell de løpende innleggene hun hadde fra turen og det hun la ut tidligere idag. Bildene mangler kreativitet. Hun burde definitivt hatt en reportasje fra en utflukt. Selv hadde jeg aldri kjøpt en reise utfra bilder av et hotellrom og en treningssal.

Målgruppen det hotellet er vel ikke akkurat snittet av hennes lesere heller?

Endret av Miranda16
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

LOOOOOL, akkurat som jeg forutsa så dukket det opp et utduset nærfoto da hun skulle legge ut seg selv etter nettopp å ha stått opp. Merkelig at hun ikke gnåler om at hun er sminkefri på fotoet mulig hun har lært av denne tråden at det er å drite seg ut:

http://fotballfrue.no/wp-content/uploads/2013/05/trøtttrøttesen.jpg

Anonym poster: 01ad5aa014ae3afde683ab5f82684a75

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden er det som feiler dere?

Er dere like slarvete og ondskapsfulle i livet utenfor KG også?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hva i all verden er det som feiler dere?

Er dere like slarvete og ondskapsfulle i livet utenfor KG også?

Jepp.

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det viser jo hvor forfengelig hun er når hun må legge ut et utydelig morgenbilde av seg selv, usminket. Hun har vel alltid vært utseende fokusert, men jeg kan tenke meg hvor selvopptatt man blir av å ha en slik blogg. Ikke minst blir man avhengig av å få positive kommentarer om sitt utseende.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

CBE er VELDIG avhengig av oppmerksomhet, man begynner ikke å løpe rundt overalt med skyhøye hæler og miniskjørt i tenårene om man ikke liker å få blikk mot seg.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde faktisk ikke lagt ut et bilde på facebook av meg selv, usminket og rett etter at jeg har våknet! I alle fall hadde jeg ikke gjort dette foran 100.000 mennesker. Så at dere synes hun er så forfengelig som må duse det ut, jeg skjønner henne godt jeg.

Noen av dere er bare så frekke, mon tro om livet deres blir så mye bedre av å rakke ned på en annen person. Om hun faktisk hadde lagt ut et helt sminkefritt bilde i dagslys, så hadde dere jo bare funnet enda flere feil med utseendet hennes og elsket det, og det er vel noe hun ikke vil lese om seg selv i denne tråden!

Anonym poster: 049c04ffc573f4de4f96e94e1b61c87d

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg vet ikke med dere, men jeg hadde faktisk ikke lagt ut et bilde på facebook av meg selv, usminket og rett etter at jeg har våknet! I alle fall hadde jeg ikke gjort dette foran 100.000 mennesker. Så at dere synes hun er så forfengelig som må duse det ut, jeg skjønner henne godt jeg.

Noen av dere er bare så frekke, mon tro om livet deres blir så mye bedre av å rakke ned på en annen person. Om hun faktisk hadde lagt ut et helt sminkefritt bilde i dagslys, så hadde dere jo bare funnet enda flere feil med utseendet hennes og elsket det, og det er vel noe hun ikke vil lese om seg selv i denne tråden!

Du misforstår poenget. CBE har tidligere lagt ut masse bilder av seg selv og sagt at hun var sminkefri når ansiktet er dekket av sminke. Så at hun ikke skriver SMINKEFRI i dagens innlegg er faktisk en forbedring. Men kanskje hun faktisk var det denne gangen?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Du misforstår poenget. CBE har tidligere lagt ut masse bilder av seg selv og sagt at hun var sminkefri når ansiktet er dekket av sminke. Så at hun ikke skriver SMINKEFRI i dagens innlegg er faktisk en forbedring. Men kanskje hun faktisk var det denne gangen?

Misforstår poenget? Jeg siktet (blant annet) til den første setningen i innlegget der du la ut bilde av Caroline, hvor du skriver at det er så lol at hun har utduset bildet. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det må jo være lov til å være kritisk til de useriøse, drittslengende kommentarene som kommer frem i denne tråden. Det må jo være lov å påpeke at jeg ikke synes du har noen slags rett i å kommentere slikt om personer du ikke kjenner. Greit nok om du sier noe slikt sammen med vennegjengen din, men å skrive det i en tråd som garantert blir lest av personen selv, hennes familie m.m. er direkte respektløst spør du meg. Den kommentaren (og mange av de øvrige kommentarene dine) er rett og slett spekulasjoner uten noen som helst faktagrunnlag bak seg, og da må det være lov å si ifra.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

^ Kommentaren min var til innlegg nr 242, var ikke mulig å sitere innlegget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Misforstår poenget? Jeg siktet (blant annet) til den første setningen i innlegget der du la ut bilde av Caroline, hvor du skriver at det er så lol at hun har utduset bildet. :)

Ja, det er LOL fordi hun alltid gjør det.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke enig med andre del av innlegget ditt men akkurat første del er jeg enig i, jeg ville heller ikke gjort det tror jeg, selv om jeg går på jobb usminket. Og det er vel ikke duset ut, bare et dårlig mobilbilde med høy iso (mye støy)?

Det er litt rart da at hun nesten aldri har nærbilder av ansiktet sitt på bloggen, selv sminket, med vanlig kvalitet... Hun er jo søt nok og mange synes hun er pen, så skjønner ikke helt hvorfor.

Endret av SoftKitty
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har Caroline og søsteren samme foreldre, eller er de halvsøslen? De er jo så ulike i utseendet.

Innlegget er ryddet for svar til slettet innlegg.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Har Caroline og søsteren samme foreldre, eller er de halvsøslen? De er jo så ulike i utseendet.

Ja, de har samme foreldre men CBE har slanket seg siden tidlige tenår og bleket sitt brune hår, så klart de fremstår ulikt. Søsteren er dessuten eldre.

Innlegget er endret som ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, de har samme foreldre men CBE har slanket seg siden tidlige tenår og bleket sitt brune hår, så klart de fremstår ulikt. Søsteren er dessuten eldre.

Ok, visste ikke at Caroline har brunt hår.

Innlegget endret som et ledd i rydding.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke slik at Caroline har blogget hele livet. Hun har tross alt vært student og hatt deltidsjobb som "alle oss andre", så hun er jo klar over hvordan en normal hverdag er. I tillegg forstår jeg ikke hvem dere er, som kan komme med påstander om at hun ikke er rustet for å bli mor. Hun er jo ikke helt evneveik, og hun og LK er mer ressurssterke enn veldig mange andre som får barn!

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke slik at Caroline har blogget hele livet. Hun har tross alt vært student og hatt deltidsjobb som "alle oss andre", så hun er jo klar over hvordan en normal hverdag er. I tillegg forstår jeg ikke hvem dere er, som kan komme med påstander om at hun ikke er rustet for å bli mor. Hun er jo ikke helt evneveik, og hun og LK er mer ressurssterke enn veldig mange andre som får barn!

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Nåja, en deltidsjobb hos Gina Tricot som varte noen måneder er ikke mye å skryte av.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...