Gå til innhold

Ny tråd om fotballfruen Caroline Berg Eriksen

Gjest Reza08

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Fotballfrue says:May 12, 2013 at 23:45Lars-Kristian har en uke ferie i juni og en uke i jul (faktisk) FØRTSE gang han har så mye ferie ila. en sommer, så vi skal reise to ganger sammen :) Vi pleier jo å ta en tur etter sesongen i november / desember, men i år tror jeg ikke det blir noe av ;)Klemmer <3

Akkurat i den siste setningen her virker det som at hun hinter litt mot graviditet igjen. Hun vil i alle fall at vi skal spekulere i det

edit skrivefeil

For ikke mange dager (uker?) siden, kjeftet hun opp flere lesere som sporte om hun var gravid. Likevel fortsetter hun å hinte i den retningen (som hun jo holdt kraftig på med en liten stund før hun langet ut mot de som spurte). Det blir for dumt.

Det obligatoriske vi-er-så-kåte-på-hverandre-bildet er også med, selvfølgelig.

Anonym poster: aba41e9bb4df52270a6e67903990e9e5

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Hoho, synes alltid at bildene hvor LK står og tafser henne på ræva er så kleine...

Vet det! De er dødsawkward..

Anonym poster: 03fe1ebd26761ae1a112a4e700a0bcc9

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget er at Caroline alltid har vært litt "unaturlig" tynn.

Selv er har jeg også vært "anoreksiatynn" hele livet, og bruker str. xs og 32 den dag i dag (er 22 nå). Trener mye tung styrke og løper en del, så er i dag slank og muskuløs. Dersom jeg har en lengre treningspause, går jeg ned i vekt og blir tynnere med en ganng. Det er m.a.o. ikke automatisk slik at tynne folk blir feite dersom de slutter å trene ;)

Anonym poster: ff63be51c24675481bbd88505cf3df14

Second that! Når jeg er hjemme på juleferie eller i syden f.eks og ikke trener går jeg alltid ned i vekt med en gang. Spiser også mer usunt da :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Man ser ikke ribbeina hennes eller knoklene.

Alle bilder hun har bar rygg på viser svært utstikkende skulderblader, noe hun også er klar over da hun posererer ekstra awkward for å få frem dette. Alle bilder i bar mage viser også knokler. Det er ikke muskler alt som vises på den magen. Armene hennes er jo forsåvidt også bare beint. Det du skriver er i hvert fall feil.

Anonym poster: 03f603997e38c0aaf6c94fc98e7f0135

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Midjen hennes er f.eks blitt langt smalere, og lår og bein også.

Anonym poster: 7a123bae287e502557ac942da6f200f5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og sjekk den etterveksten i nakken på bildet tatt bakfra :sjokkert:

Anonym poster: 03fe1ebd26761ae1a112a4e700a0bcc9

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Og null restylane.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

http://bloggfiler.no...75725297522.jpg

Jeg synes hun har forandret seg litt siden her.

På det bildet så jo beina hennes utrolig korte ut. Trodde hun hadde skikkelig lange bein, jeg . :)

Anonym poster: 3994e31d754f3e603d074608d45cfd30

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På det bildet så jo beina hennes utrolig korte ut. Trodde hun hadde skikkelig lange bein, jeg . :)

Sikker fordi hun er barbeint på bildet, alle får jo lengre ben med høyhælte sko, noe hun vanligvis går med :)

Endret av Musken
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *MaggieQ*

Husk at hælene hun bruker som oftest er 15 cm. Da får de fleste lange bein ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hahaha, en leser som kommenterte "rumpegrabbinga" til LK og omtalte det som for "sexigt".. LOL.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

noen ganger.. Så tar du debatten til et helt nytt nivå her inne. Det mener jeg ikke som et kompliment. I begrepet "naturlig tynn" (forøvrig et latterlig begrep) ligger en person som kan spise som en hest og/eller leve et inaktivt liv samtidig som denne personen er spinkel/tynn. Du kan ikke hevde at Caroline B.E er naturlig tynn da hun 1) trener svært mye 2) lever på diett

Anonym poster: c1c42805cac1eb39a152a9e50eb53abb

Begrepet naturlig tynn, bruker jeg om de som er veldig tynne, men som er sunne og friske og spiser normalt.

Jeg var selv en av de tynne barna. Alle kommenterte det i barndommen, fordi jeg var et beinrangel, og man så knokler og ribbein på meg, og det gikk veldig inn på meg. Jeg begynte å tvangsspise hver helg, men la ikke på meg av det. Fikk bare en stor og vondt mage og lå og gråt hver lørdag fordi jeg var så tynn.

Moren min var også et beinrangel, men hun begynte å legge litt på seg etter at hun ble gravid.

Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal mene at alle som er tynne og beinranglete har spiseproblem, når det ikke alltid er tilfellet? Dere ser jo at Caroline alltid har vært så tynn som hun er???

Dere kan se at hun trener mye, for hun har muskler i både armer og ben og mage.Hun ser sunn og frisk og muskuløs ut, og om hun hadde spist for lite, hadde hun ikke klart å trene som hun gjør. Ei heller hadde hun klart å få den kroppen hun har.

Og på bildene som hun har lagt ut fra barndommen og tenårene, så er hun veldig tynn.

Jeg blir oppgitt ... at jeg tar diskusjonen til nye høyder?

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du påstå at hun er "naturlig tynn" når hun trener så mye som hun gjør og spiser så lite som hun gjør. Hadde alle levd slik hadde alle vært tynne. Hvis man er naturlig tynn er man det nesten uansett hvordan man lever.

Caroline har alltid vært så tynn. Bare se på bildene fra barndommen og tenårene. Hun har alltid vært tynn.

Det at hun spiser sunt og trener, er bare bra. Det er viktig å ta vare på seg selv. Og da tenker jeg ikke bare på utvendig, men innvendig i kroppen.

Jeg ville aldri gått kroppen til Caroline, fordi jeg har en annen kroppsfasong, selv om jeg er slank. Alle har forskjellige kroppsfasonger, og da blir man slank på forskjellige måter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er skummelt er treningsavhengigheten. Det er faktisk ikke sunt å trene så hardt hver dag.

Anonym poster: 996988b3211759f6eaf4733d4d6ffdcb

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Begrepet naturlig tynn, bruker jeg om de som er veldig tynne, men som er sunne og friske og spiser normalt.

Jeg var selv en av de tynne barna. Alle kommenterte det i barndommen, fordi jeg var et beinrangel, og man så knokler og ribbein på meg, og det gikk veldig inn på meg. Jeg begynte å tvangsspise hver helg, men la ikke på meg av det. Fikk bare en stor og vondt mage og lå og gråt hver lørdag fordi jeg var så tynn.

Moren min var også et beinrangel, men hun begynte å legge litt på seg etter at hun ble gravid.

Jeg skjønner ikke hvorfor man på død og liv skal mene at alle som er tynne og beinranglete har spiseproblem, når det ikke alltid er tilfellet? Dere ser jo at Caroline alltid har vært så tynn som hun er???

Dere kan se at hun trener mye, for hun har muskler i både armer og ben og mage.Hun ser sunn og frisk og muskuløs ut, og om hun hadde spist for lite, hadde hun ikke klart å trene som hun gjør. Ei heller hadde hun klart å få den kroppen hun har.

Og på bildene som hun har lagt ut fra barndommen og tenårene, så er hun veldig tynn.

Jeg blir oppgitt ... at jeg tar diskusjonen til nye høyder?

Det er vel ikke det at hun er tynn som gjør at folk tror hun har et trøblete forhold til mat og kropp, leser du bloggen hennes i det hele tatt? Det er det enorme fokuset hun har på det som er urovekkende at hun skyver over på leserene sine. Hun klarer jo ikke engang å moderere seg en smule, så opphengt er hun i mat, mengde, trening.

Anonym poster: aba41e9bb4df52270a6e67903990e9e5

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle bilder hun har bar rygg på viser svært utstikkende skulderblader, noe hun også er klar over da hun posererer ekstra awkward for å få frem dette. Alle bilder i bar mage viser også knokler. Det er ikke muskler alt som vises på den magen. Armene hennes er jo forsåvidt også bare beint. Det du skriver er i hvert fall feil.

Anonym poster: 03f603997e38c0aaf6c94fc98e7f0135

Det du skriver er mer feil, vil jeg påstå. Om Caroline hadde sett ut som et beinrangel, ville vi sett knokler og ribbein. Det er normalt at det stikker litt ut her og der om man er slank eller tynn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det som er skummelt er treningsavhengigheten. Det er faktisk ikke sunt å trene så hardt hver dag.

Anonym poster: 996988b3211759f6eaf4733d4d6ffdcb

Enig. Jeg trente hver dag en lang periode, og sliter nå med belastningsskader.. Løp da type 1 mil hver dag i tillegg til en god del styrketrening etterpå.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for hets, spekulasjoner og avsporinger. Prøv å holde dere saklige, så blir det enklere for alle parter.

Yvonne (mod)

Endret av Yvonne
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...