Petra75 Skrevet 24. oktober 2014 #1281 Del Skrevet 24. oktober 2014 Noen som vet om flinke malere? -Tja... Michelangelo og Munch var ikke så gæærne? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 24. oktober 2014 #1282 Del Skrevet 24. oktober 2014 Altfor "store/høye" hyller på badet - tips? Om "hyllene" dine blir altfor store på badet har du det kanskje for varmt der? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Express Skrevet 24. oktober 2014 #1283 Del Skrevet 24. oktober 2014 Greit at mannen er ute en uke ekstra? Jada, bare hold katteluken åpen i tilfelle han ønsker å krype inn igjen om natten. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 25. oktober 2014 #1284 Del Skrevet 25. oktober 2014 Jeg vil ned i vekt, han vil opp i vekt. Duket for konflikt! (startet av ett av de bedre brukernavnene, "smygende lodde" ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kjibba Skrevet 26. oktober 2014 #1285 Del Skrevet 26. oktober 2014 Tips til veldig glatt hår? Salt og sand pleier å hjelpe, om ikkje; ta på brodder eller kjettinger. Og for all del; ikkje trakk på det! Det kan i verste fall ende med døden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 26. oktober 2014 #1286 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvorfor har vi ikke vært på månen siden 1972? Vi? Jeg har aldri vært med deg til månen. Du må ha vært der sammen med noen andre. Dessuten synes jeg andre reisemål er mer fristende. Måneferder er bare SÅ ut, skikkelig søttitallsgreie! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 26. oktober 2014 #1287 Del Skrevet 26. oktober 2014 Fortelle sjefen om jobbintervju? Mange ganger er det sjefen som utfører jobbintervjuet, så det skulle være unødvendig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 26. oktober 2014 #1288 Del Skrevet 26. oktober 2014 Er det lettere å få barn enn å gifte seg? Sammenligner man den fysiske innsatsen, så tror jeg det er lettere å signere et par paprier på rådhuset enn å føde en unge. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #1289 Del Skrevet 26. oktober 2014 Greit at mannen er ute en uke ekstra? Jada, bare hold katteluken åpen i tilfelle han ønsker å krype inn igjen om natten. Hahahaha :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 26. oktober 2014 #1290 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg holder på å le meg ihjel her :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 27. oktober 2014 #1291 Del Skrevet 27. oktober 2014 "Spenol er alt for tykk og fetende til at jeg ville valgt å smøre inn huden min i den" Jepp, man går opp i vekt av å bruke Spenol. Fettet trenger inn i kroppen og legger seg på magen, baken og lårene. ... og så jeg som trodde det var mat man ble tykk av? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 27. oktober 2014 #1292 Del Skrevet 27. oktober 2014 (endret) Hvor mye koster barna deres i mnd? i http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=881928&hl= Jeg fikk en god leasingavtale og betaler 600 kr/mnd per stykk. Tror jeg går for å kjøpe dem ut ved 3 årsalderen. Endret 27. oktober 2014 av ekkoet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 28. oktober 2014 #1293 Del Skrevet 28. oktober 2014 Samboer blir slapp vær gang han tar på meg nede Og du skulle ønske han ble hard hingst? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 29. oktober 2014 #1294 Del Skrevet 29. oktober 2014 Tips til rase for den uerfarene Det er store avvik blant de forskjellige rasene, så jeg anbefaler deg heller å ta utgangspunkt i nasjonalitet. Du starter forsiktig med en lydig, liten sørkoreaner. Deretter kan du prøve deg på en medium franskmann - utrolig hengivne, men de har sine nykker og kan i perioder være strie å ha med å gjøre. Og til slutt, når du føler deg trygg på at du vet hva du driver med, kan du slå på stortromma og anskaffe deg en stor og tøff kongoleser. De er veldig fine og modige, men krever en sterk hånd (eller to) og mye stimuli. Lykke til, og husk at øvelse gjør romslig! 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest extra Skrevet 29. oktober 2014 #1295 Del Skrevet 29. oktober 2014 Hahaha :D herlig morsomt skrevet Antlers :D 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bjørkeris Skrevet 30. oktober 2014 #1296 Del Skrevet 30. oktober 2014 Ser du negativt på menn som onanerer generelt sett? Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er litt ekkelt dersom de onanerer generelt sett. Ser helst at de gjør det litt privat. Jeg ble egentlig litt satt ut nå og sitter og tenker på disse mennene som onanerer generelt sett. Jeg så en slik på Sons of Anarchy husker jeg, tror de klipte fingrene av ham til slutt. Men jeg tror ikke jeg har møtt noen. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gloria Skrevet 30. oktober 2014 #1297 Del Skrevet 30. oktober 2014 "Ble puppene dine slitne etter amming?" Kjempetrøtte. Lå strekk ut på magen, og sov til langt på dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 31. oktober 2014 #1298 Del Skrevet 31. oktober 2014 Er du en flink pike? Nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 31. oktober 2014 #1299 Del Skrevet 31. oktober 2014 Ser du negativt på menn som onanerer generelt sett? Vet ikke helt hva jeg skal si. Jeg synes det er litt ekkelt dersom de onanerer generelt sett. Ser helst at de gjør det litt privat. Jeg ble egentlig litt satt ut nå og sitter og tenker på disse mennene som onanerer generelt sett. Jeg så en slik på Sons of Anarchy husker jeg, tror de klipte fingrene av ham til slutt. Men jeg tror ikke jeg har møtt noen. Bjørkeris, det er din feil at jeg nettopp sprutet kaffe utover hele bordet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lizabeth Skrevet 1. november 2014 #1300 Del Skrevet 1. november 2014 Dette er ikke ett svar til en tråd, men noe som går igjen i kjempemange tråder. Hvorfor er det så vanskelig å skrive " initiativ " riktig? Ser dette blir skrevet feil i hytt og pine og fortsatt nye måter å skrive det feil på. Hvordan er det mulig? Er det noen som bare dytter alle fingrene febrilsk over tastaturet og håper på at de skal treffe en riktig kombinasjon denne gangen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå