Gå til innhold

Samboer blir slapp vær gang han tar på meg nede


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner ikke helt hva som har skjedd, før pleide han å fingre meg osv.

Nå i det siste blir penisen hans slapp bare han rører på meg nedentil, altså til og med på utsiden,men når han igjen begynner å ta meg på magen,rumpa, og puppene står den opp igjen. Jeg føler liksom at han blir kvalm om han tar på meg der nede siden pikken hans går ned. Hva tror dere ?



Anonymous poster hash: 6a976...6b2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok ikke det er tilfelle. Det er mange ganger de ikke kan "bestemme" helt hvordan den skal reagere.. Men jeg ville tatt en spøk når det passer seg å si noe sånt som at: Jaja, kjipt at du ikke tenner like mye på meg lenger da eller noe sånt, og se hva han sier. Lettere å få svar ved å dra en spøk og le det bort enn at det blir et alvorlig spørsmål.. Vet ikke hva du tenker ?



Anonymous poster hash: 88753...c42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er ganske vanlig. Gjelder iallefall meg når jeg tar på damen. Grunnen tror jeg er at når menn tar på damer der nede er det for hennes nytelse, og vi konsentrerer oss for å gjøre det best mulig.

Når vi igjen da tar på bryst, rumpe slipper vi å konsentrere oss for at dette skal være best mulig for henne. Da blir vi stiv igjen :D

Du vet...men kan ikke konsentrere seg om 2 ting samtidig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette tror jeg er ganske vanlig. Gjelder iallefall meg når jeg tar på damen. Grunnen tror jeg er at når menn tar på damer der nede er det for hennes nytelse, og vi konsentrerer oss for å gjøre det best mulig.

Når vi igjen da tar på bryst, rumpe slipper vi å konsentrere oss for at dette skal være best mulig for henne. Da blir vi stiv igjen :D

Du vet...men kan ikke konsentrere seg om 2 ting samtidig :)

Er du mann?

Anonymous poster hash: 973a5...b98

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stakkars menn. At de gidder...

Anonymous poster hash: 7c706...86f

Gidder hva?

Anonymous poster hash: f3720...6eb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gidder hva?

Anonymous poster hash: f3720...6eb

kvinner...

Anonymous poster hash: 5b5d4...aa2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg bekjent er det vanligvis bare utløsning og prestasjonsangst som kan føre til at penis blir slapp på et par sekunder. Jeg har hvertfall sett mye uattraktivt før uten at penis har gått og gjemt seg.



Anonymous poster hash: 0313f...482
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal prøve å tenke på din egen nytelse og orgasme og slutte å analysere partneren din for din egen lave selvfølelse?



Anonymous poster hash: 95456...17b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Heartbeat

Meg bekjent er det vanligvis bare utløsning og prestasjonsangst som kan føre til at penis blir slapp på et par sekunder. Jeg har hvertfall sett mye uattraktivt før uten at penis har gått og gjemt seg.

Anonymous poster hash: 0313f...482

Ja, har samme erfaring. Kanskje noen menn kan forklare det bedre. Har iallefall ikke opplevd at han blir slapp når han er der nede på meg, hEller motsatt. veldig stiv. Kanskje du skal spørre han ?

Kan jo hende det er som en sier lengre opp, at han tenker sånn på din nytelse og å tilfredstille deg at den går ned ? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje du heller skal prøve å tenke på din egen nytelse og orgasme og slutte å analysere partneren din for din egen lave selvfølelse? Anonymous poster hash: 95456...17b

Noen klarer ikke det når man ser at mannen ikke liker det. Tenner du på at noen ikke liker å se på deg?

Anonymous poster hash: ea291...a1a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest HarryDotter

Noen klarer ikke det når man ser at mannen ikke liker det. Tenner du på at noen ikke liker å se på deg?

Anonymous poster hash: ea291...a1a

Er det så sikkert at han ikke liker det da? Det er mange som sliter med å få den opp men som alikevel er steinkåte. Virker som du vet lite om hvordan en mann kan fungere...mener ikke å være frekk nå, men menn kan også få ereksjon uten å være kåte....hvorfor denne karen det snakkes om her mister ereksjonen akkurat rundt denne handlingen er vanskelig si...men det betyr IKKE nødvendigvis at han missliker det han gjør.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om han blir slapp uansett hva ville jeg ansett slaget om tapt medborger. Men kommer jo et liv etter sexlivet da. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min blir i alle fall slapp når han fokuserer på bare meg. Han klarer ikke konsentrere seg om to ting, og det gjør ikke meg noe.



Anonymous poster hash: e862b...153
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Synest du skal spørr han eg, det er eineste måten å få vite sikkert. Men som fleire er inne på, så blir menn gjerne slapp om dei konsentrerer seg. Menn kan faktisk ikkje fokusere på to ting samtidig. Har også opplevd at mannen blir slapp når han er veldig fokusert på meg, men det betyr ikkje at han synest det er ekkelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min blir veldig hard når han fingrer/slikker meg. Tydelig at han liker det :-) det tenner meg veldig også, spesielt når han kommer å trenger seg inn i meg med engang jeg kommer og fortsatt er følsom :-)

Kanskje det er slik at noen blir slapp fordi de konsentrerer seg kun om deg, men det er ikke tilfelle her i gården hvertfall :vetikke:

Anonymous poster hash: 102dd...a89

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...