Pringle Skrevet 8. februar #11361 Del Skrevet 8. februar KnekkeBørre skrev (19 minutter siden): Dette ble veldig mørkt, veldig fort 😬 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #11362 Del Skrevet 8. februar Pringle skrev (26 minutter siden): Vær forsiktig... ellers tar jeg en bit av det andre beinet ditt også 😁 Bit it baby! Gjør meg totalt bevegelseshemmet. Men da må du bære meg rundt for resten av livet... Just so you know.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 8. februar #11363 Del Skrevet 8. februar Pringle skrev (4 minutter siden): Dette ble veldig mørkt, veldig fort 😬 Livet kan bli svart i en fart ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. februar #11364 Del Skrevet 8. februar https://forum.kvinneguiden.no/topic/1747774-øreskylling-og-rens-av-øregang-i-bergen-sentrum/ Men kjære vene, ta det på badet hjemme! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. februar #11365 Del Skrevet 9. februar Frøkenfryden skrev (12 timer siden): https://forum.kvinneguiden.no/topic/1747774-øreskylling-og-rens-av-øregang-i-bergen-sentrum/ Men kjære vene, ta det på badet hjemme! Jeg har en sterk følelse av at Øregangen, i et annet univers, er en virkelig bergensgate 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. februar #11366 Del Skrevet 9. februar Pringle skrev (1 time siden): Jeg har en sterk følelse av at Øregangen, i et annet univers, er en virkelig bergensgate 😄 Ikke der, men de har et par i Danmark Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 9. februar #11367 Del Skrevet 9. februar sofie777 skrev (4 minutter siden): Ikke der, men de har et par i Danmark Da fikk jeg beviset på at Danmark ER et annet univers 🤪 Øllebølle er et normalt stedsnavn der 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sofie777 Skrevet 9. februar #11368 Del Skrevet 9. februar Pringle skrev (10 minutter siden): Da fikk jeg beviset på at Danmark ER et annet univers 🤪 Øllebølle er et normalt stedsnavn der 😄 Normalt nok til å være et og et halvt sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #11369 Del Skrevet 9. februar Pringle skrev (56 minutter siden): Da fikk jeg beviset på at Danmark ER et annet univers 🤪 Øllebølle er et normalt stedsnavn der 😄 Danskene er rare, de sier jo Bolle når de skal pule óg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. februar #11370 Del Skrevet 9. februar Lurven skrev (7 timer siden): Danskene er rare, de sier jo Bolle når de skal pule óg Bollemus da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 9. februar #11371 Del Skrevet 9. februar Cid skrev (1 minutt siden): Bollemus da. 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kruset Skrevet 10. februar #11372 Del Skrevet 10. februar Mini kjæreste tur østlandet Hvor liten er denne minikjæresten? 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 10. februar #11373 Del Skrevet 10. februar Kruset skrev (5 minutter siden): Mini kjæreste tur østlandet Hvor liten er denne minikjæresten? Jeg trodde det først var tur med minvan, eller med "mini" (barnet) 😄 Du er f'n meg kjapp 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 10. februar #11374 Del Skrevet 10. februar Vi tror det spøker hjemme, hva gjør vi?? - Religion, alternativt og filosofiske spørsmål - Kvinneguiden Forum Dere ringer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. februar #11375 Del Skrevet 19. februar Han har 2 barn med 2 forskjellige +en hund Å fysjameg! Forsyndet seg mot både naturens orden og matematikkens lover! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. februar #11376 Del Skrevet 19. februar Tips til hva jeg kan dyrke og som er lett å få til? Løvetann! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 19. februar #11377 Del Skrevet 19. februar Si og gjø gode ting mens du kan Voff voff ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 22. februar #11378 Del Skrevet 22. februar Da det var 92 år gammelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 26. februar #11379 Del Skrevet 26. februar Hvordan merket dere at dere hadde for lite melk? Kartongen var tom 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 26. februar #11380 Del Skrevet 26. februar sjansen for at damer blir gravid i alder av 42 år 42% sjanse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå