An0nymBruker Skrevet 6. september 2018 #7181 Del Skrevet 6. september 2018 Fans og forhold... Vikla meg inn i noe rart Har du vikla deg inn i garn, slik som dette? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #7182 Del Skrevet 6. september 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Fans og forhold... Vikla meg inn i noe rart Har du vikla deg inn i garn, slik som dette? Jennifer Garner Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. september 2018 #7183 Del Skrevet 6. september 2018 Kjæresten min har lyst til å prøve trekant... Hmmm...gi kjæresten din denne: 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 6. september 2018 #7184 Del Skrevet 6. september 2018 Dere med to tette? Ja, dobbeltsidig bihulebetennelse er noe herk Saltvannsspray er lurt å bruke. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #7185 Del Skrevet 6. september 2018 1 time siden, Ichiko skrev: Kjæresten min har lyst til å prøve trekant... Hmmm...gi kjæresten din denne: Hadde vært fantastisk om hun faktisk ga kjæresten sin en slik trekant 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjestvest Skrevet 6. september 2018 #7186 Del Skrevet 6. september 2018 Penisstørrelsen..for siste gang? Tror ikke den blir større om du måler oftere. Kjøp heller mindre linjal. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Overrasket Skrevet 6. september 2018 #7187 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Grønnsaker ikke gravide kan spise Ikke-gravide kan spise alle grønnsaker. Endret 6. september 2018 av Overrasket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. september 2018 #7188 Del Skrevet 6. september 2018 4 hours ago, Winza said: Hadde vært fantastisk om hun faktisk ga kjæresten sin en slik trekant 😂 Neste tråd: "Er dette et faresignal for forholdet vårt?" 😨 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #7189 Del Skrevet 6. september 2018 53 minutter siden, Ichiko skrev: Neste tråd: "Er dette et faresignal for forholdet vårt?" 😨 Og dette blir mitt flåsete svar Mener du dette signalet? Dette bildet har ikke opphavsrett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. september 2018 #7190 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) @Winza Nei, det signalet betyr at redningen for forholdet snart er her! Batman!! Endret 6. september 2018 av Ichiko 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #7191 Del Skrevet 6. september 2018 15 minutter siden, Ichiko skrev: @Winza Nei, det signalet betyr at redningen for forholdet snart er her! Batman!! Du er en artig person 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ichiko Skrevet 6. september 2018 #7192 Del Skrevet 6. september 2018 6 minutter siden, Winza said: Du er en artig person 😄 Takk, Winza, det er du også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 6. september 2018 #7193 Del Skrevet 6. september 2018 (endret) Grusomme Klær Enda en spin-off av Grusomme Meg? Endret 6. september 2018 av Winza Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 7. september 2018 #7194 Del Skrevet 7. september 2018 Ekte huskatt, selvfølgelig. Eller gatemix som noen velger å kalle dem. De er mye søtere og bedre enn all verdens snobbete rasekatter. Men gifte meg? Ellers takk. Selv om to av kattene mine er født med kjole og hvitt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 7. september 2018 #7195 Del Skrevet 7. september 2018 Hvor får man tak i toalettmapper til menn? Det enkleste er vel å komme bak en dressmann med kabinkoffert i sikkerhetskøen. Mens han er travelt opptatt med å demontere kabinkofferten og ta av absolutt alt som kan bippe på kroppen har du en gylden mulighet til å få tak i toalettmappa hans. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Stella Rose Skrevet 7. september 2018 #7196 Del Skrevet 7. september 2018 https://forum.kvinneguiden.no/topic/1218494-venner-kommer-ikke-på-besøk-eller-henter-meg/ Nå må du høre på meg, disse som du kaller venner, er ikke vennene dine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. september 2018 #7197 Del Skrevet 7. september 2018 Venner kommer ikke på besøk eller henter meg Kanskje de har feil adresse? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #7198 Del Skrevet 7. september 2018 Hvorfor spiser feite folk? Av samme grunn som alle andre mennesker. Ete bør man, ellers dør man. 10 timer siden, Winza skrev: Grusomme Klær Enda en spin-off av Grusomme Meg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 7. september 2018 #7199 Del Skrevet 7. september 2018 16 minutter siden, FrankDrebin skrev: Hvorfor spiser feite folk? Av samme grunn som alle andre mennesker. Ete bør man, ellers dør man. Og kanskje basert på Keiserens nye klær Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrankDrebin Skrevet 7. september 2018 #7200 Del Skrevet 7. september 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Og kanskje basert på Keiserens nye klær Ja, han fant til slutt ut at klærne var så grusomme at han droppa dem til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå