Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Ja, de faller i dass på din 40-års-dag. Bare å glede seg. Selv gleder meg meg masse til jura faller i dass, da kommer jeg til å føle meg lett som en fjær. :mynona:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

50 minutter siden, Salka skrev:

Ja, de faller i dass på din 40-års-dag. Bare å glede seg. Selv gleder meg meg masse til jura faller i dass, da kommer jeg til å føle meg lett som en fjær. :mynona:

Og så legger man dem ut på eBay og blir rik av det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Salka skrev:

Ja, de faller i dass på din 40-års-dag. Bare å glede seg. Selv gleder meg meg masse til jura faller i dass, da kommer jeg til å føle meg lett som en fjær. :mynona:

Så så, du må ikke være for optimistisk. Mine har dessverre ikke falt av enda selv om jeg er i slutten av 40-årene.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Winza skrev:

Og så legger man dem ut på eBay og blir rik av det :P

:hoho: 

21 minutter siden, Perelandra skrev:

Så så, du må ikke være for optimistisk. Mine har dessverre ikke falt av enda selv om jeg er i slutten av 40-årene.

Søren klype. Din gledesdreper! :hoho: 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, Salka skrev:

:hoho: 

Søren klype. Din gledesdreper! :hoho: 

Grisete menn kjøper det rareste, inkludert fittesaft i krukke og brukte truser for eksempel. Fysj! :skratte: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Winza said:

Grisete menn kjøper det rareste, inkludert fittesaft i krukke og brukte truser for eksempel. Fysj! :skratte: 

Så kult, da slipper jeg klesvasken! Ooooog kan begrense annen vask også. For penger!!! :yvonne:

Burde jeg fryse ned egg?

Hvis du ikke har tenkt å bruke dem i nærmeste framtid, kan det være greit. Men ikke med skallet på, for da sprekker de! Du må knekke dem først og tømme innholdet i en boks med tett lokk.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som er blitt kvitt ganglion?

Hæ? Dette har vel ikke vært noe vanlig problem i Norge siden Thorbjørn Egners dager. Men da ble den vel skremt ut på gangen av hu strenge tanta eller hvordan det nå var (eller den stakk av, husker ikke). Den var jo tannløs, så ikke så farlig.
 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Gjest Catalina Culès

Er 17 cm stort?

Kommer an på, er det snakk om en maur, da er det stort.........men om du mener en elefant da er det lite....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...