Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.

absinthia

Anbefalte innlegg

Veggiser har som oftest så lite og seigt kjøtt, så det er rart at såpass mange kannibaler foretrekker dem..

Men den gode smaken oppveier det. Planteetere smaker stort sett bedre enn kjøttetere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Veggiser har som oftest så lite og seigt kjøtt, så det er rart at såpass mange kannibaler foretrekker dem..

Jeg spiser veggiser hver julaften. Men jeg pleier å kalle det pinnekjøtt.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan man finne strikkeoppskrifter / baby gratis på nett?

Gratis strikkeoppskrifter: ja

Gratis baby: nei

Anonymous poster hash: 82804...0b5

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"psycho anal lyser en psyk drøm jeg hadde ++"

.. What? Hvorfor lyser den psyko analen på.. hæ?? :vetikke:

Tror det er snakk om anal-yser, som i diktanal-yse.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Bør mannen få sove?

Såvidt jeg vet er han frosset fast, og ramler ned på vårparten en gang. For innbyggernes del er det vel mest praktisk at han "sover" nå ja.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det feil å bli irritert på dette? Kjøkkenutstyr

Ja, jeg synes det er feil å bli irritert på dette kjøkkenutstyr. I alle år på kjøkkenet har kjøkkenutstyr ligget der i skuff til fast og tro tjeneste. Og du blir irritert på kjøkkenutstyr. Kjøkkenutstyr har alltid fungert etter oppskriften og aldri brukket i to eller flere deler.

Husker du første gangen du kjøpte dette kjøkkenutstyr i butikken. Kjøkkenutstyr så pent innpakket i sin gjennomsiktig plast. Kjøkkenutstyr ble fraktet hjem til kjøkken og ble brukt ofte på kjøkken og en sjelden gang i stuen. Du pratet så varmt om kjøkkenutstyr til venninne på telefon. Dette kjøkkenutstyr var nyttig og årsak til mye glede.

Kjøkkenutstyr ble etterhvert sjeldnere brukt på kjøkken. Dette kjøkkenutstyr tilbragte stadig mer tid i skuffen. Og nå du blir irritert på dette kjøkkenutstyr. Hvorfor? Hva har kjøkkenutstyr gjort deg av skade? Kjøkkenutstyr har alltid vært gode hjelper for deg i din matlaging på kjøkken. Kjøkkenutstyr kan fortsatt deg glede veldig mye. Kjøkkenutstyr er den dag i dag så god som ny. Ingen grunn til å bli irritert på dette kjøkkenutstyr.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...