AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #1 Del Skrevet 7. januar 2015 Har kjæresten din rett på å vite hvor mange du har hatt sex med? Eller er det greit å holde det for seg selv, siden det er fortid og en privatsak. Og hva skal man si om kjæresten spør og man ikke vil si sannheten?Anonymous poster hash: 59eff...a6d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #2 Del Skrevet 7. januar 2015 Har kjæresten din rett på å vite hvor mange du har hatt sex med? Eller er det greit å holde det for seg selv, siden det er fortid og en privatsak. Og hva skal man si om kjæresten spør og man ikke vil si sannheten?Anonymous poster hash: 59eff...a6d Han har såklart rett å vite antallet. Hvis du ikke vil si sannheten, så skjemmes du over antallet. Hvis du vil være med en mann som ikke respekterer at du eventuelt har vært løs tidligere, så vil du vel vite dette? Hvem vil likssom være i et forhold basert på løgn?Anonymous poster hash: eadf3...c90 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #3 Del Skrevet 7. januar 2015 Det har du rett til å holde for deg selv. Si at fortiden er mellom deg og dem du har hatt forhold til og ingen andre. Ikke la deg presse til å fortelle hvis du ikke vil. Anonymous poster hash: aa051...fe2 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym2233 Skrevet 7. januar 2015 #4 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Ingen rett. Spør han om f.eks antall tidligere partnere, kan du enkelt og greit svare at dette er noe du ikke ønsker å dele:) Hvorfor? Fordi det har ingen betydning, på samme grunnlag ønsker du ikke å vite om hans/hennes tidligere x antall partnere. Edit: det går begge veier. Endret 7. januar 2015 av anonym2233 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #5 Del Skrevet 7. januar 2015 Ingen rett. Jeg sa et fiktivt tall til min samboer. Jeg vet ikke hva hans antall er. Det er fortid, og det blir ikke lagret noen plass, så hva har det å si?Anonymous poster hash: 8d349...73d 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inwe Skrevet 7. januar 2015 #6 Del Skrevet 7. januar 2015 Ingen rett. Om du ikke vil fortelle det sier du nettopp det, at du ikke vil si det. Ingen vits i å lyve å si et annet tall. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jackdaniel Skrevet 7. januar 2015 #7 Del Skrevet 7. januar 2015 (endret) Det er helt urelevant i et forhold. Vi har kjent hverandre siden vi var 10-12 år gamle og vet nok sånn cirka hvem vi har pult begge to men vi har aldri snakket om det. Har bodd sammen i 15 år nå så er ikke no tema. Det som er viktig er å la fortid være fortid. Endret 7. januar 2015 av jackdaniel 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #8 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe kvinner fornekter seg ikke. De vet de er løse, og må skjule dette for i det hele tatt ha sjangsen på en partner som respekterer de. Hvorfor i alle dager vil dere være med en mann som ikke respekterer dere er mitt spm?Anonymous poster hash: eadf3...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #9 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe kvinner fornekter seg ikke. De vet de er løse, og må skjule dette for i det hele tatt ha sjangsen på en partner som respekterer de. Hvorfor i alle dager vil dere være med en mann som ikke respekterer dere er mitt spm?Anonymous poster hash: eadf3...c90 Fordi sannheten er ubehagelig. Vi helst ikke at min fremtidige mann skal tenke på at jeg har hatt sex med over 20. Det er selvfølgelig ikke noe å være stolt av og jeg vil helst at han skal få slippe å vite det. De guttene jeg har hatt sex med betyr uansett ingen verdens ting når jeg får meg en fast parter/mann.Anonymous poster hash: 59eff...a6d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #10 Del Skrevet 7. januar 2015 Fordi sannheten er ubehagelig. Vi helst ikke at min fremtidige mann skal tenke på at jeg har hatt sex med over 20. Det er selvfølgelig ikke noe å være stolt av og jeg vil helst at han skal få slippe å vite det. De guttene jeg har hatt sex med betyr uansett ingen verdens ting når jeg får meg en fast parter/mann.Anonymous poster hash: 59eff...a6d Sorry men da har du vært for lett på tråden. Du innrømmer jo det her. Hvis ikke kjeresten din godtar det, så vil du vel ikke ha han vel? Godt å se at su innser at det er aalt for mye. Hvorfor i alle dager har du hatt sex med så mange? Tenker dere ikke fremtid?Anonymous poster hash: eadf3...c90 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #11 Del Skrevet 7. januar 2015 Sorry men da har du vært for lett på tråden. Du innrømmer jo det her. Hvis ikke kjeresten din godtar det, så vil du vel ikke ha han vel? Godt å se at su innser at det er aalt for mye. Hvorfor i alle dager har du hatt sex med så mange? Tenker dere ikke fremtid?Anonymous poster hash: eadf3...c90 Pff. Jeg har hatt sex med nærmere 70 stk. Min ex synes det var helt ok, min kjæreste ville ikke likt det. Derfor vet exen det og ikke kjæresten. Jeg synes ikke en natt i høyet med noen er noe som skal bli "godtatt" av en partner. Tallet er hva jeg vil det skal være. Det er ikke lagret noen plass. Anonymous poster hash: 8d349...73d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #12 Del Skrevet 7. januar 2015 Pff. Jeg har hatt sex med nærmere 70 stk. Min ex synes det var helt ok, min kjæreste ville ikke likt det. Derfor vet exen det og ikke kjæresten. Jeg synes ikke en natt i høyet med noen er noe som skal bli "godtatt" av en partner. Tallet er hva jeg vil det skal være. Det er ikke lagret noen plass.Anonymous poster hash: 8d349...73d Lagret hos deg, og din ex Sex med 70 ulike høres nå bare ekkelt ut, så skjønner godt at du mener at kjæresten ikke skal vite om det. Anonymous poster hash: be254...754 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #13 Del Skrevet 7. januar 2015 Lagret hos deg, og din ex Sex med 70 ulike høres nå bare ekkelt ut, så skjønner godt at du mener at kjæresten ikke skal vite om det.Anonymous poster hash: be254...754 Var ganske digg. Ikke særlig ekkelt. Det blir ca 7 i året. Er ikke derfor kjæresten ikke vet det, det er bare for at han ikke skal få unødvendige vonde tanker. Anonymous poster hash: 8d349...73d 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Reg Skrevet 7. januar 2015 #14 Del Skrevet 7. januar 2015 Det er ditt valg om du vil være åpen om hvor mange du har ligget med. Men hvis dere har et avslappet forhold til fortiden - vill eller forsiktig - er det kanskje greit å fortelle om de viktigste? Særlig hvis det er noen dere omgås, eller kan støte på? Jeg har fortalt kjæresten om (nesten?) alle mine, og hun har vært ganske åpen også. Mulig det er et par hun ikke har fortalt om, men det er ikke noe jeg går rundt og tenker på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #15 Del Skrevet 7. januar 2015 Sorry men da har du vært for lett på tråden. Du innrømmer jo det her. Hvis ikke kjeresten din godtar det, så vil du vel ikke ha han vel? Godt å se at su innser at det er aalt for mye. Hvorfor i alle dager har du hatt sex med så mange? Tenker dere ikke fremtid?Anonymous poster hash: eadf3...c90 Dette vil nok ikke ødelegge for fremtiden min hadde du møtt meg kunne du aldri tenkt hvor mange jeg hadde hatt sex med. Det er noe du ikke kan se eller merke på meg som person. Så maybe, hadde du blitt forelsket i meg i uvisstheten om hvor mange jeg har ligget med. Og vips så hadde du vært sammen med ei "løstøs" 😉(som du kaller det)Anonymous poster hash: 59eff...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest HeiHade Skrevet 7. januar 2015 #16 Del Skrevet 7. januar 2015 Han har ikke rett på å vite noe som helst. Det er opp til hvert enkelt par og hver enkelt i paret hva de ønsker å dele. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #17 Del Skrevet 7. januar 2015 Dette vil nok ikke ødelegge for fremtiden min hadde du møtt meg kunne du aldri tenkt hvor mange jeg hadde hatt sex med. Det er noe du ikke kan se eller merke på meg som person. Så maybe, hadde du blitt forelsket i meg i uvisstheten om hvor mange jeg har ligget med. Og vips så hadde du vært sammen med ei "løstøs" 😉(som du kaller det)Anonymous poster hash: 59eff...a6d Hehe nei du det kunne jeg ikke. Velger mine partnere med stoor omhu, og dater ikke folk jeg ikke vet fortiden til.😉 De jeg har datet har vært jomfruelig og rene. Det er det beste. Hun jeg dater nå er lege, og er glad i friluftsliv. Vet alt om henne, og hun om meg.Anonymous poster hash: eadf3...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. januar 2015 #18 Del Skrevet 7. januar 2015 Hehe nei du det kunne jeg ikke. Velger mine partnere med stoor omhu, og dater ikke folk jeg ikke vet fortiden til.😉 De jeg har datet har vært jomfruelig og rene. Det er det beste. Hun jeg dater nå er lege, og er glad i friluftsliv. Vet alt om henne, og hun om meg.Anonymous poster hash: eadf3...c90 En god lege som vet at om friluftsliv kan også ha hatt flere sexpartnere. Det har ingenting med personen å gjøre 😉Anonymous poster hash: 59eff...a6d 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #19 Del Skrevet 8. januar 2015 En god lege som vet at om friluftsliv kan også ha hatt flere sexpartnere. Det har ingenting med personen å gjøre 😉Anonymous poster hash: 59eff...a6d Hehe jo fordi de som er opptatte av å få seg god utdannelse og jobb, og bruker mye tid på trening osv, har ikke tid å fly på byen å drikke seg full og knulle rundt. De fyller livet med litt mere viktigere ting enn det. Så har de god moral og holdninger.😉 Dessuten kjenner jeg henne fra før, da vi har vanket i samme miljø lenge.Anonymous poster hash: eadf3...c90 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. januar 2015 #20 Del Skrevet 8. januar 2015 Hehe jo fordi de som er opptatte av å få seg god utdannelse og jobb, og bruker mye tid på trening osv, har ikke tid å fly på byen å drikke seg full og knulle rundt. De fyller livet med litt mere viktigere ting enn det. Så har de god moral og holdninger.😉 Dessuten kjenner jeg henne fra før, da vi har vanket i samme miljø lenge.Anonymous poster hash: eadf3...c90 Hehe,den er grei. Jeg flyr skjelden på byen selv og drikker meg aldri drita full. Er opptatt av utdannelse også. At det går Ann å være så dømmende å frekk at du tenker at de som ligger med mange er sånn og sånn? Akkurat som du ser på damer som har ligget med mange som en rase som ikke har verdier i livet sitt? Jaja, du får ha dine meninger. Men husk at en som har ligget med mange er like mye verdt og kan være en like god og bra person som andre.Anonymous poster hash: 59eff...a6d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå