Gå til innhold

Tråden for flåsete svar man egentlig har lyst til å gi i tråder.


absinthia

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men, druer henger jo faktisk sammen i en klase. Den kan man neppe dele opp.

Da foreslår jeg styrketrening. Til og med min gamle bestemor klarer å frigjøre druer fra stilken.

Ellers kunne man jo begynne å kjøpe ett og et corn-flake også, og da må man ha jæv.. innmari lang tid på parkometeret.

Den første ideen min var faktisk å kjøre riskorn hver for seg, men så er de så vrange og vanskelige at de krever betalt pr pakke. Samme med cornflæiksen. Jeg kjører selvsagt litt lengre for å unngå parkometerparkeringsplass. Kjøpesentra er fine sånn.

Jeg håper du slapp bot da du handlet potetene.

Fikk ikke bot, men mange sure blikk, også fra kunder i den lange køen bak meg. De som jobber i kassa begynte etterhvert å ringe på kassehjelp idet jeg gikk inn i butikken. Jeg kledde meg jo ut, så det må være ganglaget de kjente meg igjen på?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da foreslår jeg styrketrening. Til og med min gamle bestemor klarer å frigjøre druer fra stilken.

Den første ideen min var faktisk å kjøre riskorn hver for seg, men så er de så vrange og vanskelige at de krever betalt pr pakke. Samme med cornflæiksen. Jeg kjører selvsagt litt lengre for å unngå parkometerparkeringsplass. Kjøpesentra er fine sånn.

Fikk ikke bot, men mange sure blikk, også fra kunder i den lange køen bak meg. De som jobber i kassa begynte etterhvert å ringe på kassehjelp idet jeg gikk inn i butikken. Jeg kledde meg jo ut, så det må være ganglaget de kjente meg igjen på?

:fnise:

Jeg skal snart starte på igjen med styrketrening, etter et tids opphold pga skade. Så da håper jeg å klare å plukke av druene, etter en tre ukers tid. :trene:

Kan jeg få anbefale klasetomater?

Edit: Hyllen med ferdig brente kaffebønner i løsvekt må jo være interessant for deg...

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takke når man får kompliment om utseende?

Selv pleier jeg bryte sammen i krampegråt av takknemlighet, og velte meg under sofabordet, eller under nærmeste utspring når jeg er ute. For eksempel under benken i buss-skuret.



Anonymous poster hash: 9b4b7...dec
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Je suis Max Hermansen?

Jeg er ganske sikker på at det heter "Est-ce que je suis Max Hermansen?" på fransk.

Men sånn ellers så er det litt vanskelig for meg å vite det, siden alle på Kg er anonymisert med nick.

Edit: Så hvis du har hukommelsestap eller noe, er nok ikke Kg rette plassen å forsøke å få svar på akkurat hvem du er, da. Jeg ville forsøkt VG, Dagbladet og Aftenposten. Samt Twitter, Facebook, Instagram, LinkedIn og andre sosiale medier.

Lykke til. Du finner det nok snart ut, skal du se.

Endret av Tøytigern
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenne på politi

Jeg vet det er mange som har drømt om å gjøre akkurat det oppigjennom tiden.

Men det regnes som svært samfunnsfiendtlig og straffes hardt.

Så jeg tror ikke det vil forbedre situasjonen din.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kundeklubb kicks. Er så lenge siden jeg har fått medlemsland i posten..."

Det kan ha noe med politikk å gjøre, eller innpakking. Det skal jo være forsvarlig innpakket og jeg tror noen av de fjelltoppene kan være kjedelige. Og så må man kanskje avklare hva som følger med landet, det som sitter fast i jorda liksom, eller alt løst som hører med. Det kan nok ta noe tid. Og jeg håper absolutt ikke at du må betale frakt.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Stemor får ikke kjøre på stebarn?

Hva - er det slutt på det? Jeg brukte å stille opp mine som bowlingkjegler, og siktet meg inn med skoda'n.

Endret av Petra75
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemor får ikke kjøre på stebarn?

Hva er det slutt på det? Jeg brukte å stille opp mine som bowlingkjegler, og siktet meg inn med skoda'n.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjerne føflekker i Stavanger

Her ser vi resultatet av at lønningene rundt Stavanger er hardere enn stål. Folk vil ikke lenger plukke plommer i Hardanger. :tristbla:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...