Doroline Skrevet 6. september 2014 #1201 Del Skrevet 6. september 2014 haha nice tråd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. september 2014 #1202 Del Skrevet 9. september 2014 Hvem uke er jeg i? Hjalmars? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. september 2014 #1203 Del Skrevet 9. september 2014 Det er hvitt på kuken etter at vi har hatt sex Det er et mye brukt kroppssekret som merkelig nok ofte blir brukt i bakst. Som oftest av boller (i ovnen). 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badebuksa Skrevet 9. september 2014 #1204 Del Skrevet 9. september 2014 Skjerf med ruter - Stilig? - du har hørt om mobilt bredbånd eller? Liten kurv med hjul på i butikkene. Kan ikke alle ha det? - nei, ærlig talt, jeg velger meg heller en vogn når jeg skal handle. Mye mer plass! Menn: Tørker dere etter å ha tisset? - tviler på at noen tisser så mye at de tørker inn. Men hvem vet? Arbeidsdagene går ekstremt sakte (barnehage) - barnearbeid!? Greier vi oss uten toastmaster? (I bryllup) - asså, toast er kanskje ikke den mest eksklusive matretten og egner seg bedre som en sliten frokost etter en fyllenatt enn som bryllupsmat.. Hvordan vise hunden at jeg er sjefen når han biter - er det ikke bedre å vise hunden at det ikke er lov å bite i utgangspunktet, og at du alltid er sjefen - også når han ikke biter!? Å dele matutgifter på 2, når mannen spiser nesten alt? - vel, dere trenger jo ikke å velge den dyreste maten selvom han spiser nesten alt. Godt han ikke er kresen, da! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 9. september 2014 #1205 Del Skrevet 9. september 2014 Ned med fettprosenten :rope: Fettprosenten må gå! Boikott fettprosenten nå! :rope: 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 9. september 2014 #1206 Del Skrevet 9. september 2014 Ned med fettprosenten :rope: Fettprosenten må gå! Boikott fettprosenten nå! :rope: Du hadde ikke sagt det om det var muskler! Diskriminerende!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edna Mode Skrevet 9. september 2014 #1207 Del Skrevet 9. september 2014 Du hadde ikke sagt det om det var muskler! Diskriminerende!!! Joda, lager gjerne demo mot muskler også jeg Ned med muskler! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Timber Skrevet 9. september 2014 #1208 Del Skrevet 9. september 2014 Joda, lager gjerne demo mot muskler også jeg Ned med muskler! Det er godt. Fett har nemlig også følelser og liker ikke å bli diskriminert.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 10. september 2014 #1209 Del Skrevet 10. september 2014 Det er hvitt på kuken etter at vi har hatt sex Det er et mye brukt kroppssekret som merkelig nok ofte blir brukt i bakst. Som oftest av boller (i ovnen). Med andre ord gjærsopp :-) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 10. september 2014 #1210 Del Skrevet 10. september 2014 Med andre ord gjærsopp :-) Jeg må lære meg å holde meg borte fra kg mens jeg spiser, men ja, det er vel kanskje mest sannsynlig. Ofte leser jeg ikke tråden før jeg flåser med tittelen her inne, fordi det ødelegger de rare assosiasjonene. Litt som å se på tv med lyden av. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 11. september 2014 #1211 Del Skrevet 11. september 2014 Jeg må lære meg å holde meg borte fra kg mens jeg spiser, men ja, det er vel kanskje mest sannsynlig. Ofte leser jeg ikke tråden før jeg flåser med tittelen her inne, fordi det ødelegger de rare assosiasjonene. Litt som å se på tv med lyden av. Hehe, jeg har ikke reflektert over om det faktisk kunne være det, jeg bare hoppet på bakstanalogien. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tigress Skrevet 12. september 2014 #1212 Del Skrevet 12. september 2014 "Get a grip!" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 12. september 2014 #1213 Del Skrevet 12. september 2014 Synes du at du tjener nok og har nok penger? Nei. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 12. september 2014 #1214 Del Skrevet 12. september 2014 Hehe, jeg har ikke reflektert over om det faktisk kunne være det, jeg bare hoppet på bakstanalogien. Det gikk hele 2 dager før jeg "tok an". Uffameg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 13. september 2014 #1215 Del Skrevet 13. september 2014 (endret) Synes du at du tjener nok og har nok penger? Nei. nå ga jeg deg et pluss i stedenfor å trykke på sitere-knappen gitt men det jeg skulle spørre om:; hvorfor kan du ikke skrive det svaret i tråden, altså nei til at du har nok penger? er ikke det et av de to svaralternativene TS nettopp er ute etter da? Endret 13. september 2014 av Noz 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 16. september 2014 #1216 Del Skrevet 16. september 2014 Angst for å lage avtaler med baby http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=870569&hl= Vel, du kan ikke vente at de skal holde avtaler før de er litt større. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Synne-Marie Skrevet 16. september 2014 #1217 Del Skrevet 16. september 2014 Angst for å lage avtaler med baby Det er ingenting å være redd for! Bare begynn i det små med enkle avtaler som babyen kan forstå 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 16. september 2014 #1218 Del Skrevet 16. september 2014 Hvordan holder dere dere mette på jobb? Ved å ta matpause. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 17. september 2014 #1219 Del Skrevet 17. september 2014 Angst for å lage avtaler med baby Er du engstelig for at babyen ikke skal holde avtalen, eller er det noe annet som plager deg? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rozárka Skrevet 17. september 2014 #1220 Del Skrevet 17. september 2014 (endret) Har du vært i Cape Town? Nei. Hvordan ser folk ut her inne? Alle er dritfine. Hva kan utleier kreve? Husleien. Endret 17. september 2014 av Buzz_Lightyear Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå