Gjest Gjest_KnightOwl Skrevet 4. august 2014 #1141 Del Skrevet 4. august 2014 Det er mulig det bare er jeg som er teit, men jeg synes virkelig at 98% av innleggene her i tråden virkelig ikke er flåsete....? Men mer et helt greit og fint svar til den aktuelle tråden som egentlig mer hører hjemme i den tråden fremfor i denne? Denne tråden startet med så mye morsomt, så mye latter, men det begynner å bli lenge mellom hver gang jeg en gang føler for å trekke på smilebåndet... Hvis du føler det er greit å være respektløs mot folk, så for all del. Skriv alle de sarkastiske flåsesvarene rett i tråden til TS personlig. Da blir du nok skikkelig godt likt. Ja, det er bare du som er teit. (Hvordan føles det?) 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ekkoet Skrevet 5. august 2014 #1142 Del Skrevet 5. august 2014 Rutine ved igangsetting Ullevål Er ikke det at dommeren blåser i fløyten? 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LivLaga Skrevet 6. august 2014 #1143 Del Skrevet 6. august 2014 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=859327#entry14875593 Ikke jeg heller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. august 2014 #1144 Del Skrevet 6. august 2014 (endret) Hvis du føler det er greit å være respektløs mot folk, så for all del. Skriv alle de sarkastiske flåsesvarene rett i tråden til TS personlig. Da blir du nok skikkelig godt likt. Ja, det er bare du som er teit. (Hvordan føles det?) Nå misforsto du hva NOZ mente.Hun skrev at svarene her nå ikke var sarakatiske eller flåsete,men ordentlige og saklige svar som man kunne skrive i den oppbrinelige tråden. Altså at veldig mange svar i denne tråden nå ikke var flåsete,men saklige. edit:kastet ut en stygg skrivefeil Endret 6. august 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2014 #1145 Del Skrevet 6. august 2014 Nå misforsto du hva NOZ mente.Hun skrev at svarene her nå ikke var sarakatiske eller flåsete,men ordentlige og saklige svar som man kunne skrive i den opbrinlige tråden. Altså at veldig mange svar i denne tråden nå ikke var flåsete,men saklige. Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f. Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel. Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 6. august 2014 #1146 Del Skrevet 6. august 2014 Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f. Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel. Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det) Jeg satt og tenkte lenge på om jeg skulle gidde,men jeg greide ikke å la vær. Ble litt for provosert over å se at noen blir "angrepet" uten grunn. Men nok avsporing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pringle Skrevet 6. august 2014 #1147 Del Skrevet 6. august 2014 Takk Blomst...Jeg begynte å skrive et svar jeg også, men kjente fort at jeg heller ga litt f. Rett og slett fordi AB her vrir innlegget mitt("meningen" min) omtrent i 360 graders vinkel. Og fordi jeg ikke ville spore av mer (så beklager for det) Åh, å... nå klarer jeg ikke å la vær... 360 grader... det er tilbake til utgangspunktet...! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 6. august 2014 #1148 Del Skrevet 6. august 2014 Åh, å... nå klarer jeg ikke å la vær... 360 grader... det er tilbake til utgangspunktet...! Omtrent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 6. august 2014 #1149 Del Skrevet 6. august 2014 Åh, å... nå klarer jeg ikke å la vær... 360 grader... det er tilbake til utgangspunktet...! En veldig veldig fin film. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 6. august 2014 #1150 Del Skrevet 6. august 2014 Har noen hatt problemer å hatt sex med chubby jenter Du vil vite om det var trøstende eller problemløsende på noe nivå å ligge med disse jentene? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 7. august 2014 #1151 Del Skrevet 7. august 2014 Hvorfor kritiserer mange norske kvinner for å være løse? Aner ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blomst83 Skrevet 7. august 2014 #1152 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) Regnes akvarie som kjæledyr? Ja.Det må ha mat to ganger om dagen,og må luftes i bånd. Endret 7. august 2014 av Blomst83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 7. august 2014 #1153 Del Skrevet 7. august 2014 Ungene mine ble terrorisert av naboen. Hva? Har naboen gjort ungene dine til terrorister? Det er det verste... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iben Skrevet 9. august 2014 #1154 Del Skrevet 9. august 2014 Noen som har erfaring med mobbing på arbeidsplassen? Ja, jeg har langt erfaring i det å mobbe folk på arbeidsplassen min. Bare å spørre dersom du trenger tips. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 9. august 2014 #1155 Del Skrevet 9. august 2014 Hva må jeg ha til BHG ...barn? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 10. august 2014 #1156 Del Skrevet 10. august 2014 (endret) Hvordan ser folk ut her inne? Det er ingen som ser ut på internett, fordi alle sitter på utsiden allerede. Derfor titter man inn. Hva slags utseende liker du best på en kvinne? Et vakkert et. Kjæresten min har vært hore. Ok. Endret 11. august 2014 av Tøytigern 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tøytigern Skrevet 11. august 2014 #1157 Del Skrevet 11. august 2014 (endret) Hva må jeg ha til BHG ...barn? +1 Min umiddelbare respons var: -Sikker på du ikke mente GHB? I tilfelle trenger du hydrogen- og oksygenatomer. Men jeg skjønner at jeg overtenkte litt, her... Endret 11. august 2014 av Tøytigern Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. august 2014 #1158 Del Skrevet 11. august 2014 Suge mannen når dere har mensen? -Helst ikke, dersom vi begge har mensen (som det står i spørsmålet). 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
___ Skrevet 11. august 2014 #1159 Del Skrevet 11. august 2014 Sykeste strømregningen du har fått? -Det må ha vært den strømregningen som kom våren 2009. Den stakkars strømregningen hadde fått lungebetennelse og måtte på legevakt og allting, og få penicillin. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sapientia Skrevet 11. august 2014 #1160 Del Skrevet 11. august 2014 FF vil ikke ha meg .. Jeg trodde fotballfrue var gift med barn og slikt? Er du fotballmannen? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå