Lutetium 71 Skrevet 13. september 2013 #361 Del Skrevet 13. september 2013 Vaske utekatter - Høytrykkspyler. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pærecider Skrevet 13. september 2013 #362 Del Skrevet 13. september 2013 I hvilken butikk selger de fiskehatter? Spør vatikanet hvor paven kjøper de høye gullhattene sine. Stilige er de og, med gull og greier. Også ser de ut som hodet på en fisk med åpen munn. Classy much? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-Artemis Skrevet 14. september 2013 #363 Del Skrevet 14. september 2013 Flere dyr og folk kommenterer det. Slitsomt. Skjønner at det må være veldig slitsomt om til og med ikke dyrene lar deg være i fred 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SweetSunshine Skrevet 14. september 2013 #364 Del Skrevet 14. september 2013 "Mamma har fått ny kjæreste, jeg liker det ikke!" Jeg liker ikke synet av folk som har buksen nesten ned på knærne så det ser ut som om de har dritt på seg, men det betyr ikke at jeg har noe med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 14. september 2013 #365 Del Skrevet 14. september 2013 Ubehag i pungen.. Skaff deg en (ekstra)jobb... 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2013 #366 Del Skrevet 15. september 2013 (endret) Silent treatment etter breakupLast minute usikkerhet...Hvorfor spare på konfekten? Det er jo bare et eneste norsk ord igjen. Red:Fant en til! Endret 15. september 2013 av Lutetium 71 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
#Sunrise Skrevet 15. september 2013 #367 Del Skrevet 15. september 2013 Master på BI eller HiBu? Meld deg på charterfeber:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 15. september 2013 #368 Del Skrevet 15. september 2013 33 + 22 = ? 55 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 16. september 2013 #369 Del Skrevet 16. september 2013 Hva skal man støtte, dyremishandling eller barnemishandling? Ingen av delene, din gæerning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra75 Skrevet 16. september 2013 #370 Del Skrevet 16. september 2013 (endret) "Når ble jeg gravid?" Mitt stalltips er på nachspielet hos Bob Johnny forrige helg! Endret 16. september 2013 av Petra75 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Blubberella Skrevet 17. september 2013 #371 Del Skrevet 17. september 2013 Hatt tampong inni meg i over 3 døgn! Hjelp.. Lokaliser tråden og dra den ut snarest. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 17. september 2013 #372 Del Skrevet 17. september 2013 "Er du klar over hvor vanskelig det er å ikke overspise?" Kommer maten hoppende inn i munnen din eller? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Antlers Skrevet 18. september 2013 #373 Del Skrevet 18. september 2013 Mao, akkurat som de fleste andre. Anonymous poster hash: 76edc...67e ( http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=772313#entry13259795 ) Nja... Jeg tror nok Mao var hakket mer kommunistisk enn de fleste andre; m.a.o. veldig rød. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
QueenOfTheSidewalk Skrevet 18. september 2013 #374 Del Skrevet 18. september 2013 "Er du klar over hvor vanskelig det er å ikke overspise?" Kommer maten hoppende inn i munnen din eller? Det går vel under tvangstanker om man ikke klarer å kontrollere seg. Det er vanskelig for de som ikke har hatt det å forstå. Jeg har f.eks tenkt "Om jeg ikke går på de hvite stripene helt over veien før bilen kjører forbi, kommer det til å skje en alvorlig ulykke med meg" i ettertid var det latterlig, men der og da føltes det sånn. Beklager avsporing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugar&Spice Skrevet 18. september 2013 #375 Del Skrevet 18. september 2013 Det går vel under tvangstanker om man ikke klarer å kontrollere seg. Det er vanskelig for de som ikke har hatt det å forstå. Jeg har f.eks tenkt "Om jeg ikke går på de hvite stripene helt over veien før bilen kjører forbi, kommer det til å skje en alvorlig ulykke med meg" i ettertid var det latterlig, men der og da føltes det sånn. Beklager avsporing Jeg vet det er vanskelig. Men jeg bare hadde sååå lyst til å svare det allikevel. (Lot være, havnet i denne tråden istedenfor) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lykkestor Skrevet 18. september 2013 #376 Del Skrevet 18. september 2013 Nå har jeg ikke lest alle svarene her inne så det kan godt hende dette har blitt tatt opp tidligere, men jeg sier det uansett på nytt! Alle disse ''Er jeg gravid'' trådene irriterer meg så grenseløst! Jeg begynner og merke irritasjonen bare stiger for hver gang en ny av de dukker opp. Hvordan i helsikke skal vi her inne vite om DU er gravid eller ikke? En test eller en tur til legen kan vise om du er gravid. Har du hatt samleie kan du være gravid, men her er vi ikke synske så det vet vi faktisk ikke!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Elseby13 Skrevet 21. september 2013 #377 Del Skrevet 21. september 2013 Hjelp! Velge bil med hjerne hjerte eller kuk? Jøss, så mye ekstrautstyr bilene kommer med for tida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2013 #378 Del Skrevet 21. september 2013 Hjelp! Velge bil med hjerne hjerte eller kuk? Jøss, så mye ekstrautstyr bilene kommer med for tida! Men Honda Fitta kom aldri på det norske markedet. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Inggolf Skrevet 21. september 2013 #379 Del Skrevet 21. september 2013 (endret) Dine beste tips for å bestå teoriprøven! Det er nok skikkelig teit av meg, men jeg vil nok kanskje påstå at å lese teorien kan være en fordel, men det er mulig at jeg er på bærtur? Endret 21. september 2013 av NozMonster 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lutetium 71 Skrevet 21. september 2013 #380 Del Skrevet 21. september 2013 Dine beste tips for å bestå teoriprøven! Det er nok skikkelig teit av meg, men jeg vil nok kanskje påstå at å lese teorien kan være en fordel, men det er mulig at jeg er på bærtur? Jeg vil foreslå juksing, rett og slett. Blir man ikke tatt gjør det prøven sååå mye lettere! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå