Steinar40 Skrevet 7. mai 2013 #81 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Her er det mye intressant å ta tak i og tenke over. Ja, jeg føler jeg er glad i meg selv, absolutt. Jeg er stolt over hvordan jeg ser ut, og hvordan jeg behandler venner, familie og kjæresten min. Jeg er generelt snill og et bra menneske, utenom så klart dette jeg har gjort, som jeg mener ikke utelukkende burde definere meg som menneske. Når jeg sier at jeg ikke vil være kjæreste med meg selv, er det p.g.a utroskapen. Jeg hadde så klart mistet all tillit og hatt det grusomt, dersom noen hadde gjort det mot meg. Det du skriver om selvforakt tror jeg kan stemme på mange måter.. Jeg lever litt med en innstilling (av en eller annen grunn) om at alt jeg tar i blir ødelagt, før eller siden. Både vennskap, om jeg har dyre eiendeler og forhold. Så vil jeg avslutningsvis si at utroskap AAAALDRI hadde funnet sted i de 2 første årene av forholdet. Da ble jeg nesten litt dårlig bare av å klemme andre menn. Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2 De 2 første årene av forholdet var da du var som mest forelska. Problemet er at forelskelsen aldri varer og man kan derfor ikke basere seg på disse følelsene og den rusen forelskelsen gir. Men hvis du forsetter med slike forventninger så kommer du faktisk til å ødelegge alle forhold du surrer deg inn i. Slik du gjør med det forholdet du er i nå. Endret 7. mai 2013 av Steinar40 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #82 Skrevet 7. mai 2013 Jeg er/var (?) som deg TS. Var sammen med verdens snilleste mann i flere år, og var utro med minst 6 forskjellige menn flere ganger, en hadde jeg et forhold til i hele to år. Etter den første gangen var jeg et vrak, men etter hvert ble det utrolig lett, og jeg angret ikke. Jeg hadde det veldig bra med kjæresten min, vi kranglet heller aldri, alt var stabilt og trygt. Kjedelig med andre ord. Jeg er utrolig impulsiv, eier ikke viljestyrke, og elsket spenningen. Jeg gjorde det slutt med kjæresten min, da jeg følte han fortjener mye bedre (han vet fortsatt ikke om min utroskap, selv om jeg har vært nære ved å bli avslørt flere ganger). Nå har jeg fått noen år på baken, men er fortsatt single. Jeg nyter oppmerksomheten jeg får av menn, bekreftelsen på at jeg fortsatt har "draget". Samtidig så håper jeg at jeg kan finne roen å være trofast i mitt neste forhold, jeg vil jo ikke leve dette dobbeltlivet. Jeg har datet en fin fyr i et par mnd nå, og vi har akkurat bestemt oss for å være eksklusive. Jeg har vært helt ærlig med ham, og det føles godt. Jeg får ikke panikk om han for eksempel låner telefonen min, eller om vi sjekker noe på facebooksiden min sammen, for jeg har ikke noe å skjule lenger. Håper bare som sagt at jeg klarer å fortsette på denne stien.. Anonym poster: aaf492c0026a30c6f5acc625b654aef4
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #83 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 år Lang historie kort ,,, så var jeg gift tidliggere og var MYE utro.. å er enig med deg i dette med spenningen, oppmerksomheten, muligheten og at du faktisk enda har draget. Jeg og gjorde det slutt med hun jeg var gift med pga jeg øsnket at hun skulle få en som verdsatte henne og som IKKE var utro. Det hele begynte med problemer i forholdet å når jeg først hadde vert utro en gang 2 ganger 3 ganger så gikke det lettere og lettere. Første gangen jeg var utro ble jeg fysisk dårlig og fikk ikke i meg mat på mange dager, det endte med at min ex sendte meg til legen for og sjekke om jeg var syk,, men var selvsagt ikke det, hadde bare helt JÆVLIG dårlig smvittighet. Så etter en stund ble det naturlig og ingen problem - i en periode på 7 år hadde jeg flere lange forhold opp mot 1-1,5 år. i noen perioder hadde jeg 3-4 pulevenniner i ommrådet der jeg bodde som jeg hadde regelmessig sex med. Lærte at nøkkelen var å være ærlig fra dag en, JA jeg er gift,,, JA jeg ønsker kun ett puleforhold ,,, når det nærmer seg noe som minner om følelser må vi avbryte umiddelbart... men så innså jeg at jeg måtte ut av forholdet så snart som mulig.,. Så møtte jeg en nydelig jente som ser ut som en modell selv om hun har fått 2 barn, hun er en sån jente som alle snur seg etter når vi er ute på noe å i tilleg er hun utrolig smart å udannet jurist. Jeg ble STORM forelsket å så ikke noen andre enn henne.,... men etter 2-3 år begynte det igjenn denne spenningen og det å føle at du enda har draget. Jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for å holde meg selv i nakken, nå er det snart gått 5 år siden vi ble sammen og har bodd sammen i 2 år. Enda kommer det over meg av å til men jeg har insett at dersom du er utro engang i ett forhold er det ødelagt for alltid... Skjønner deg veldig godt å kjenner meg igjenn i beskrivelsen din, men det er faktisk noe som må jobbes med. Å selv om jeg nå forteller mine tidliggere elskerinner at jeg er i ett fantastisk forhold , så ymter 3 av de frempå ganske ofte at de kunne tenke seg en runde når som helst... å de legger ikke mer i det enn at de vil ha en runde,,, hun ene sa at vi har jo hat masse sex før så det blir ingen forskjell,, men jeg har klart å motstå fristelsen selv om jeg egentlig godt kunne tenke meg en heftig runde,, men det får bli i fantasien.. Jeg har foreksempel laget meg en regel: Jeg er mye ute å reiser å er mye på byn rundt i hele norge å i utlandet, det er ikke akkurat vansklig å få med seg en jente på rommet dersom du ønsker det.. så lenge du kan noen gode triks, er ærlig morsom å kler deg bra er dette null problem... å når alkoholen setter tankene i sving å jeg merker at en jente virkelig begynner å bli interesert bobler det i kroppen.... da er jeg med på leken lengst mulig ,, men da jeg skjønner at det begynner å bli farlig så kommer jeg meg ut av lokalet,,, enten gå jeg hjem eller så går jeg på en annen uteplass. Det er mulig at det er dårlig gjort mot de jentene å gi de "flybiletten" men flyet er fullt eller forlatt flyplassen før de skjønner det. Men for meg fungere dette helt maks,,,, jeg får spenningen og alt det som er morro, likevell kan jeg stå opp med god samvittighet dagen etterpå. Setter grensen før klining bare så det er sagt... for jeg kunne aldrig sette for meg at min kjære hadde klint med noen, ,derfor må jeg stoppe før det. Det er klart at jeg noen ganger har hatt for mye å drikke.. der jeg nesten havner i ulykka, men så langt har jeg klart å ha pikken i buksa. Beste råd til deg,,er finn ut om du vil være utro eller om du øsnker å få til noe med noen,,,så får du heller finne dine triks i ludo for å ikke havne i ulykka :-) LYKKE TIL :-) Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #84 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 år Lang historie kort ,,, så var jeg gift tidliggere og var MYE utro.. å er enig med deg i dette med spenningen, oppmerksomheten, muligheten og at du faktisk enda har draget. Jeg og gjorde det slutt med hun jeg var gift med pga jeg øsnket at hun skulle få en som verdsatte henne og som IKKE var utro. Det hele begynte med problemer i forholdet å når jeg først hadde vert utro en gang 2 ganger 3 ganger så gikke det lettere og lettere. Første gangen jeg var utro ble jeg fysisk dårlig og fikk ikke i meg mat på mange dager, det endte med at min ex sendte meg til legen for og sjekke om jeg var syk,, men var selvsagt ikke det, hadde bare helt JÆVLIG dårlig smvittighet. Så etter en stund ble det naturlig og ingen problem - i en periode på 7 år hadde jeg flere lange forhold opp mot 1-1,5 år. i noen perioder hadde jeg 3-4 pulevenniner i ommrådet der jeg bodde som jeg hadde regelmessig sex med. Lærte at nøkkelen var å være ærlig fra dag en, JA jeg er gift,,, JA jeg ønsker kun ett puleforhold ,,, når det nærmer seg noe som minner om følelser må vi avbryte umiddelbart... men så innså jeg at jeg måtte ut av forholdet så snart som mulig.,. Så møtte jeg en nydelig jente som ser ut som en modell selv om hun har fått 2 barn, hun er en sån jente som alle snur seg etter når vi er ute på noe å i tilleg er hun utrolig smart å udannet jurist. Jeg ble STORM forelsket å så ikke noen andre enn henne.,... men etter 2-3 år begynte det igjenn denne spenningen og det å føle at du enda har draget. Jeg måtte virkelig jobbe med meg selv for å holde meg selv i nakken, nå er det snart gått 5 år siden vi ble sammen og har bodd sammen i 2 år. Enda kommer det over meg av å til men jeg har insett at dersom du er utro engang i ett forhold er det ødelagt for alltid... Skjønner deg veldig godt å kjenner meg igjenn i beskrivelsen din, men det er faktisk noe som må jobbes med. Å selv om jeg nå forteller mine tidliggere elskerinner at jeg er i ett fantastisk forhold , så ymter 3 av de frempå ganske ofte at de kunne tenke seg en runde når som helst... å de legger ikke mer i det enn at de vil ha en runde,,, hun ene sa at vi har jo hat masse sex før så det blir ingen forskjell,, men jeg har klart å motstå fristelsen selv om jeg egentlig godt kunne tenke meg en heftig runde,, men det får bli i fantasien.. Jeg har foreksempel laget meg en regel: Jeg er mye ute å reiser å er mye på byn rundt i hele norge å i utlandet, det er ikke akkurat vansklig å få med seg en jente på rommet dersom du ønsker det.. så lenge du kan noen gode triks, er ærlig morsom å kler deg bra er dette null problem... å når alkoholen setter tankene i sving å jeg merker at en jente virkelig begynner å bli interesert bobler det i kroppen.... da er jeg med på leken lengst mulig ,, men da jeg skjønner at det begynner å bli farlig så kommer jeg meg ut av lokalet,,, enten gå jeg hjem eller så går jeg på en annen uteplass. Det er mulig at det er dårlig gjort mot de jentene å gi de "flybiletten" men flyet er fullt eller forlatt flyplassen før de skjønner det. Men for meg fungere dette helt maks,,,, jeg får spenningen og alt det som er morro, likevell kan jeg stå opp med god samvittighet dagen etterpå. Setter grensen før klining bare så det er sagt... for jeg kunne aldrig sette for meg at min kjære hadde klint med noen, ,derfor må jeg stoppe før det. Det er klart at jeg noen ganger har hatt for mye å drikke.. der jeg nesten havner i ulykka, men så langt har jeg klart å ha pikken i buksa. Beste råd til deg,,er finn ut om du vil være utro eller om du øsnker å få til noe med noen,,,så får du heller finne dine triks i ludo for å ikke havne i ulykka :-) LYKKE TIL :-) Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689 Tusen takk for at du deler din historie med meg, og at du gir meg gode råd! Det er godt for meg å vite at det finnes flere som oss, og at man bare må finne en måte å takle dette på. Jeg skal uten tvil slutte å være utro, eventuelt gå ut av forholdet, dersom det er så "ødelagt" som det flere ganger blir påpekt her. Kanskje det er enklest å begynne på nytt, selvom det så klart er svært tungt. Det du sier avslutningsvis, med å flørte og tulle, men sette klare grenser... DET er nok løsningen. Være ærlig fra starten av, flørte litt, men holde seg i skinnet. Å være utro er ikke bra, og jeg vil aldri være det igjen. Jeg vil gjerne takke alle som har bidratt på denne tråen. Det har vært en jævlig natt for meg, med mye følelser i sving og angst. Å få sagt det, få harde kommentarer og høre andres historier har gitt meg mye å tenke på og flere perspektiver. Det er første gang jeg skriver noe som helst her inne på KG, og skjønner at dette er en utrolig bra plattform til å få gode innspill. Tusen takk! Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #85 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 her Bare hyggelig,,, er nok flere av oss enn det vi tror. Jeg tenkte lenge på muligheten ved å møte en jente som var som feks deg,,, der vi hadde en felles forståelse om at det kun var sex og oppmerksomhet ingenting annet å at det faktisk er mulig å elske noen selv om du har sex med andre,,, det er faktisk slik med meg... Men jeg må innrømme at jeg tror ikke det ville fungret i lengde,, en av partene må jo bli sjlu på et tidspunkt..hva tenker du om dersom typen din hadde hatt sex med noen andre ,,,, greit eller hadde du syns det var jævelig?? Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689
Gjest anonym hunkjønn Skrevet 7. mai 2013 #86 Skrevet 7. mai 2013 Tusen takk for at du deler din historie med meg, og at du gir meg gode råd! Det er godt for meg å vite at det finnes flere som oss, og at man bare må finne en måte å takle dette på. Jeg skal uten tvil slutte å være utro, eventuelt gå ut av forholdet, dersom det er så "ødelagt" som det flere ganger blir påpekt her. Kanskje det er enklest å begynne på nytt, selvom det så klart er svært tungt. Det du sier avslutningsvis, med å flørte og tulle, men sette klare grenser... DET er nok løsningen. Være ærlig fra starten av, flørte litt, men holde seg i skinnet. Å være utro er ikke bra, og jeg vil aldri være det igjen. Jeg vil gjerne takke alle som har bidratt på denne tråen. Det har vært en jævlig natt for meg, med mye følelser i sving og angst. Å få sagt det, få harde kommentarer og høre andres historier har gitt meg mye å tenke på og flere perspektiver. Det er første gang jeg skriver noe som helst her inne på KG, og skjønner at dette er en utrolig bra plattform til å få gode innspill. Tusen takk! Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2 Bra du tenker sånn! Jeg vil bare si at hvis du ønsker å fortsette med kjæresten din, trenger det ikke være ødelagt, hvis du bestemmer deg for å ALDRI være utro mer! Det hele ligger i deg selv. Hva DU bestemmer deg for! Du kan forandre deg, og virker som du nå har bestemt deg, det er veldig bra! Lag deg regler, f.eks ikke drikk for mye da man ofte får lavere dømmekraft. Ikke kryss den grensa igjen. Hvis du skulle havne i en sånn situasjon igjen, skal du være klar på hva du gjør/ikke gjør. DU skal STYRE situasjonen! En god ting, er å tenke på KONSEKVENSENE , hvordan du faktisk føler deg ETTERPÅ! Tenk på den gangende, vonde følelsen som spiser deg opp innvendig...er det da verdt det? Svaret er NEI, og dette vet du nå! Det er ditt valg om du skal fortsette med kjærsten din eller ikke. Det valget må du selvsagt ta selv. Men bestem deg, og vær bevisst etterpå! Hvis du velger å fortsette med han, lov deg selv at det ALDRI skal skje igjen. Hvis du velger å bryte, vær singel en periode, finn deg selv før du hopper inn i et forhold, og jobb med egne grenser! Synes uansett , utifra det du har skrevet, at det kan være en idé for deg å gå til psykolog en periode for å bearbeide disse følelsene du nå har, siden du har vært utro, og hvordan du kan unngå det i fremtiden. Du skrev tidligere ( i svaret ditt til meg ), at du føler uansett det du tar tak i , blir ødelagt. Det er DETTE du må jobbe med , for det du sier her, er at det er krefter i deg, som jobber mot deg, og de må DU bli kjent med, og ta kontrollen over! Nå er det de som styrer deg, og da blir du på en måte et offer for egne destruktive handlinger. Ta tak i det, for hvis du ikke gjør det, vil du sannsynligvis fortsette på samme måte, også i evt andre forhold. Det er, som jeg tidligere nevnte, en slags selvforakt, og hvor kommer den fra? Hva kan du gjøre for å ta kontroll over den? Det er dette som kan være veldig bra for deg å snakke med en psykolog om. Da blir du mer bevisst på hvorfor du handler som du gjør, hvordan styre unna selvdestruktive handlinger.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #87 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 her Bare hyggelig,,, er nok flere av oss enn det vi tror. Jeg tenkte lenge på muligheten ved å møte en jente som var som feks deg,,, der vi hadde en felles forståelse om at det kun var sex og oppmerksomhet ingenting annet å at det faktisk er mulig å elske noen selv om du har sex med andre,,, det er faktisk slik med meg... Men jeg må innrømme at jeg tror ikke det ville fungret i lengde,, en av partene må jo bli sjlu på et tidspunkt..hva tenker du om dersom typen din hadde hatt sex med noen andre ,,,, greit eller hadde du syns det var jævelig?? Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689 Ja, jeg har tenkt i de baner selv. Å finne en mann som kan skille sex og kjærlighet, der det er oss to, men et åpent forhold (så klart med visse regler, fom f.eks ingen av mine venninner, alltid kondom osv.) Jeg vet ikke hvordan jeg ville reagert på det. Jeg er selv ganske sjalu av natur (naturlivis, ettersom jeg vet hvordan jeg selv tenker og holder på)... Men ja, jeg vet at det bare er sex. Spennende sex som gir meg glede og nytelse. Det verste... eller... kanskje det rareste for meg, er at jeg føler at utroskapet har gjort forholdet vårt BEDRE. Jeg er mye mer avslappet, gladere og stiller ikke så høye forventinger som jeg gjorde før. Akkurat som om det gjør meg til en bedre kjæreste, selvom jeg forstår at dette høres helt sinnssykt ut for mange. Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2 1
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #88 Skrevet 7. mai 2013 Bra du tenker sånn! Jeg vil bare si at hvis du ønsker å fortsette med kjæresten din, trenger det ikke være ødelagt, hvis du bestemmer deg for å ALDRI være utro mer! Det hele ligger i deg selv. Hva DU bestemmer deg for! Du kan forandre deg, og virker som du nå har bestemt deg, det er veldig bra! Lag deg regler, f.eks ikke drikk for mye da man ofte får lavere dømmekraft. Ikke kryss den grensa igjen. Hvis du skulle havne i en sånn situasjon igjen, skal du være klar på hva du gjør/ikke gjør. DU skal STYRE situasjonen! En god ting, er å tenke på KONSEKVENSENE , hvordan du faktisk føler deg ETTERPÅ! Tenk på den gangende, vonde følelsen som spiser deg opp innvendig...er det da verdt det? Svaret er NEI, og dette vet du nå! Det er ditt valg om du skal fortsette med kjærsten din eller ikke. Det valget må du selvsagt ta selv. Men bestem deg, og vær bevisst etterpå! Hvis du velger å fortsette med han, lov deg selv at det ALDRI skal skje igjen. Hvis du velger å bryte, vær singel en periode, finn deg selv før du hopper inn i et forhold, og jobb med egne grenser! Synes uansett , utifra det du har skrevet, at det kan være en idé for deg å gå til psykolog en periode for å bearbeide disse følelsene du nå har, siden du har vært utro, og hvordan du kan unngå det i fremtiden. Du skrev tidligere ( i svaret ditt til meg ), at du føler uansett det du tar tak i , blir ødelagt. Det er DETTE du må jobbe med , for det du sier her, er at det er krefter i deg, som jobber mot deg, og de må DU bli kjent med, og ta kontrollen over! Nå er det de som styrer deg, og da blir du på en måte et offer for egne destruktive handlinger. Ta tak i det, for hvis du ikke gjør det, vil du sannsynligvis fortsette på samme måte, også i evt andre forhold. Det er, som jeg tidligere nevnte, en slags selvforakt, og hvor kommer den fra? Hva kan du gjøre for å ta kontroll over den? Det er dette som kan være veldig bra for deg å snakke med en psykolog om. Da blir du mer bevisst på hvorfor du handler som du gjør, hvordan styre unna selvdestruktive handlinger. Takk for gode svar! Jeg er helt enig med deg i at jeg burde ta meg en tur til psykolog, og jobbe med tankegangen om at alt blir ødelagt. Jeg kommer ALDRI til å fortelle samboeren min om dette, men prøve å finne en måte jeg kan leve videre på. Hvor utroskap ikke er en del av hverdagen. Der jeg kan flørte og tulle, men aldri igjen gå over grensen. Takk for gode råd! Jeg er enig i at alkohol har en negativ påvirkning. jeg får bare jobbe med meg selv, og komme meg videre. Takk for svar, igjen! Setter veldig stor pris på det. Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2
Gjest anonym hunkjønn Skrevet 7. mai 2013 #89 Skrevet 7. mai 2013 Jeg lurer og på ( som jeg spurte deg tidligere om, og som mann 36 spør ) : hvordan hadde du reagert hvis kjæresten din var utro mot deg? Er du sjalu når kjæresten din har kontakt med andre damer? Elsker du kjæresten din?
Gjest anonym hunkjønn Skrevet 7. mai 2013 #90 Skrevet 7. mai 2013 En annen ting jeg og lurer på, er om du hadde ønsket en kjæreste som var strengere med deg? Han du er med nå, har sikkert grenser, men at du trenger en med veldig klare grenser, som du vet du ikke vil krysse? Eller hadde det hatt motsatt virkning på deg?
Gjest anonym hunkjønn Skrevet 7. mai 2013 #91 Skrevet 7. mai 2013 Takk for gode svar! Jeg er helt enig med deg i at jeg burde ta meg en tur til psykolog, og jobbe med tankegangen om at alt blir ødelagt. Jeg kommer ALDRI til å fortelle samboeren min om dette, men prøve å finne en måte jeg kan leve videre på. Hvor utroskap ikke er en del av hverdagen. Der jeg kan flørte og tulle, men aldri igjen gå over grensen. Takk for gode råd! Jeg er enig i at alkohol har en negativ påvirkning. jeg får bare jobbe med meg selv, og komme meg videre. Takk for svar, igjen! Setter veldig stor pris på det. Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2 Godt å høre! Veldig bra at du vil ta tak i det, det viser at du ønsker forandring, først da kan man forandre seg.
Gjest anonym hunkjønn Skrevet 7. mai 2013 #92 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 her Bare hyggelig,,, er nok flere av oss enn det vi tror. Jeg tenkte lenge på muligheten ved å møte en jente som var som feks deg,,, der vi hadde en felles forståelse om at det kun var sex og oppmerksomhet ingenting annet å at det faktisk er mulig å elske noen selv om du har sex med andre,,, det er faktisk slik med meg... Men jeg må innrømme at jeg tror ikke det ville fungret i lengde,, en av partene må jo bli sjlu på et tidspunkt..hva tenker du om dersom typen din hadde hatt sex med noen andre ,,,, greit eller hadde du syns det var jævelig?? Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689 Interessant det du skriver her. Jeg har lenge sett en mann jeg føler er litt som deg. Han liker å teste ut grenser, og jeg klarer ikke stole på han. Jeg har tenkt at han kanskje passer mer sammen med ei som er lik han , har frie grenser, åpent forhold, for det er noe jeg aldri kunne vært i. Men da nekter han, vil ha meg , som han sier. Hvordan kan jeg få han til å forandre seg? Han må jo ville det selv først, tenker jeg, ta det på alvor.
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #93 Skrevet 7. mai 2013 Hmmm... Jeg tror det er flere som har det som deg. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=631361#entry10485390 Anonym poster: e20218a89b19c8d659a3868189478ad9 1
Gjest Ny mann Skrevet 7. mai 2013 #94 Skrevet 7. mai 2013 (endret) Haha, ja... kanskje vi har samme far? satan? Anonym poster: 114e89914c235045785e2d8e43559be2 Du tok den! En ting til. Man kan ha ekstremt høy sexlyst uten å være utro. Det handler om å være lojal og respektere andre mennesker. . . Endret 28. mai 2013 av Ny mann
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #95 Skrevet 7. mai 2013 Interessant det du skriver her. Jeg har lenge sett en mann jeg føler er litt som deg. Han liker å teste ut grenser, og jeg klarer ikke stole på han. Jeg har tenkt at han kanskje passer mer sammen med ei som er lik han , har frie grenser, åpent forhold, for det er noe jeg aldri kunne vært i. Men da nekter han, vil ha meg , som han sier. Hvordan kan jeg få han til å forandre seg? Han må jo ville det selv først, tenker jeg, ta det på alvor. Hei mann 36 her igjenn ,,,, gåt mye tid av arbeidsdagen til dette i dag hehe Du kan nok aldri forandre han , det er han som må forandre seg og sin tankegang å han må gå inn for og gjøre det,, vil tro det er som røyking ,,, eneste som nytter er å gå inn for det å sette seg mål. Svar til TS: Sku tru det va jeg som besvarte meg .. hehe Jeg føler det akkurat som du,, da jeg vart gidt var jeg i sammen med ei som ikke var ute eller fant på noen sprell... men når jeg for 5 år siden ble i sammen med hun jeg er i sammen med nå, møtte jeg plutselig meg selv i døren fordi hun va litt lik meg ,, feks så var på fest og komm ikke hjem før dagen etter ,,,, er en lang historie det og men jeg ble drit sjalu og forbannet ,,, så jeg har sjalusien jeg og fordi jeg og kjenner til hva som er realiteten.. Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2013 #97 Skrevet 7. mai 2013 Mann 36 her Beklager endel skrivefeil, men sitter i ett kontrollrom offshore å må jobbe litt og så det kan gå litt fort ... Anonym poster: 98c27757b25e9632cab69849f3bb6689
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå