Gå til innhold

Dette bildet sier sannheten

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

the-most-dangerous-animal-on-the-planet_o_1156736.jpg

Anonym poster: e22f03eb8dbd8f8ff22bcfc34222149b

• Liker 48
Videoannonse
Annonse
Gjest Wei Wei
Skrevet

Jeg forstod hvem det var snakk om etter bare de første to linjer.

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstod hvem det var snakk om etter bare de første to linjer.

Wow, du er smart. Jeg tilber deg.

Anonym poster: 1dcf5c706937af5a43daeb1de1ac0a47

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forsto hvem det var snakk om etter å ha lest de to første bokstavene i overskriften.

Anonym poster: 699214c47c91dcdc8e1a61be0a7a6cfa

• Liker 2
Skrevet

Men altså, haiene er ikke perfekte de heller :P

• Liker 12
Skrevet

De angriper som regel bare hvis de føler seg truet. Ellers så er jo de haiene som aldri før har sett mennesker farligst, for de vil gjerne smake om det er godt. De liker ikke mennesker. Så haier som er ganske nære land er helt ufarlige.

Men ja, dyr generelt kan man jo aldri være 100% trygge på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

De angriper som regel bare hvis de føler seg truet.

sharkattack_1778841b.jpg

• Liker 1
Gjest BettyBoop
Skrevet

Halen dreper på innstinkt, mennesker kan finne på å drepe på gøy. Mange har jakt som ren hobby. Og så er vi øverst i næringskjeden. Så uansett om hai har angrepet mennesker så er det fortsatt mennesker som er den farligste arten.

• Liker 20
Skrevet

sharkattack_1778841b.jpg

Jeg mente ikke BARE da, det kan være mange grunner til at en hai prøver å spise(angripe) et menneske.

Skrevet

Mennesker gjør mye vondt mot andre, men vi gjør også mye bra for andre.

Og joda, mennesker dreper på gøy (skjønner ikke hva som er morsomt med det, men?) men det gjør katta mi og hunden min også. De får mat hjemme, så de trenger ikke drepe, men gjør det uansett.

Jeg tror ikke verden hadde vært et bedre sted om dyra var "over" oss. Men jeg kan så klart ta feil :P

• Liker 2
Skrevet

Og joda, mennesker dreper på gøy (skjønner ikke hva som er morsomt med det, men?) men det gjør katta mi og hunden min også. De får mat hjemme, så de trenger ikke drepe, men gjør det uansett.

Jeg tror ikke verden hadde vært et bedre sted om dyra var "over" oss. Men jeg kan så klart ta feil :P

Men de har jo det instinktet i seg selv om de får nok mat... Jeg har ikke så peiling på akkuratt det da. Men det er jo en grunn for at fuglehunder klikker helt når de ser en fugl...

• Liker 2
Gjest BettyBoop
Skrevet

Aner ikke om verden hadde vært et bedre sted om andre dyr på en måte var over oss, men likevel er nå vi engang det dyret som dreper flest andre dyr og vi er og den arten som dreper flest av våre egne. Sånn er det bare. Og ikke bare direkte, men indirekte ved hjelp av forurensning og lignende

• Liker 2
Gjest Faerunpedia
Skrevet

sharkattack_1778841b.jpg

Dette bildet ser ikke veldig ekte ut
Skrevet

Dette bildet sier også sannheten:

Franskmann (36) på bryllupsferie drept av hai

Anonym poster: e03a53ff6d0bc7f969132fb5ec6e6ed1

Jaha. Men hvor mange mennesker blir drept av hai i forhold til mennesker som dreper både mennesker og dyr? En forsvinnende liten andel vil jeg tro.

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Uavhengig av fakta og hvor glad jeg er i haier, tror jeg fortsatt jeg ville foretrukket å svømme ved siden av et annet menneske.

• Liker 12
Gjest Crazycatlady
Skrevet (endret)

Forskjellen på oss og dyr er vel at vi dreper på grunn av ondskap og på gøy. Dyr gjør ikke det. De gjør det på grunn av instinktene sine og for å overleve.

Så hvorfor folk er så redde for dyr når det er vi som ødelegger og dreper bare noen er i veien er veldig merkelig.

Vi skal utrydde alle dyr som finnes fordi vi skal tjene penger og fordi mennesket alltid går for den enkleste løsningen. Så sitter vi der etter at ting er gått til helvete og angrer oss. Når noe skjer da får man øynene opp, men aldri for det går jo bra nå, ikke sant? Ingenting har jo skjedd så da skjer det sikkert ikke noe. Ser jo det hver gang det skjer en katastrofe så skal man plutselig gjøre noe, men før det så er det bare å vente og se, og ignorere advarsler.

Ja, noen ganger er vi kapable til å gjøre gode ting, men det er vel ikke akkurat det som styrer oss som regel. Som regel er vi stort sett grådige og tror at vi er uovervinnelige.

Endret av Crazycatlady
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Viste du at kuer dreper flere mennesker en haien

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Dette bildet sier også sannheten:

Franskmann (36) på bryllupsferie drept av hai

Anonym poster: e03a53ff6d0bc7f969132fb5ec6e6ed1

For vær hai som dreper et menenske

Dreper mennesker flere 1000 mennesker

ja en hai kan drepe et menenske

men et menneske kan drepe 1000 vis ja millionvis av andre mennesker

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Verden hadde definitivt ikke vært et bedre sted..... for oss mennesker. Hadde vært livsfarlig! ;)

Anonym poster: a42d628b9f39bb82f521d7088534749d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...