Gå til innhold

Er så kvalmt å slikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Chloè

Det er du som leker dum, isåfall.

Kaller meg guttunge fordi jeg ikke liker å slikke.. Har jeg ytret noe som skulle tilsi at jeg syns at hele kvinnekroppen er ekkel? Jeg har sagt at jeg blir kvalm av å slikke, for det føles helt unaturlig og ekkelt ut i mine ører.

Jeg har merket dette slikke-presset på kroppen tidligere, og jeg har prøvd det fordi det "forventes" av mange. Og det har ikke gitt meg mersmak.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Det var ikke deg jeg siterte.

Ja, du har ytret noe som tilsier at du synes den viktigeste delen av en kvinne (når det kommer til sex) er ekkel. Hvor gammel er du å hva slags kvinner er det du har sex med? Du slikker vel ikke en kvinne når hun har mensen? Så jeg må jo lure litt når du blander mensen inn i hvorfor du ikke liker å slikke å begynner å lure på dine kunnskaper ang kvinnekroppen, og din egen for den saks skyld. Det er noe som heter vann og en dusj, de fleste dusjer før oralsex å da bør det verken være "slim", blod eller tiss der.

Endret av blondina90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes at man absolutt ikke bør gjøre ting som byr en i mot. Det ødelegger bare sexlivet. Du liker ikke å slikke. Noen kvinner liker heller ikke å utføre oralsex. Samme greiene.

Jeg personlig hadde savnet oralsexen, men har du fantastiske fingre så kan det til dels oppveie for det. Dersom du bare vil ha samleie og mener at det er det jeg får så vil jeg bli skuffet. Rett og slett fordi da uteblir min orgasme dersom jeg ikke tar saken i egne hender. Jeg synes godt om å å kunne gi kjæresten min orgasme ved hjelp av tunge og hender. Dersom jeg alltid måtte ta ansvar for egen orgasme ved at jeg fysisk selv må stimulere klitoris så hadde det vært en nedtur.

Anonym poster: 2642699a229399c319c0e9719842ff17

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleik i dere deres eget slim så skjønner dere...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

På samme måte som at de fleste menn burde smake på sin egen sæd så er jeg enig i at kvinner også burde smake på seg selv.

Jeg har forøvrig smakt på mitt eget "slim" som du så pent kaller det, og jeg syntes det hadde en rimelig nøytral smak.

Anonym poster: e1b7ae482caca272541d7894a9998ccf

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel mest en psykisk sperre TS har, det kan jo selvsagt også hende at jenta hans har sopp eller noe annet som gjør at det lukter jævlig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takknemlig for at jeg har et godt sex liv, tja for så vidt er jeg det, det er kipt om ikke det funker. Inn og ut i 2 minutter og helst i mørket så en slipper å se så mye og i alle fall ha hode over vannet så en slipper å smake noe mnæ ellers takk. Men verdiene mine er det dog ikke noe å si på selv om jeg ønsker et best mulig sex liv. At jeg ønsker meg en mann som ikke må ta på seg plasthansker og finne frem antibacèn og ser på underlivet mitt som en splatter film, og i tillegg sier æsj, yuck så ekkelt. Jeg ønsker en mann som liker og nyter å gi meg de heftigste orgasmene og ikke ser på det som en jobb som må utføres på samme måte som å tømme septiktanken. En som er såpass voksen at han vet litt mer om anatomien til en kvinne at han skjønner at kvinner ikke går og menser 365 dager i året, og ikke minst at han skjønner konseptet med vann og såpe og slikt, hvordan det fungerer i praksis. God sex handler for meg ikke om «æsj, ekkelt, slimete, kvalmt, logikk og å stå på sitt. God sex handler om nytelse, om intimitet om jhaaaaaaaa og ahh og deilig kroppskontakt, jeg er glad for at jeg enda har til gode å møte noen som ts. Men like barn leker best antageligvis, og det finnes da flust av damer som ikke liker oralsex, slik det finnes flust av damer som ikke liker analsex eller spanking.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var ikke deg jeg siterte.

Ja, du har ytret noe som tilsier at du synes den viktigeste delen av en kvinne (når det kommer til sex) er ekkel. Hvor gammel er du å hva slags kvinner er det du har sex med? Du slikker vel ikke en kvinne når hun har mensen? Så jeg må jo lure litt når du blander mensen inn i hvorfor du ikke liker å slikke å begynner å lure på dine kunnskaper ang kvinnekroppen, og din egen for den saks skyld. Det er noe som heter vann og en dusj, de fleste dusjer før oralsex å da bør det verken være "slim", blod eller tiss der.

Nei, men du refererte til meg i innlegget ditt.

Jeg er 26 år, og har hatt sex med helt vanlige jenter. Det har ikke vært noe galt med de, men jeg har bare ikke trivdes med slikking.

Har selvsagt aldri slikket under mensen. Det du ikke har forstått, er at for meg blir det ekkelt å tenke på at det renner blod og urin gjennom på et sted der jeg skal slikke.. Det spiller ingen rolle om det er aldri så reint inni vagina. Den er ikke beregnet til å bli slikket.

Det er i tillegg bevist at oralsex er kreftfremkallende.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sleik i dere deres eget slim så skjønner dere...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Det smaker godt. :)

Jeg har smakt selv, og hørt det mange ganger.

Anonym poster: 1ad8117b11a347f3b06504d984721489

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Nei, men du refererte til meg i innlegget ditt.

Jeg er 26 år, og har hatt sex med helt vanlige jenter. Det har ikke vært noe galt med de, men jeg har bare ikke trivdes med slikking.

Har selvsagt aldri slikket under mensen. Det du ikke har forstått, er at for meg blir det ekkelt å tenke på at det renner blod og urin gjennom på et sted der jeg skal slikke.. Det spiller ingen rolle om det er aldri så reint inni vagina. Den er ikke beregnet til å bli slikket.

Det er i tillegg bevist at oralsex er kreftfremkallende.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Det renner urin og gørr gjennom en penis, også.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men du refererte til meg i innlegget ditt.

Jeg er 26 år, og har hatt sex med helt vanlige jenter. Det har ikke vært noe galt med de, men jeg har bare ikke trivdes med slikking.

Har selvsagt aldri slikket under mensen. Det du ikke har forstått, er at for meg blir det ekkelt å tenke på at det renner blod og urin gjennom på et sted der jeg skal slikke.. Det spiller ingen rolle om det er aldri så reint inni vagina. Den er ikke beregnet til å bli slikket.

Det er i tillegg bevist at oralsex er kreftfremkallende.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Det kan faktisk være kreftfremkallende for oss kvinner å ha vanlig vaginalt samleie også , men du ser vel ikke at kvinner skriker "hey, la oss slutte å ha sex, det kan føre til livmorhalskreft", det skulle tatt seg ut det!
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg står iallefall på mitt standpunkt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Helt greit det så lenge du ikke insisterer på at dama di skal suge deg hvis hun ikke liker det, insisterer på analsex når hun ikke vil og lignende.

Endret av Gjest
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Sleik i dere deres eget slim så skjønner dere...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Å det gjør vi da i fullt monn :nigo:

Finnes noe herligere enn å dele dype franske kyss med ham når kjakene er våte av skjedesekret han selv har vært en god bidragsyter til genereringen av ? ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Nei, men du refererte til meg i innlegget ditt.

Jeg er 26 år, og har hatt sex med helt vanlige jenter. Det har ikke vært noe galt med de, men jeg har bare ikke trivdes med slikking.

Har selvsagt aldri slikket under mensen. Det du ikke har forstått, er at for meg blir det ekkelt å tenke på at det renner blod og urin gjennom på et sted der jeg skal slikke.. Det spiller ingen rolle om det er aldri så reint inni vagina. Den er ikke beregnet til å bli slikket.

Det er i tillegg bevist at oralsex er kreftfremkallende.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Jeg tror det bare er en mental sperre, av en eller annen grunn.

Hva så om det kommer blod ut derfra en gang i mnd? Har du tenkt på hva som kommer inn og ut av munnen vår? Er ikke munnen beregnet til å bli kysset på da?

Tror du det er dritdeilig å tenke på at pikken har vært inni x anntall jenter , at det kommer sperm og væske ut? Er det deilig å suge fordeom? Når alt er rent og pent, ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvinger deg til å svelge. Men når man slikker dama er man dømt til å få slim i kjeften. At gutter slikker jenter er å sammenligne med at jenter svelger. For det blir akkurat det samme. Og vi vet jo at fryktelig mange jenter ikke svelger.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Er en del slim som tyter ut av penis når man suger også altså. Så slimete er det uansett.

Anonym poster: 5868e4865cae1f836b202d5e77187c89

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å det gjør vi da i fullt monn :nigo:

Finnes noe herligere enn å dele dype franske kyss med ham når kjakene er våte av skjedesekret han selv har vært en god bidragsyter til genereringen av ? ;)

Ahh, ja, det er deilig :nigo:

Anonym poster: a7c478cd81a7fce3dbcff571f3752e3d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Slutt å drit deg ut da. Alle her skjønner at du forsøker å normalisere ditt rimelig spesielle syn på dette, fordi du ikke er komfortabel med at det å ikke like oralsex gjør deg til en B-partner for mange kvinner, i en verden hvor de aller fleste menn elsker det. Helt greit at du ikke liker det, men bare innfinn deg med at det begrenser antall potensielle partnere noe, siden dette er en dealbreaker for noen av oss.

Anonym poster: 934511aac8c4a1b1bc457834deff5e24

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt greit det så lenge du ikke insisterer på at dama di skal suge deg hvis hun ikke liker det, insisterer på analsex når hun ikke vil og lignende.

SELVSAGT forventer jeg ikke noe slikt. Jeg mener at man må kunne være såpass ærlige med seg selv og andre at man ikke tvinges til noe man egentlig ikke vil.

Ts

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kjæresten min ønsker å slikke meg, men jeg hater det, så da suger jeg han i stedet. :P Det høres kanskje rart ut, men jeg takler det ikke. I'm a giver, not a taker!

Anonym poster: d6f7528e397523b6998b0d92e71add7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud for en tråd. Hva er feil med menn som kaller vagina for noe ekkelt egentlig?

Jeg kan lett ha sex uten å bli slikka, men som Blondina90 sier, så kunne jeg ikke hatt sex med noen som mener at noe på kroppen min er ekkelt.

Småunger altså...

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det bare er en mental sperre, av en eller annen grunn.

Hva så om det kommer blod ut derfra en gang i mnd? Har du tenkt på hva som kommer inn og ut av munnen vår? Er ikke munnen beregnet til å bli kysset på da?

Tror du det er dritdeilig å tenke på at pikken har vært inni x anntall jenter , at det kommer sperm og væske ut? Er det deilig å suge fordeom? Når alt er rent og pent, ja.

Er det en mental sperre bare fordi det er vanlig at mange andre gjør det? Er det en mental sperre hvis jenta ikke vil svelge f.eks?

Munnen er beregnet til å kysse. Du sier det jo selv.. Det er naturlig å kysse hverandre. Kommer ikke blod eller urin ut av den, som regel :fnise: At det er bakterier er en annen ting, men det plager meg ikke. Ser ikke på det som ekkelt.

Alle gutter har ikke hatt pikken inni X antall jenter. Jeg har bare hatt 2, og med den ene brukte jeg kondom. Den andre var kjæresten min.

Ts.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan lett ha sex uten å bli slikka, men som Blondina90 sier, så kunne jeg ikke hatt sex med noen som mener at noe på kroppen min er ekkelt.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

Egentlig litt selvmotsigende?

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...