Gå til innhold

Er så kvalmt å slikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Hahaha! Du er lite teit a.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må ikke ha oralsex under mensen eller rett etter dama har tisset.

For hvis du ikke gjør det så kan ikke jeg skjønne at det skal være blod og urin der.

Joda, urin fester seg på penis så sant du ikke vasker den. Akkurat som med kvinners underliv.

Anonym poster: 29de0b316c8edaf057690268513fdba1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes egentlig slikking er litt oppskrytt. Eksen elsket det, og jeg lot han gjøre det så ofte han ville. Og for all del, det er deilig. Men for meg blir det litt sånn - de andre greiene er mye bedre. Så ikke noe must akkurat. Aldri savnet det. Hehe.

Anonym poster: a384b543cb08775a9b64799daeba7d2f

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Joda, de fleste.

Stikker dette problemet dypere eller? Jeg ser du skriver at du ikke er homo men..

Jeg vil ikke være sammen med en guttunge som sier "æsj det kommer jo blod ut derfra"

Nå må du bestemme deg. Du sa det ikke var en deabreaker så derfor bør du aldri be han gjøre noe som framprovoserer sånne eventuelle kommentarer. Dette innlegget ditt får det første innlegget ditt til å virke bløffete noe det sikkert er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du det? Hvem er "de aller aller fleste"? Jeg har aldri "fått en ladning i kjeften", og det har heller ikke flesteparten av min venninnegjeng. Lurer fælt på hvem du snakker på vegne av?

Anonym poster: f11d3de29f078a925ee504e48f3725c1

Snakker på vegne av alle kvinnner over 16 år som har hatt sex minst 10 ganger i løpet av livet.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det fester seg ikke på penis til menn. På kvinner derimot...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Tror du virkelig at kvinner ikke vasker seg der nede og at det er masse urin og der og at det ligger mye blod inne i vaginaen til en kvinne? Kan ikke tro at du har vært med så mange med vagina om du tror det.

Kjæresten min insisterer på å slikke, og han får aldri nok. Jeg vasker meg også før vi har sex (sånn som de fleste andre kvinner gjør) så han slikker verken urin eller noe annet, på samme måte som at jeg ikke smaker urin når jeg suger han. Kanskje du skal smake på din egen penis etter du ikke har vasket deg på to dager.Det er ikke akkurat en så veldig herlig smak det heller.

Og dessuten: Det kommer bare ut blod av en kvinne når hun har mensen. Mange kvinner nå til dags går på p-piller slik at mange pleier å hoppe over og det er dermed flere måneder mellom hver gang.

Anonym poster: a7c478cd81a7fce3dbcff571f3752e3d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om du har prøvd og ikke liker det er det jo ikke noe du skal tvinge deg selv til. Det ødelegger jo mye, så da får du heller kompensere på andre måter. Men du må også tenke på om du treffer en jente som ikke liker å suge så må du klare deg uten det. Om en jente liker det men nekter fordi du ikke gir tilsvarende tilbake synes jeg det blir rart! Man strekker seg så langt man kan for kjæresten sin, men man skal også holde på sine grenser. Jeg liker det heller ikke, så kjæresten min måtte fint klare seg uten. Jeg forventa ikke noe tilbake da, det var opp til henne!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Nå må du bestemme deg. Du sa det ikke var en deabreaker så derfor bør du aldri be han gjøre noe som framprovoserer sånne eventuelle kommentarer. Dette innlegget ditt får det første innlegget ditt til å virke bløffete noe det sikkert er.

Håper for din skyld at du leker dum her inne.

Jeg er ikke superfan av å bli slikket, godt? Ja. Noe jeg kan leve uten? Ja.

Jeg vil derimot ikke ha en guttunge som rynker med nesa å sier æsj i nærheten av min kropp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Eurodice

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Jeg lurer virkelig på hva slags damer du har slikket og under hvilke omstendigheter. Med normal hygiene er et kvinnekjønn like rent som munnen. Kysser du damer, da? Du kan risikere å få spytt og matrester i munnen, vet du, kanskje snus også.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere er så dårlige til å slikke uansett at jeg klarer meg helt fint uten :fnise:

Men om det er fordi du synes fitte er ekkelt fordi det kommer blod ut av den innimellom, så får du ikke stikke pikken inn der heller.

Anonym poster: 5868e4865cae1f836b202d5e77187c89

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Håper for din skyld at du leker dum her inne.

Jeg er ikke superfan av å bli slikket, godt? Ja. Noe jeg kan leve uten? Ja.

Jeg vil derimot ikke ha en guttunge som rynker med nesa å sier æsj i nærheten av min kropp

Haha. Herregud det går vel ann å synes at det er ekkelt å spise gress men samtidig beundre en nyklipt gressplen? Bare fordi noen syns deter ekkelt å slikke betyr det ikke at de syns det er ekkelt å bruke andre redskap på underlivet ditt. Må være lov å tenke sitt liksom uten at du skal gjøre det til dealbreaker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann klarer rett og slett ikke å slikke,han får brekninger bare ved tanken på å gjøre det,og det er noe jeg bare må akseptere.Jeg selv bare elsker å suge og svelge,ser ingen grunn til at jeg ikke skal gjøre det,selv om han ikke går ned på meg.Han har så mange andre måter til å få meg til himmels,så jeg er strålende fornøyd :)

Anonym poster: 7ed320702e2865ecd6c01a1999241947

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten er det ingen blod og urin som renner gjennom munnen. Det er det totale bildet som gjør slikking ekkelt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Du tror det er vaniljesaus som kommer ut av penis du eller..?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chloè

Haha. Herregud det går vel ann å synes at det er ekkelt å spise gress men samtidig beundre en nyklipt gressplen? Bare fordi noen syns deter ekkelt å slikke betyr det ikke at de syns det er ekkelt å bruke andre redskap på underlivet ditt. Må være lov å tenke sitt liksom uten at du skal gjøre det til dealbreaker.

Bra sammenligning.

Alle har vel rett til å bestemme hva som er en dealbreaker eller ikke. Å det er ikke det at han ikke liker det, men hele holdninga hans som gir meg avsmak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Uffda.. Du har tydeligvis vært borti noen som ikke er glad i å vaske seg. Eller slikker du jenter når de har mensen?

Anonym poster: 1ad8117b11a347f3b06504d984721489

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du tror det er vaniljesaus som kommer ut av penis du eller..?

I wish! :ler:

Anonym poster: e1b7ae482caca272541d7894a9998ccf

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du tror det er vaniljesaus som kommer ut av penis du eller..?

Ingen som tvinger deg til å svelge. Men når man slikker dama er man dømt til å få slim i kjeften. At gutter slikker jenter er å sammenligne med at jenter svelger. For det blir akkurat det samme. Og vi vet jo at fryktelig mange jenter ikke svelger.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som tvinger deg til å svelge. Men når man slikker dama er man dømt til å få slim i kjeften. At gutter slikker jenter er å sammenligne med at jenter svelger. For det blir akkurat det samme. Og vi vet jo at fryktelig mange jenter ikke svelger.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Hvis du holder tungen oppe ved klitoris og området rundt så slipper du å få i deg noe slim.

Anonym poster: 29de0b316c8edaf057690268513fdba1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper for din skyld at du leker dum her inne.

Jeg er ikke superfan av å bli slikket, godt? Ja. Noe jeg kan leve uten? Ja.

Jeg vil derimot ikke ha en guttunge som rynker med nesa å sier æsj i nærheten av min kropp

Det er du som leker dum, isåfall.

Kaller meg guttunge fordi jeg ikke liker å slikke.. Har jeg ytret noe som skulle tilsi at jeg syns at hele kvinnekroppen er ekkel? Jeg har sagt at jeg blir kvalm av å slikke, for det føles helt unaturlig og ekkelt ut i mine ører.

Jeg har merket dette slikke-presset på kroppen tidligere, og jeg har prøvd det fordi det "forventes" av mange. Og det har ikke gitt meg mersmak.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sleik i dere deres eget slim så skjønner dere...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...