Gå til innhold

Er så kvalmt å slikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg takler bare ikke å slikke. Det byr meg skikkelig imot, og strider mot all min logikk. Det ødelegger sexlysten min totalt.

Jeg er ikke homo, hvis noen skulle finne på å tro det. Jeg elsker jenter på alle måter, men bare takler ikke denne ene tingen her.

Det er så utrolig mye fokus på sex om dagen, så jeg tviler på å treffe en jente som syns det er greit at jeg ikke slikker henne.

Kan innrømme at jeg trives med å bli sugd, men det er ikke slik at jeg hadde forventa det i et forhold. Sex er faktisk ikke så vanvittig viktig.

Jeg får heller bare forbli singel i all evighet.

Nekter på at det er noe galt med meg, bare fordi jeg ikke lar meg kue av nåtidens vanvittige sexpress og ikke gjør som "alle andre". Jeg står på mitt, så får folk bare mene hva de vil om det.

Om jentene syns at slikt er en "dealbreaker", bør de kikke på lista over verdiene sine med en gang. Hvis dette er så viktig i et forhold, så er det synd på dem.

Jeg står iallefall på mitt standpunkt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Chloè

Strider mot all logikk? Jaha?

Jeg hadde ikke hatt noe imot at du ikke gjør det, dealbreaker hadde heller vært det at du mener at sex ikke er så viktig i et forhold, for det er det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eksen min gadd aldri i slikke, og de få gangene han gjorde det så var det med akk og stønn. han forventet at jeg skulle suge da, så det ble litt feil.

Uansett. man skal ikke gjøre noe man ikke selv ønsker, så det at du ikke liker å slikke er vel helt okay det. Bare pass på å finen en som ikke må bli slikka.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Strider mot all logikk? Jaha?

Å slikke der mannfolk har spruta før, renner urin, blod og svette igjennom. Bare derfor, egentlig.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Det er absolutt ikke synd på noen bare fordi de har andre preferanser enn deg. At noe er en dealbreaker betyr ikke at det er det aller, aller viktigste i hele vide verden, eller at det kommer på topp ti listen over egenskaper en mann burde ha.

Forøvrig må du gjerne stå på ditt standpunkt. Det er mange jenter som ikke liker å bli slikket, så jeg tror ikke du kommer til å lide noen nød eller "forbli singel i all evighet". Ingen grunn til å bli dramatisk.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Chloè

Å slikke der mannfolk har spruta før, renner urin, blod og svette igjennom. Bare derfor, egentlig.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

De fleste har hatt et par peniser i munnen og latt mannen sprute der , er klining også uaktuelt da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kalkunen

Slapp av, det er ike et krav hugget i stein. Mange kvinner har sånne issues som gjør at de ikke engang tør å la noen prøve seg med tunga der, og mange av dem skjønner ikke hvordan deres eget organ skal behandles, så hvis de har en ikke-masende eks, eller bare er unge, så slipper du nok unna. Enda en grunn til å satse på unge kvinner. Sex er generelty noe kvinner trenger tid på å lære seg å like sikkelig, hvertfall variasjonensmulighetene innenfor sexen, så dessto mindre erfaring, dessto mer får du sex etter dine egne ønkser og du kan forme henne deretter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har hatt et par peniser i munnen og latt mannen sprute der , er klining også uaktuelt da?

Tenkte akkurat det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min er sånn som deg. Han gjør det en gang i blant da. Det er kjipt, men ingen dealbreaker.

Anonym poster: 1ad8117b11a347f3b06504d984721489

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er helt greit å bli slikka og suge, men altså.. Jeg ville ikke slikka meg selv, så hvorfor skulle jeg tvingt noen til å gjøre det på meg? :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

0C97RG7xe0uGxgGpAJUYIw2.jpg

.Tenk på det du..

Anonym poster: 70a669a7c9d698a2c2931d2cbe23a73b

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste har hatt et par peniser i munnen og latt mannen sprute der , er klining også uaktuelt da?

Det tror jeg ikke de fleste har! Tror faktisk VELDIG mange jenter ikke lar seg bli spruta i munnen. Dessuten er det ingen blod og urin som renner gjennom munnen. Det er det totale bildet som gjør slikking ekkelt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg ikke de fleste har! Tror faktisk VELDIG mange jenter ikke lar seg bli spruta i munnen. Dessuten er det ingen blod og urin som renner gjennom munnen. Det er det totale bildet som gjør slikking ekkelt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

De aller aller aller fleste jenter har fått en ladning i kjeften jo. Ikke nødvendig vis noe de liker, men de har prøvd det.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dersom du ikke liker det... IKKE GJØR DET !!!!!!!

Skjønner ikke problemet, jenter er ikke sammen med deg for tungen din. Da kan de ha en pulekompis eller venninne til å ta seg av det problemet.

Selv syns jeg det er digg å utføre. Jeg elsker det. Der kan du se hvor forskjellig vi er som mennesker. Bestem deg for å bli sjef på helt andre ting, feks massasje, fingerpuling osv osv... alle trenger ikke like alt eller å gjøre alt.

Anonym poster: 9f5949400ee1a51eed4cb903674aafa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er det også en dealbreaker at du ikke synes sex er viktig. For meg er et bra sexliv det som kan være limen i et forhold. Jeg mener det er prippent å ikke ville slikke for at man synes det er ekkelt, på samme måte som de kvinnene som mener det er ekkelt å suge.

Heldigvis så er jeg og kjæresten veldig like på dette punktet.

Det tror jeg ikke de fleste har! Tror faktisk VELDIG mange jenter ikke lar seg bli spruta i munnen. Dessuten er det ingen blod og urin som renner gjennom munnen. Det er det totale bildet som gjør slikking ekkelt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Tenker du på mensen, blod og urin når du tenker på kvinners underliv? Hah.. (det kommer ikke blod ut av en kvinne hele tiden sånn at du vet det, og kvinner flest vasker underlivet sitt sånn som menn også)

Det kommer også for the record urin ut av penisen til menn også, men suger gjør jeg med glede.

At du synes kvinners underliv er ekkelt er iallefall en dealbreaker for meg. Sex og væsker er deilig, og på ingen måte ekkelt.

Anonym poster: a7c478cd81a7fce3dbcff571f3752e3d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De aller aller aller fleste jenter har fått en ladning i kjeften jo. Ikke nødvendig vis noe de liker, men de har prøvd det.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

Hvordan vet du det? Hvem er "de aller aller fleste"? Jeg har aldri "fått en ladning i kjeften", og det har heller ikke flesteparten av min venninnegjeng. Lurer fælt på hvem du snakker på vegne av?

Anonym poster: f11d3de29f078a925ee504e48f3725c1

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Chloè

Det tror jeg ikke de fleste har! Tror faktisk VELDIG mange jenter ikke lar seg bli spruta i munnen. Dessuten er det ingen blod og urin som renner gjennom munnen. Det er det totale bildet som gjør slikking ekkelt.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Joda, de fleste.

Stikker dette problemet dypere eller? Jeg ser du skriver at du ikke er homo men..

Jeg vil ikke være sammen med en guttunge som sier "æsj det kommer jo blod ut derfra"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere kvinner burde være innmarig takknemlige for de av oss som faktisk gidder å sleike. Dere aner ikke hvor kvalmt og ekkelt det faktisk er å sleike en masse slim, blandet med rester av blod, urin, utflod og annen dritt. Det hverken lukter eller smaker noe særlig, eh, digg. Man gjør det fordi det må gjøres. Så vær takknemlige damer!

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Pøh. Han skal være takknemlig for at han får lov.

Anonym poster: e1b7ae482caca272541d7894a9998ccf

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer også for the record urin ut av penisen til menn også, men suger gjør jeg med glede.

Men det fester seg ikke på penis til menn. På kvinner derimot...

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...