Gå til innhold

Er så kvalmt å slikke!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nei, det gjør du ikke. Du elsker jenter BORTSETT fra smaken og lukten av fitta - det er _ikke_ alle måter.

Enig, for meg er det heller nærmere ingen måter. For meg ville det vært en dyp nedtur dersom jeg ikke fikk slikke henne. Men all respekt til mangfoldet blant mennesker, det er vel derfor vi har uttrykk som "krake søker make" og "like barn leker best".

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå ja... flertallspronomenet "vi" omfatter det personlige pronomen "jeg" og de andre som utgjør grupen "vi"...

Og både torsk og sei er utmerkede middagfisker, det er helt rett :Nikke:

Bare fortsett roturen ut til fiskeskjær :fnise:

Han kan trekke opp litt kveite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han kan trekke opp litt kveite.

For det er det fitte lukter og smaker?

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker på vegne av alle kvinnner over 16 år som har hatt sex minst 10 ganger i løpet av livet.

Anonym poster: 57b07004a56256ee0b990444cfb5d65b

Jeg har hatt over 20 sexpartnere, vært seksuelt aktiv i 7 år, men har fortsatt tilgode å få en ladning i kjeften! Kommer ALDRI til å gjøre det heller, da spiser jeg heller rå innvoller fra et eller annet dyr!

Og til TS, jeg er jente og jeg HATER å bli slikket så det er heller et pluss enn en dealbreaker for å si det sånn, og det finnes sikkert fler av oss:)

Anonym poster: 102b65b4c812190af2ffe7031ef0ab8c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miranda2011

En jente skal ikke måtte suge og en gutt skal ikke måtte slikke hvis de ikke liker det. Det er opp til hver enkelt person hva en vil ha/trenger i forholdet sitt. Vi er alle forskjellige, for noen er dette noe en fint kan leve uten, for andre ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er ikke særlig glup som ikke skjønner at det er det visuelle bildet som er ekkelt. Det hadde du også skjønt om du hadde lest deg litt opp først..

Ts

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

Hvis du bare forbinder vagina med mensblod og sæd og gørr er det deg det er noe galt med! Er det ikke da for deg utrolig avtennende for deg å ha sex? Tenke at du stikker penisen din inni en vagina full av gammal mensblod, sæd fra hundrevis av menn og attpåtil litt gørr?

Men som sagt er det bare å finne seg en kvinne som ikke ønsker å bli slikket/ikke liker det, problem solved!

Anonym poster: 7a4ce0a0dfe89555d8ff2b35678d7a1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det er det fitte lukter og smaker?

Anonym poster: 5c70484e838f465caac1923a5925223c

Vil du kjenne hva kveite smaker eller?

:skratte:

Jeg ser deg, Gjest :5:

He, he, takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt over 20 sexpartnere, vært seksuelt aktiv i 7 år, men har fortsatt tilgode å få en ladning i kjeften! Kommer ALDRI til å gjøre det heller, da spiser jeg heller rå innvoller fra et eller annet dyr!

Og til TS, jeg er jente og jeg HATER å bli slikket så det er heller et pluss enn en dealbreaker for å si det sånn, og det finnes sikkert fler av oss:)

Anonym poster: 102b65b4c812190af2ffe7031ef0ab8c

Kanskje derfor det ikke har blitt noe langvarige forhold da..?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser da ikke på sæd som ekkelt å få i munnen! Det er jo bare kroppsvæske, og kroppsvæske fra mannen jeg elsker! Og han tenner skikkelig på det, så det gjør jeg gladelig! Selvfølgelig respekterer jeg de som ikke vil svelge, eller slikke for den slags skyld. Men jeg reagerer på de som uttaler seg om noe de ikke vet om. Hvis du aldri har svelget så kan du heller ikke vite hvordan det er. Rå innvoller istede!!?? Jaja.... Værsågod, enjoy! ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hva gjør at du hater å bli slikket? Det er jo nesten det beste av alt! Tror mange som ikke vil svelge og bli slikket ikke er helt trygge på seg selv Og sin egen seksualitet enda. Da jeg var ung ( yngre ;) ) så hadde jeg fordommer mot å svelge. Var ikke alltid komfortabel med å bli slikket alltid heller. Men så blir man jo noen erfaringer rikere på veien, og da jeg svelget for første gang tenkte jeg bare; oi, var det ikke verre?!! Dette var jo ingenting å grue seg til! .....

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Og du ts, du må vite at det ikke hele tiden "ligger" rester av blod og gørr i vagina, kun et par dager etter at mensen er ferdig er utfloden hvit og fin igjen!

Anonym poster: 7a4ce0a0dfe89555d8ff2b35678d7a1c

Huh, er det vanlig å ha utflod hele tiden?

Jeg får aldri det, bortsett fra eggløsningen naturligvis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme for meg at oppdikta fantasityper trosser biologiske lover, forandrer ikke på faktaene jeg la fram.

Da er nok typen min er lawbreaker og, for han kom to ganger uten noe avbrudd på pulingen imellom. :)

At du ikke er kapabel til det, betyr ikke at resten av verdens befolkning av menn ikke får det til heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er i tillegg bevist at oralsex er kreftfremkallende.

Anonym poster: c64d2a720d1cbe7938e362277376069b

*kremt kremt*

Det er suging også, pluss vanlig samleie.

Hvis slikking er så ekkelt pga kroppsvæsker, hadde du også hatt noe imot å bli sugd også. Hykler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare føler såå med deg ts. Jeg er jente og forbinder alle menns peniser med tiss, møkk, sæd, ballesvette og andre ulumskheter. For ikke å glemme kukost, fy flate! Jeg skjønner ikke hvordan noen i det hele tatt klarer å stikke ansiktet sitt ned i det området der, det er jo som et dypdykk i kloakken.. Jeg klarer det bare ikke altså, andre får mene det de vil, men jeg står på mitt. Men å bli slikket er jo deilig da, og selv er jeg jo ren så jeg forbinder jo ikke det med noe ekkelt.

:ironi:

Anonym poster: 7e003e39f9ff75e39d9ac8ad0d13eddb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huh, er det vanlig å ha utflod hele tiden?

Jeg får aldri det, bortsett fra eggløsningen naturligvis.

Ja det er det, faktisk like normalt som å bare ha utflod i eggløsningsperioden

Anonym poster: f23212c893a727e59c3d6e5be3c69f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er viktig at dere damer tar var på musa, og steller den, og vasker den godt!

Anonym poster: 6e5bfb89ed461236b7f96df55d7223f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...