Belima Skrevet 23. april 2013 #41 Skrevet 23. april 2013 Hva skjedde med dere da datteren din var 4 år? Ble du alene med henne og pappa'n forsvant ut av livet hennes eller fikk du ny samboer? Eller skjedde det andre ting da hun var fire. Du må finne ut dette først tror jeg. Tror kanskje du kan finne svar på nattissingen der. Hvordan er hun på skolen? Er hun som andre 11 åringer der? har hun venninner å være sammen med? Vi må huske på at det er mye hormoner som flyr rundt i kroppen på ei jente på den alderen. Brytningen mellom det å være barn og voksen er for mange veldig slitsomt. De vil ofte være "voksne" i mange sammenhenger, men hjernen deres er ikke utviklet for det enda. Så resultatet av det er ofte vrang oppførsel noe som er helt naturlig, desverre.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #42 Skrevet 23. april 2013 Innholdet i innleggene dine får stadig nye nyanser, ettersom du får svar. I det første innlegget virker du fullstendig blind og hjelpeløs som mor, samtidig som du snakker om datteren din på en måte som ikke er helt ok. Etter hvert som rådene og argumentene kommer, så er det ikke måte på hvor kompetent du er, og hvor harmonisk samspillet mellom deg og datteren din er. Nynorsken du skriver avslører at det ikke er ditt naturlige skriftspråk - til det har du altfor mange feil. Jeg synes du skal finne deg bedre fritidssysler enn å konstruere fullstendig håpløse innlegg på nettforum. Anonym poster: 2ddef6efa2d2938cdfbe1c28988e9a71 10
Gjest Webb Skrevet 23. april 2013 #43 Skrevet 23. april 2013 Hva skjedde med dere da datteren din var 4 år? Ble du alene med henne og pappa'n forsvant ut av livet hennes eller fikk du ny samboer? Eller skjedde det andre ting da hun var fire. Du må finne ut dette først tror jeg. Tror kanskje du kan finne svar på nattissingen der. Hvordan er hun på skolen? Er hun som andre 11 åringer der? har hun venninner å være sammen med? Vi må huske på at det er mye hormoner som flyr rundt i kroppen på ei jente på den alderen. Brytningen mellom det å være barn og voksen er for mange veldig slitsomt. De vil ofte være "voksne" i mange sammenhenger, men hjernen deres er ikke utviklet for det enda. Så resultatet av det er ofte vrang oppførsel noe som er helt naturlig, desverre. Det skjedde ikkje nokenting med ho når ho var rundt 4års alderen. Den biologiske faren skreiv ifrå seg ansvaret når eg var gravid. Så ho har aldri møtt han. Eg prøvde veldig dei fyrste åra å få han til å bli interressert, men det seie seg vel sjølv at det er dødsdømt... Er han ikkje int...så er han ikkje det. Når ho var 6år vart eg saman med sambuaren min no. Er ingen tvil i at dei har eit godt bånd Han er pappa for ho...men sjølvsagt så er tankane der etter han som ikkje gidd å bruke en kalori på jenta si. Ho er veldig flink på skulen, er en lesehest elskar matte. Som læraren sa til meg: Ho er en klovn, likar oppmerksomheit og likar å ha det gøy. Vennar er det litt verre med..... I går satt eg meg ned sammen med ho å prata om vennar etc.... Og det virka som en jojo...ei veke er det sånn og ei anna veke annerledes. Og sånn huska eg også det frå barneskulen... Jenter er litt spes på barneskulen, veldig ertete og stygge i munnen. Eg var veldig langt nede i går når eg skreiv inn på kvinneguiden... Eg har lest innlegget mitt igjen, og eg kan ærleg sei at eg kunne skreve det på en anna måte. Hovudskrifta mi er Vrang 11åring. Og d.v.s at ho kan vere ei bombe somme tider. For det meste veldig herleg. Og det er vel sånn som du skriver at dei har masse hormonar og dei skal bli voksne, også får dei det ikkje heilt til. Og det er jo fullt forståeleg når dei berre er 11år. Det verste ho gjer er at ho lyger, eg har sagt til ho det at det må ho aldri finne på! At eg blir meir sint viss ho lyger til meg.... Eg har no tross alt vert 11år sjølv, og var garantert ikkje noken dans på roser. Men ho lyger fordi om.....i går då serverte ho meg 2 løgner på under 5 minutt når vi satt å snakka... Men eg kom til bunns med det. Eg ser når ho lyger. Ho kom 2 timar for seint heim etter skulen i går. Til vanleg kjem ho heim, lagar seg ei skive før "vi" begynder på leksene. Eg meina sånt er farleg. Ho hadde mobil, men den var avslått. (for det skal den vere på skulen) Eg var heime utan bil og med ei på 4år som hadde feber :/ Så eg dro inn sykkelen hennar som "straff"
Gjest Webb Skrevet 23. april 2013 #44 Skrevet 23. april 2013 Innholdet i innleggene dine får stadig nye nyanser, ettersom du får svar. I det første innlegget virker du fullstendig blind og hjelpeløs som mor, samtidig som du snakker om datteren din på en måte som ikke er helt ok. Etter hvert som rådene og argumentene kommer, så er det ikke måte på hvor kompetent du er, og hvor harmonisk samspillet mellom deg og datteren din er. Nynorsken du skriver avslører at det ikke er ditt naturlige skriftspråk - til det har du altfor mange feil. Jeg synes du skal finne deg bedre fritidssysler enn å konstruere fullstendig håpløse innlegg på nettforum. Anonym poster: 2ddef6efa2d2938cdfbe1c28988e9a71 Eg syns du kan finne på noke anna enn å kritisere folk du FAEN IKKJE KJENNE!! Tenke du er en nynorsklærar og.... kvifor skal eg uansett fortelje deg kor eg kjem ifrå?? Totalt usakleg!
The Kitten Skrevet 23. april 2013 #45 Skrevet 23. april 2013 Du virket veldig sinna og bitter TS. Er du det hjemme også? For det merker datteren din godt! 3
Gjest Gjest Skrevet 23. april 2013 #46 Skrevet 23. april 2013 Du virket veldig sinna og bitter TS. Er du det hjemme også? For det merker datteren din godt! For å seie det sånn.... Ikkje kom å fortell meg at du ikkje blir forbanna når du får slike kommentarar slengt i tryne....
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #47 Skrevet 23. april 2013 Innholdet i innleggene dine får stadig nye nyanser, ettersom du får svar. I det første innlegget virker du fullstendig blind og hjelpeløs som mor, samtidig som du snakker om datteren din på en måte som ikke er helt ok. Etter hvert som rådene og argumentene kommer, så er det ikke måte på hvor kompetent du er, og hvor harmonisk samspillet mellom deg og datteren din er. Nynorsken du skriver avslører at det ikke er ditt naturlige skriftspråk - til det har du altfor mange feil. Jeg synes du skal finne deg bedre fritidssysler enn å konstruere fullstendig håpløse innlegg på nettforum. Anonym poster: 2ddef6efa2d2938cdfbe1c28988e9a71 Helt uenig. For meg er det helt tydelig at hun er fra møre eller noe sånt, og ikke skriver 100% korrekt nynorsk. Anonym poster: 2f186e12703a31bd2f9a8602fddadec7
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #48 Skrevet 23. april 2013 Ville gått til bunns i saken hvorfor hun er slik, treffer hun noen? Blir hun misbrukt tror du? Hvem er hun med etter skoletid??? Jeg lurer jeg om noe alvorlig skurrer her. Anonym poster: adf85403d5e03dbfaf40a31fc9cbcc33
Dricka Skrevet 23. april 2013 #49 Skrevet 23. april 2013 Jeg tror faktisk det der er et "desperat" forsøk på å bli sett av foreldrene sine jeg. Siden hun har såpass små søsken kan det hende ditt fokus har vært på de små barna i det siste. Tror kanskje det ikke er hennes feil, men at foreldrene kanskje burde se litt på seg selv også i denne situasjonen.
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #50 Skrevet 23. april 2013 Drikker dattera di mye vann, trådstarter? Er hun utredet for Diabetes insipidus? Er det prøvd med Minirin for nattevæting? Det er ikke normalt at barn tisser i senga fram til 15 års alder, Uten at det utredes for alt! Anonym poster: a7172e255ef89b532105abfb5c46398b 2
AnonymBruker Skrevet 23. april 2013 #51 Skrevet 23. april 2013 Har ei jente på 11 år som trur ho er ei dronning. Lyger meg og sambuaren min opp i ansiktet heile tida. Lyge om absolutt alt! Og har null respekt for oss. Ho gjer ingenting før ho får beskjed om det. Rommet hennar ser ut som ett dass...og eg trur ho har stjelt so inni hampen med godteri og eter alt ho kjem over. Fann i dag en pakke med tacoløfser under senga! Sikkert lagt på seg 10kg dei siste mnd. Ho lyger tilogmed når eg og sambuar sett oss ned ilag med ho å pratar om "livets realitetar" Ikkje kjem ho heim når ho skal heller.....sånn som no... 1t ekstra borte vekk. Ho har også ett natte"problem" Tissar på seg. Ho brukar bleier då.....er ofte eg har funne ca. 15 bleier under senga hennar som STINKAR! En gong inni mellom alle reine klea hennar i skapet. Eg blir kvalm.... Alt er likegyldig....husarrest, at eg trua med å ta vekk aktivitetar, tv, pc, mobil...etc. Er det eg som overreagera? Eg er trøtt å sliten....forferdeleg lei meg. Har 2 jenter til. Ei på 4år og ei på 4 mnd. Har fortalt ho at det er ikke ditta eg hadde sett føre meg når eg valgte å få ungar. Eg vil heller bruke tida til å gjere artige ting sammen med dei, men sånn som det er no. Så er vi KUN heime.....fordi ho eldste gjer kun ugang.... Håpar noken kan hjelpe meg her...gje meg noken tips... Føle eg har gjordt alt. Jeg har selv ei datter på 11 år, og kjenenr meg litt igjenn i noen ting. Mi si er verdens kjekkeste , søteste jente, men kan forandre seg til den mest ufordragelige når hun ikke får vilja si, roper, skriker og føler hun har null respekt for meg til tider. Kommer ikke hjem når hun skal. Jeg har ADHD i nær familie så jeg har vært på ppt med henne, tok over 1 år før vi kom inn.. Hun har også stjelt godteri på butikken, og ble heldigvis tatt. Måtte bli med henne og snakke med daglig leder, hun var ganske så spak da, så tviler på hun gjør det igjenn.Hun og to venninner, så hun er impulsiv og lett og bli med på ting. Heldigvis er hun for det meste snill og grei.. Så jeg trur jeg hadde gjort som jeg gjorde. Tok opp med helsesøster, og fikk henne henvist til ppt. Hadde jeg ville gjort med di jente også. Kanskje hun ikke har en diagnose, men det kan jo føre frem til at dere foreldre og jenta di kan få veiledning og hjelp. Som jeg sa til helsesøster og ppt, det er bedre jeg finner ut at hun ikke har adhd enn at hun har det og jeg ikke finenr det ut. Så det skader jo ikke å ta en samtale med helsesøster hvordan jenta di er. Se hva hun synes, om det er grunn til å henvise henne videre. Er hun redd for at dere skal se hun har tisset i bleien på natten? at det er derfor hun gjømmer bleiene under senga? Anonym poster: cb83d9d7c34884b2809a488a9b2a5e66
Gjest Webb Skrevet 24. april 2013 #52 Skrevet 24. april 2013 Jeg har selv ei datter på 11 år, og kjenenr meg litt igjenn i noen ting. Mi si er verdens kjekkeste , søteste jente, men kan forandre seg til den mest ufordragelige når hun ikke får vilja si, roper, skriker og føler hun har null respekt for meg til tider. Kommer ikke hjem når hun skal. Jeg har ADHD i nær familie så jeg har vært på ppt med henne, tok over 1 år før vi kom inn.. Hun har også stjelt godteri på butikken, og ble heldigvis tatt. Måtte bli med henne og snakke med daglig leder, hun var ganske så spak da, så tviler på hun gjør det igjenn.Hun og to venninner, så hun er impulsiv og lett og bli med på ting. Heldigvis er hun for det meste snill og grei.. Så jeg trur jeg hadde gjort som jeg gjorde. Tok opp med helsesøster, og fikk henne henvist til ppt. Hadde jeg ville gjort med di jente også. Kanskje hun ikke har en diagnose, men det kan jo føre frem til at dere foreldre og jenta di kan få veiledning og hjelp. Som jeg sa til helsesøster og ppt, det er bedre jeg finner ut at hun ikke har adhd enn at hun har det og jeg ikke finenr det ut. Så det skader jo ikke å ta en samtale med helsesøster hvordan jenta di er. Se hva hun synes, om det er grunn til å henvise henne videre. Er hun redd for at dere skal se hun har tisset i bleien på natten? at det er derfor hun gjømmer bleiene under senga? Anonym poster: cb83d9d7c34884b2809a488a9b2a5e66 Hei. ADHD ville eg sjekke jenta mi for når ho var 3år for då var ho ganske så hyper og hadde null konsentrasjon. Jenta mi er en som kan sitje å lese i fleire timar i bøker, så den mistanken har eg ikkje lenger og ho konsentrera seg bra. Den biologiske faren som ikkje er inn i bilde har ADHD, og var sengevetar til han var 8år. ADHD er vel arveleg, men ikkje sengeveting. Kjedeleg at du også har slike problemet, virka som det har vert 2 veldig gode dagar her med oss no. Ho har gjordt alt som ho skal gjere, vert høfleg og vi har kosa oss. Eg har tenkt det at viss det held seg skal vi fare til "byen" å handle litt å kose oss vi 2. Eg og sambuaren min brukar masse tid på faktisk det at kvar enkelt skal ha aleinetid. Babyen vår på 4 mnd er langt ifrå krevande. Før vi fekk baby brukte vi masse kosetid og fann på masse artig med dei. Eg var redd ho på 4 år skulle bli sjalu, men det har gått som en drøym! Grine babyen kjem både ho og ho på 11år og sei: Kvifor grine du lisje venn? Det er utruleg søtt!! Så sjalusi mellom søskna er der ikkje. Men derimot ho på 11år sa til bestemora si: Kvifor skal mamma og pappa ha en baby til når vi ikkje har råda til å dra til syden no?? Og det syns eg var litt merkeleg sagt av ho.....eg svir ikkje av eit kredittkort for å dra noken plass, ris til eiga ræv som eg kalla det. Som eg har sagt til ho på 11år: Tissinga går seg til, du skal ikkje tenke på det! Det er null press frå vår side. Vi er ikkje sånn som nemne det kvar dag eller ofte. Eg har sagt at viss ho vil snakke om det, så kan ho snakke om det til oss. Bleiene har vert ett mykje bedre tiltak enn tisselaken etc. Og det syns jenta sjølv også. Så det er null press frå vår side. Eg var redd då ho på 4år skulle slutte med bleie om natta.........då var eg redd for kva ho på 11 skulle tenke, men det går heldigvis bra. 11åringen min er glad for at ho har klart det og slepp problemet hennar. 11åringen er veldig glad, omsorgsfull og flink med småsøskna sine <3
Gjest Webb Skrevet 24. april 2013 #53 Skrevet 24. april 2013 Drikker dattera di mye vann, trådstarter? Er hun utredet for Diabetes insipidus? Er det prøvd med Minirin for nattevæting? Det er ikke normalt at barn tisser i senga fram til 15 års alder, Uten at det utredes for alt! Anonym poster: a7172e255ef89b532105abfb5c46398b Hei. Datra mi får ikkje drikke etter kl. 6. KUN viss ho er i selskapet osv sjølvsagt, men på en vanleg kvardag får ho ikkje lov til det. Ho var til legen for 1 vekes tid sia. Og då stakk dei ho i fingeren og sjekka om ho hadde blærebetendelse. Minirin har ho gått på 2 gongar utan hell...og nasespray 1 gong..... Beklager at eg ikkje nemte det lenger oppe...har som sagt prøvd det meste.
Gjest Webb Skrevet 24. april 2013 #54 Skrevet 24. april 2013 Helt uenig. For meg er det helt tydelig at hun er fra møre eller noe sånt, og ikke skriver 100% korrekt nynorsk. Anonym poster: 2f186e12703a31bd2f9a8602fddadec7 Møre er tingen veit du
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #55 Skrevet 24. april 2013 Hei. ADHD ville eg sjekke jenta mi for når ho var 3år for då var ho ganske så hyper og hadde null konsentrasjon. Jenta mi er en som kan sitje å lese i fleire timar i bøker, så den mistanken har eg ikkje lenger og ho konsentrera seg bra. Den biologiske faren som ikkje er inn i bilde har ADHD, og var sengevetar til han var 8år. ADHD er vel arveleg, men ikkje sengeveting. Kjedeleg at du også har slike problemet, virka som det har vert 2 veldig gode dagar her med oss no. Ho har gjordt alt som ho skal gjere, vert høfleg og vi har kosa oss. Eg har tenkt det at viss det held seg skal vi fare til "byen" å handle litt å kose oss vi 2. Eg og sambuaren min brukar masse tid på faktisk det at kvar enkelt skal ha aleinetid. Babyen vår på 4 mnd er langt ifrå krevande. Før vi fekk baby brukte vi masse kosetid og fann på masse artig med dei. Eg var redd ho på 4 år skulle bli sjalu, men det har gått som en drøym! Grine babyen kjem både ho og ho på 11år og sei: Kvifor grine du lisje venn? Det er utruleg søtt!! Så sjalusi mellom søskna er der ikkje. Men derimot ho på 11år sa til bestemora si: Kvifor skal mamma og pappa ha en baby til når vi ikkje har råda til å dra til syden no?? Og det syns eg var litt merkeleg sagt av ho.....eg svir ikkje av eit kredittkort for å dra noken plass, ris til eiga ræv som eg kalla det. Som eg har sagt til ho på 11år: Tissinga går seg til, du skal ikkje tenke på det! Det er null press frå vår side. Vi er ikkje sånn som nemne det kvar dag eller ofte. Eg har sagt at viss ho vil snakke om det, så kan ho snakke om det til oss. Bleiene har vert ett mykje bedre tiltak enn tisselaken etc. Og det syns jenta sjølv også. Så det er null press frå vår side. Eg var redd då ho på 4år skulle slutte med bleie om natta.........då var eg redd for kva ho på 11 skulle tenke, men det går heldigvis bra. 11åringen min er glad for at ho har klart det og slepp problemet hennar. 11åringen er veldig glad, omsorgsfull og flink med småsøskna sine <3 Nå mente jeg ikke at di jente har ADHD, men kanskje andre vansker, problemer som hun kan få gjelp med. Har forresten ei søster med ADHD som er veldig skolefilink og hadde bare 5 og 6ere på skolen (før hun begynte med medisin) Ble utreda i godt voksen alder(over 30 år) Så man trenger ikke ha vansker på skolen. Men med di jente, tenke jeg heller mere på kanskje hun har andre problemer hun kan få løst. Kan ha vansker og problemer fordi man ikke har en diagnose også Ville uansett tatt opp med helesøster. Hun er der for å hjelpe både foreldre og barn Kanskje hun har noen tips? Anonym poster: cb83d9d7c34884b2809a488a9b2a5e66
Gjest Webb Skrevet 24. april 2013 #56 Skrevet 24. april 2013 Forresten så er der en til i klassa til jenta mi som er sengevetar enda. 1 av 10 har sengeveting....og dei er 16 i klassa....
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #57 Skrevet 24. april 2013 Det er umulig for oss her å gi deg noen svar på hva du kan gjøre, fordi ingen her kjenner hverken deg, jenta eller familiesituasjonen godt nok utifra det lille du beskriver. Jeg synes det høres helt merkelig ut at dere ikke har fått hjelp med sengevætingen. Det er noe galt fatt når en elleveåring tisser på seg, spesielt når det startet da hun var 4, som du skriver. At dere ikke har fått hjelp til dette høres så usannsy nlig ut at jeg dessverre tenker troll. Hvis innlegget og problematikken du beskriver er seriøst, så må dere få fastlegen til å henvise dere til bup. Vil ikke fastlegen det, så bytt fastlege. Legg alle kort på bordet angående hva dere sliter med, og ikke gi deg før dere får lovnad om ordentlig hjelp, som f.eks foreldreveiledning til dere, psykolog til jenta, og en medisinsk utredning for tisseproblemet hennes. Det som foregår hos dere er ikke normalt. Anonym poster: 2ddef6efa2d2938cdfbe1c28988e9a71 Må bare si, at jeg selv var sengevæter fra jeg var liten til jeg var en 11-12 år. Jeg slet ikke med noe psykisk, og det eneste vi fikk med legene var en nesespray som liksom skulle hjelpe. Måtte bruke Tena om natten. Det var ikke kult, særlig ikke når jeg skulle overnatte hos venner, men jeg klarte å skjule det på et vis. Jeg vokste det av meg, selv om det var sent. Til TS: Jeg kan se for meg at jenta di er flau over sengevætingen, som jeg var, og at det kanskje er derfor hun gjemmer bleier under senga. Prøv å ikke fokusere så mye på det, det gjør det bare verre. Hun tisser seg ikke ut med vilje, det er noe hun ikke kan styre selv enda. Selvfølgelig elsker du barna dine, men alle kan føle at de ikke strekker til. Jeg har ikke så mange gode råd, men som flere skriver her, prøv å purr på BUP og fortsett med å gjøre hyggelige ting sammen med datteren din.. Kanskje hun har kommet i puberteten, da kan jo enhver engel slå seg vrang! Lykke til! Anonym poster: c73bd984d731a3a9dce73cd85e783abd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #58 Skrevet 24. april 2013 Hei. ADHD ville eg sjekke jenta mi for når ho var 3år for då var ho ganske så hyper og hadde null konsentrasjon. Jenta mi er en som kan sitje å lese i fleire timar i bøker, så den mistanken har eg ikkje lenger og ho konsentrera seg bra. Den biologiske faren som ikkje er inn i bilde har ADHD, og var sengevetar til han var 8år. ADHD er vel arveleg, men ikkje sengeveting. Kjedeleg at du også har slike problemet, virka som det har vert 2 veldig gode dagar her med oss no. Ho har gjordt alt som ho skal gjere, vert høfleg og vi har kosa oss. Eg har tenkt det at viss det held seg skal vi fare til "byen" å handle litt å kose oss vi 2. Eg og sambuaren min brukar masse tid på faktisk det at kvar enkelt skal ha aleinetid. Babyen vår på 4 mnd er langt ifrå krevande. Før vi fekk baby brukte vi masse kosetid og fann på masse artig med dei. Eg var redd ho på 4 år skulle bli sjalu, men det har gått som en drøym! Grine babyen kjem både ho og ho på 11år og sei: Kvifor grine du lisje venn? Det er utruleg søtt!! Så sjalusi mellom søskna er der ikkje. Men derimot ho på 11år sa til bestemora si: Kvifor skal mamma og pappa ha en baby til når vi ikkje har råda til å dra til syden no?? Og det syns eg var litt merkeleg sagt av ho.....eg svir ikkje av eit kredittkort for å dra noken plass, ris til eiga ræv som eg kalla det. Som eg har sagt til ho på 11år: Tissinga går seg til, du skal ikkje tenke på det! Det er null press frå vår side. Vi er ikkje sånn som nemne det kvar dag eller ofte. Eg har sagt at viss ho vil snakke om det, så kan ho snakke om det til oss. Bleiene har vert ett mykje bedre tiltak enn tisselaken etc. Og det syns jenta sjølv også. Så det er null press frå vår side. Eg var redd då ho på 4år skulle slutte med bleie om natta.........då var eg redd for kva ho på 11 skulle tenke, men det går heldigvis bra. 11åringen min er glad for at ho har klart det og slepp problemet hennar. 11åringen er veldig glad, omsorgsfull og flink med småsøskna sine <3 Jeg har fått høre at sengevæting kan gå i arv. Både jeg å broren min var sengevætere, og jeg har nå tre ganske store nevøer som er det. Jeg har også en gutt på 5 år som har uhell om natten, men håper det går seg til snart! Anonym poster: c73bd984d731a3a9dce73cd85e783abd
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #59 Skrevet 24. april 2013 Jeg holdt på til jeg var åtte. Ikke med vilje, men våknet bare ikke. Jeg syns du har fått mye unødvendig pepper. Jeg husker selv hvor frustrerende det var for min mor som måtte sende en åtte-åring i dusjen. Jeg ble helt immum mot lukten. Lykke til, ts Anonym poster: bdf452d8350e04e5d52d64a681ec2380
AnonymBruker Skrevet 24. april 2013 #60 Skrevet 24. april 2013 Innholdet i innleggene dine får stadig nye nyanser, ettersom du får svar. I det første innlegget virker du fullstendig blind og hjelpeløs som mor, samtidig som du snakker om datteren din på en måte som ikke er helt ok. Etter hvert som rådene og argumentene kommer, så er det ikke måte på hvor kompetent du er, og hvor harmonisk samspillet mellom deg og datteren din er. Nynorsken du skriver avslører at det ikke er ditt naturlige skriftspråk - til det har du altfor mange feil. Jeg synes du skal finne deg bedre fritidssysler enn å konstruere fullstendig håpløse innlegg på nettforum. Anonym poster: 2ddef6efa2d2938cdfbe1c28988e9a71 Jeg tolker det som at hun kommer fra Sunnmøre, og at hun kanskje skriver litt dialekt?! Uansett, det er jo helt irrelevant.. I det første innlegget prøver hun å få hjelp til problemene hun har med 11-åringen sin, men når hun da bare får pepper er det vel bare naturlig å forsvare seg selv? Det at hun skriver om alt det som er bra og hyggelig i andre innlegg, er vel for å få frem at de er en helt vanlig familie med både opp-og nedturer. Ingen familier har bare dårlige eller bare gode stunder.. Anonym poster: c73bd984d731a3a9dce73cd85e783abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå