Gå til innhold

Sambo er utro med moren min..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvordan gikk det, TS? :klem:

Anonym poster: 44e644df6a3c4125dbf18edc4162cfa4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg hadde så seriøst gitt han skikkelig inn! Moren også!

Hadde dumpa han på flekken!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gjort. Jeg er singel. Talerkner har fløyet vegg imellom. Jeg har ropt og skreket, og jaget han til helvette ut. Jeg gav han ikke sjangsen til å forklare seg en gang. Han fortjente det ikke. Og nå sitter jeg bare her å gråter, helt alene. Har ikke en gang mamma å prate med. Orker ikke ringe å forstyrre venninna mi, som skal opp kjempe tidlig i morgen. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen. Jeg blir garantert ikke å få sove i natt. Er så såret. Jeg gruer meg til morgendagen. Jeg vil ikke en gang se inn i øynene til mamma. Jeg klarer det ikke. Det er ikke noe unnskyldning å være psykisk ustabil. Hun burde vite bedre. Hun er jo moren min ffs! Alt føles så fjernt. Men det er godt å få skrevet det ned. Selv om det svir. Jeg vet dette innlegget blir litt usammenhengende. Jeg ønsker pappa var her. Da hadde dette aldri skjedd.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Nå er det gjort. Jeg er singel. Talerkner har fløyet vegg imellom. Jeg har ropt og skreket, og jaget han til helvette ut. Jeg gav han ikke sjangsen til å forklare seg en gang. Han fortjente det ikke. Og nå sitter jeg bare her å gråter, helt alene. Har ikke en gang mamma å prate med. Orker ikke ringe å forstyrre venninna mi, som skal opp kjempe tidlig i morgen. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen. Jeg blir garantert ikke å få sove i natt. Er så såret. Jeg gruer meg til morgendagen. Jeg vil ikke en gang se inn i øynene til mamma. Jeg klarer det ikke. Det er ikke noe unnskyldning å være psykisk ustabil. Hun burde vite bedre. Hun er jo moren min ffs! Alt føles så fjernt. Men det er godt å få skrevet det ned. Selv om det svir. Jeg vet dette innlegget blir litt usammenhengende. Jeg ønsker pappa var her. Da hadde dette aldri skjedd.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

Først av alt; KLEM til deg!! :hug:

For det andre så tror jeg at jeg ville ignorert dem begge en stund frem over og dersom de spør HVORFOR så sier du "Det vet du best selv"

For en situasjon!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gjort. Jeg er singel. Talerkner har fløyet vegg imellom. Jeg har ropt og skreket, og jaget han til helvette ut. Jeg gav han ikke sjangsen til å forklare seg en gang. Han fortjente det ikke. Og nå sitter jeg bare her å gråter, helt alene. Har ikke en gang mamma å prate med. Orker ikke ringe å forstyrre venninna mi, som skal opp kjempe tidlig i morgen. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen. Jeg blir garantert ikke å få sove i natt. Er så såret. Jeg gruer meg til morgendagen. Jeg vil ikke en gang se inn i øynene til mamma. Jeg klarer det ikke. Det er ikke noe unnskyldning å være psykisk ustabil. Hun burde vite bedre. Hun er jo moren min ffs! Alt føles så fjernt. Men det er godt å få skrevet det ned. Selv om det svir. Jeg vet dette innlegget blir litt usammenhengende. Jeg ønsker pappa var her. Da hadde dette aldri skjedd.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

Du er tøff!:klemmer:

Og du har helt rett, å være psykisk ustabil er IKKE en unnskyldning. Å slite psykisk er ikke det samme som å være hjernedød, dette er noe man VET at man ikke gjør.

Om min venninne hadde opplevd noe slikt, så hadde jeg ikke hatt noe problem med å få en sen telefon, uansett hvor tidlig jeg skulle opp.

Anonym poster: cad39e016d1e850112e11df70bf1e4e2

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det gjort. Jeg er singel. Talerkner har fløyet vegg imellom. Jeg har ropt og skreket, og jaget han til helvette ut. Jeg gav han ikke sjangsen til å forklare seg en gang. Han fortjente det ikke. Og nå sitter jeg bare her å gråter, helt alene. Har ikke en gang mamma å prate med. Orker ikke ringe å forstyrre venninna mi, som skal opp kjempe tidlig i morgen. Men jeg vet ikke om jeg klarer å vente til i morgen. Jeg blir garantert ikke å få sove i natt. Er så såret. Jeg gruer meg til morgendagen. Jeg vil ikke en gang se inn i øynene til mamma. Jeg klarer det ikke. Det er ikke noe unnskyldning å være psykisk ustabil. Hun burde vite bedre. Hun er jo moren min ffs! Alt føles så fjernt. Men det er godt å få skrevet det ned. Selv om det svir. Jeg vet dette innlegget blir litt usammenhengende. Jeg ønsker pappa var her. Da hadde dette aldri skjedd.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

Her er det ikke mye annet å si enn: bra du fikk han ut av livet ditt! Dette er så utrolig stort svik!

Spørs om jeg hadde klart å ta moren min inn i varmen etter noe sånt...

Lykke til, du er sterk, se deg ikke tilbake!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Først av alt; KLEM til deg!! :hug:

For det andre så tror jeg at jeg ville ignorert dem begge en stund frem over og dersom de spør HVORFOR så sier du "Det vet du best selv"

For en situasjon!

Takk. Det er på en måte trøstende å kunne snakke med ''virtuelle'' mennesker. Hele livet har bare falt sammen. Og det på grunn av en ren tilfeldighet. Jeg ønsker at jeg aldri ferska dem. Da hadde jeg ikke følt det slik jeg føler det nå. Og alt jeg vil er å få trøst hos de menneskene som jeg har gitt all min tillit i verden til. Jeg klarer ikke forstå hva mamma har tenkt på. Hvordan hun, av alle mennesker, kunne finne på å såre meg på denne måten.

Men ja, det blir nok en lang pause fra dem. Jeg vet at jeg ikke vil se noen av dem på jævlig lenge.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått snakka med venninna mi nå, hun kommer å henter meg, så ligger jeg hos henne i natt. Så dere blir nok ikke å høre fra meg før i morgen tenker jeg. Ha en fin kveld dere.

Anonym poster: 51f8f7fae44c83f2814bcf9d1e34425b

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS, jeg har levd over halve livet mitt på en løgn, tro meg, det er bedre at du fant det ut enn at du aldri fikk vite det eller at det tok lenger tid før du fikk vite det. Det er vanskelig i begynnelsen, men så plutselig går dagene og det går bedre. Bare finn deg noe å drive med, noen å være med, for all del ikke sperr deg inne. Lykke til.

Endret av Miah
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et sjokk! Stakkars deg, bra du kastet ham ut!

Ring venninna di du, det er sikkert helt OK, selv om hun skal opp tidlig. Det hadde ikke gjort meg noe i alle fall.

:hug:

Edit, jeg skriver så treigt.. ser at du skal til henne. Det er bra! :Nikke:

Håper du får sove litt i natt. :kose:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest snoopy_93

Så ta og ligg med farens hans eller noe.

Håper virkelig ts har nok selvrespekt til å ikke gjøre det. Da synker hun uansett ned på hans nivå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så ta og ligg med farens hans eller noe.

Det var da et ualminnelig dårlig råd å komme med.

Anonym poster: 9abdca3dc1af433ddc4a2e9ea8377591

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan går det med deg TS? Har tenkt på deg i natt og håper du har det bra/bedre. Godt du fikk være hos venninnen din. Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Phoenix

:sjokkert:

dette er sånn som man ser på film! stakkars deg, ts.

godt at du jaget han på døren, og godt du ringte venninen din. jeg ville gått bananas på begge to. moren din fortjener å vite at du vet, og hun fortjener at den dårlige samvittigheten spiser henne opp!

jeg håper du får en litt bedre dag, og i det minst så har du sovet litt i natt :blomst:

Endret av Poirot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er så jævlig at jeg ikke vet hva jeg skal si. Gir deg min fulle sympati!

Anonym poster: b9e9bb38f496eb7a8e0e94fb6a478dbf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig ts har nok selvrespekt til å ikke gjøre det. Da synker hun uansett ned på hans nivå..

Synes ikke hevn alltid er å synke ned på samme nivå.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...