Gå til innhold

Til dere som har blitt mobbet.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen gang vurdert å ta hevn, skikkelig hevn for ugjerningene de gjorde i det som skulle vært dine beste år? Feks trakassere dem anonymt over tlf eller facebook?

noen som har gjennomført hevn og kan tenke seg å dele det her, vil gjerne høre om det.

Anonym poster: 58237e999d8c16298b331856639d8cec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Selvfølgelig. Om muligheten byr seg, gjør jeg det uten å tvile et sekund. Jeg oppsøker ikke muligheter, sitter bare tilbakelent og venter på at den skal komme til meg. Kan hende den aldri kommer, men det er ikke så farlig.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har aldri vurdert å hevne meg på noen måte, men jeg ønsker dem alt det verste. Dessverre ser det ut til at de verste mobberne har det riktig så bra. :jolie:

Anonym poster: 3d3d1e1c1bb343c203bef2209b5751a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Jeg har både gjort det og jeg kommer til å gjøre det igjen om sjansen byr seg.

Dere godkristne jævler som snakker om å synke ned på andres nivå - å heve seg over det funker for noen. For andre funker det også flott å smekke ordentlig til og vise hva man er god for før man fortsetter livet sitt akkurat like rikt og fullkomment som før. Jeg har ikke vokst til å bli Jesus, jeg vender ikke det andre kinnet til; jeg tar hevn, jeg lar dem få vite nøyaktig hvem de har med å gjøre.

Anonym poster: 3281bf0a64c89d8b18cff761cdb8a18c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Forakt mot forakten, å være fordomsfull mot de fordomsfulle og mobbe mobbere. Er det ikke motivet til allesammen da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flippet en gang og slapp løs bikkjen på hovedmobberen min, som tisset på seg av skrekk , fordi Eliza kunne se ganske nifs ut (eliza var min forrige kjempesvære tervueren tispe på 30 KG) hovedmobberen stod i et hjørne av skolegården fredag ettermiddag og grein , lot bare voffsen stå der og snerre litt:) Jada hadde full kontroll på voffsen som lydde min minste kommando!

Endret av Anciol
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neh, de som mobba meg har blitt grusomt feite og stygge i ettertid, så jeg synes det er straff nok i seg selv :fnise:

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig har jeg hatt lyst til å ta hevn på min tidligere bestevenninne som ble en av mine verste mobbere (det var flere mobbere, men de er ikke så viktige for meg, og har aldri vært det). MEN, jeg har aldri agert utifra slike følelser. Det ville være unaturlig for meg å ikke føle hevnlyst, men det som teller er hvordan man takler slike følelser.

Jeg har ikke tenkt til å synke på hennes lave patetiske nivå.

Mvh Yvonne :heiajente:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, det å lykkes i livet mitt tross deres mobbing er "hevn" god nok.

Anonym poster: 2629fdb29e9366870b41ac328d33c28f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra hevn at de sitter der i samme lille kommunen med de samme folka med kjip jobb og intriger og drama mens jeg har vært ute og opplevd masse, studert utenlands, fått mye bedre utdannelse enn dem og har gjort masse gøy :nigo:

Anonym poster: 16952760b2e6ed4f9281feb4595aa902

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hevn høres kanskje litt ille ut, men hva om de får smake på sin egen medisin, så de vet åssen det føles og skjønner at det de gjør er galt?!? på mange måter så syns jeg at det å såre eller ødelegge livet til noen bør få konsekvenser eller at de bør straffes!! At de selv skjønner at det de gjør er galt!!

Jeg har selv blitt mobbet og håper inderlig at de opplever det samme en dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig. Om muligheten byr seg, gjør jeg det uten å tvile et sekund. Jeg oppsøker ikke muligheter, sitter bare tilbakelent og venter på at den skal komme til meg. Kan hende den aldri kommer, men det er ikke så farlig.

Samme her. Jeg sliter med en kronisk ryggskade, så får jeg muligheten til å gjøre det samme mot han som han gjorde mot meg kommer jeg til å ta den.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Raindrops

Jeg må innrømme at om jeg havnet i en fordelaktig posisjon så kan jeg ikke utelukke at jeg hadde oppført meg som en douche. Men det er ikke noe jeg tenker på, eller aktivt oppsøker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har tilgitt mine mobbere - ikke fordi jeg skal være snill for å komme til Jesus eller noe, men fordi de slutte å mobbe og utestenge mens vi fortsatt gikk på skolen og bad om tilgivelse.

Det er imidlertid enkelte lærere som jeg kunne godt tenke meg fikk jobb som kloakktransportør der de måtte oppleve en arbeidstak i stank og skitt. For noen av dem visste utmerket godt hva som foregikk og enten deltok eller vendte det døve øret til mobbingen. En jente fikk t-skjorten revet av foran hele klassen og læreren kalte henne for hore.

Anonym poster: 35c3f198e50328f4896909c232cc1b84

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tatt hevn på en håndfull av mine mobbere, oppsøkte det aldri selv, men når de kom å gav meg muligheten på et sølvfat så grep jeg det med begge hender. Og jeg ville gjort det igjen, og jeg vil gjøre det mot de andre om de prøver seg. Payback is a bitch.

Anonym poster: c7073440871e4db4df6eec59974e5713

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, selvfølgelig har jeg hatt lyst til å ta hevn på min tidligere bestevenninne som ble en av mine verste mobbere (det var flere mobbere, men de er ikke så viktige for meg, og har aldri vært det). MEN, jeg har aldri agert utifra slike følelser. Det ville være unaturlig for meg å ikke føle hevnlyst, men det som teller er hvordan man takler slike følelser.

Jeg har ikke tenkt til å synke på hennes lave patetiske nivå.

Mvh Yvonne :heiajente:

Bra sagt! Det er viktig å minne mobbelystne mennesker om at deres mobbere mest sannsynlig var tidligere selv mobbeofre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde en periode tenkt å ta livet mitt for å hevne meg på dem, men nå skal jeg heller bruke det de gjorde mot meg til å hjelpe andre i min situasjon (og håper jeg blir kjent pga. det). Jeg har også stått fram i en av landets største aviser om tiden som mobbeoffer og hva det gjorde mot meg, med fullt navn og bilde. Og så skriver jeg en blogg om sykdommen jeg har fått, og jeg har ikke akkurat lagt skjul på at mobbing er en av de største grunnene til at jeg ble syk. Jeg vet at flere av dem har lest bloggen min og at de har dårlig samvittighet.

Anonym poster: 3bd5fe2283889097c7bdbdef8266b073

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...