Gå til innhold

Møtte en mann på kurs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor prøver folk å fikse opp i forholdet hjemme ved å være utro ?;)

Det er alltid "det går dårlig på hjemmefronten, så...."

Ja tror du det går bedre nå eller?

Anonym poster: f499fe29c3fa521a1266f520ade8cfba

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvorfor prøver folk å fikse opp i forholdet hjemme ved å være utro ?;)

Det er alltid "det går dårlig på hjemmefronten, så...."

Ja tror du det går bedre nå eller?

Anonym poster: f499fe29c3fa521a1266f520ade8cfba

Det er bare en unnskyldning.. De tror vel at det liksom er greit å rote litt med en annen når det ikke er bra på hjemmefronten...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er slik at man bevisst går inn for å være utro hvis man har et ulykkelig forhold, det er vel ikke sånn at man tenker "det er greit".. Det er vel mer at det lettere å være svak, det er lettere å falle for fristelsen der og da. Man blir mer disponibel, på en måte. Mer mottagelig for bekreftelse. Og vi mennesker er faktisk svake, og kan gjøre feil. Betyr ikke at man er løs, horete, umoralsk eller forferdelig menneske av den grunn. Det betyr at man er et menneske. Så får man ordne opp i det etterpå, enten man velger å gå fra sin samboer eller velger å stå i det og jobbe med forholdet.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er slik at man bevisst går inn for å være utro hvis man har et ulykkelig forhold, det er vel ikke sånn at man tenker "det er greit".. Det er vel mer at det lettere å være svak, det er lettere å falle for fristelsen der og da. Man blir mer disponibel, på en måte. Mer mottagelig for bekreftelse. Og vi mennesker er faktisk svake, og kan gjøre feil. Betyr ikke at man er løs, horete, umoralsk eller forferdelig menneske av den grunn. Det betyr at man er et menneske. Så får man ordne opp i det etterpå, enten man velger å gå fra sin samboer eller velger å stå i det og jobbe med forholdet.

Veldig enig :-)

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er slik at man bevisst går inn for å være utro hvis man har et ulykkelig forhold, det er vel ikke sånn at man tenker "det er greit".. Det er vel mer at det lettere å være svak, det er lettere å falle for fristelsen der og da. Man blir mer disponibel, på en måte. Mer mottagelig for bekreftelse. Og vi mennesker er faktisk svake, og kan gjøre feil. Betyr ikke at man er løs, horete, umoralsk eller forferdelig menneske av den grunn. Det betyr at man er et menneske. Så får man ordne opp i det etterpå, enten man velger å gå fra sin samboer eller velger å stå i det og jobbe med forholdet.

Kanskje ikke TS som faktisk ber om råd, men en annen som svarte her som hadde to elskere og familie og ikke et snev av dårlig samvittighet... Det er horete.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tipp topp

hei, først vil jeg si til dere som mener at det må være greit og ha forhold til andre samtidig som dere er sammen med noen andre, og at det er greit og ha elekerinner eller elskere.

Dere tenker og tror at det må da være greit og ha det godt i ekteskapet samtidig som man kan ha sex med andre, og at det fungerer greit for dere, og det er jeg kjempe glad på deres vegne men det er nå en gang slik at årsaken til at dere tenker og føler slik handler om at dere mangler noe som normale menesker har, dere er blitt utsatt for noe i fortiden, men dere evner ikke se det selv.

I gamle dager så brente man slike piker på bålet, jeg hadde satt pris på om vi kunne innføre denne praksisen igjen, ikke for min del men for deres egen del og med en så dårlig dømmekraft vil det også være uheldig for andre menesker og ha noe med der og gjøre.

oppsummert, dere ser det ikke selv dette fordi dere har en feilkonstruksjon i dere hjerne, dere mangler den delen av hjenen som har med empati og følelser og gjøre.

Vi ser på dere som objekter dere føler dere som attraktive, vi ler og forteller til venner hva vi får gjøre med dere, vi har det artig på deres bekostning dere føler dere beæret :-) hahaha elsker skaded kvinner, dere kan nedlegges ved og si noen dumme ord dere er så dumme at dere tror på hahaha.

nyter å nedlegge dumme jenter som ikke skjønner det selv :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg "gikk ikke på det", det var ikke noe "triks i boka". Det ble ikke nevnt før senere.

Jeg opprettet heller ikke denne tråden for så å forvente støtte. Jeg skjønner at mange blir forbanna. Men jeg vet også at mange har vært i samme situasjon, og ville bare høre hva de gjorde.

Hadde samboeren gjort dette mot meg (og fortalt det) hadde jeg blitt såret, men kanskje hadde jeg da innsett at vi burde gå hvert til oss. (noe jeg har tenkt men er for feig til å bare gjøre...)

TS

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

Jeg tror ikke du skal være så veldig smart for og skjønne hva som er rett og gjøre i denne situasjonen, hallo bruk nå litt hjerne da jente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest she-devil

Veldig enig :-)

TS

Og TS, jeg har vært akkurat der du er. Bare at jeg gjorde noe verre. Og jeg er fremdeles sammen med kjæresten min. Glem alle kommentarer som fordømmer deg i hytt og dynevær. Dette kan skje den beste. Bare bruk dette til å analysere hva du egentlig vil fremover. Lykke til. Klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og TS, jeg har vært akkurat der du er. Bare at jeg gjorde noe verre. Og jeg er fremdeles sammen med kjæresten min. Glem alle kommentarer som fordømmer deg i hytt og dynevær. Dette kan skje den beste. Bare bruk dette til å analysere hva du egentlig vil fremover. Lykke til. Klem.

Takk <3

TS

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei, først vil jeg si til dere som mener at det må være greit og ha forhold til andre samtidig som dere er sammen med noen andre, og at det er greit og ha elekerinner eller elskere.

Dere tenker og tror at det må da være greit og ha det godt i ekteskapet samtidig som man kan ha sex med andre, og at det fungerer greit for dere, og det er jeg kjempe glad på deres vegne men det er nå en gang slik at årsaken til at dere tenker og føler slik handler om at dere mangler noe som normale menesker har, dere er blitt utsatt for noe i fortiden, men dere evner ikke se det selv.

I gamle dager så brente man slike piker på bålet, jeg hadde satt pris på om vi kunne innføre denne praksisen igjen, ikke for min del men for deres egen del og med en så dårlig dømmekraft vil det også være uheldig for andre menesker og ha noe med der og gjøre.

oppsummert, dere ser det ikke selv dette fordi dere har en feilkonstruksjon i dere hjerne, dere mangler den delen av hjenen som har med empati og følelser og gjøre.

Vi ser på dere som objekter dere føler dere som attraktive, vi ler og forteller til venner hva vi får gjøre med dere, vi har det artig på deres bekostning dere føler dere beæret :-) hahaha elsker skaded kvinner, dere kan nedlegges ved og si noen dumme ord dere er så dumme at dere tror på hahaha.

nyter å nedlegge dumme jenter som ikke skjønner det selv :-)

Dette er det rareste jeg har lest på lenge. Merkelig åndssvak kommentar å komme med...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest she-devil

Dette er det rareste jeg har lest på lenge. Merkelig åndssvak kommentar å komme med...!

det er håpløst mange idioter som kommenterer innlegg om utroskap.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er håpløst mange idioter som kommenterer innlegg om utroskap.

Og det er håpløst mange som har blitt kastet inn i en livskrise pga utro partner... Ikke rart man er full av sinne og aggressive holdninger mot utroskap da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har aldri i mitt liv truffet så mange kåte menn i ulykkelige forhold som etter jeg begynte å reise på kurs og sammenkomster i jobbsammenheng, både attraktive og uattraktive, unge og gamle går bananas på jobbturer. Antar dette med ulykkelige forhold er vanlige sjekketriks. Fy faen sier bare jeg.

Tror du glatt kan stryke dette med ulykkelige forhold, ja.

Det holder lenge med kåte (og umoralske) folk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror du glatt kan stryke dette med ulykkelige forhold, ja.

Det holder lenge med kåte (og umoralske) folk.

Det er helt rett! Det er mange fra helt greie forhold som gladelig hopper til køys med en som er der og klar for det!

Men unnskyldningen de bruker for seg selv er alltid at de har et ulykkelig forhold hjemme, at kona/mannen ikke lenger er kjæresten deres, at de ikke lenger har sex etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er slik at man bevisst går inn for å være utro hvis man har et ulykkelig forhold, det er vel ikke sånn at man tenker "det er greit".. Det er vel mer at det lettere å være svak, det er lettere å falle for fristelsen der og da. Man blir mer disponibel, på en måte. Mer mottagelig for bekreftelse. Og vi mennesker er faktisk svake, og kan gjøre feil. Betyr ikke at man er løs, horete, umoralsk eller forferdelig menneske av den grunn. Det betyr at man er et menneske. Så får man ordne opp i det etterpå, enten man velger å gå fra sin samboer eller velger å stå i det og jobbe med forholdet.

Eller at man velger å ikke fortelle om utroskapen?

Det er da selvfølgelig akkurat det samme som "å stå i det og jobbe med forholdet", bare sagt med litt andre ord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt rett! Det er mange fra helt greie forhold som gladelig hopper til køys med en som er der og klar for det!

Men unnskyldningen de bruker for seg selv er alltid at de har et ulykkelig forhold hjemme, at kona/mannen ikke lenger er kjæresten deres, at de ikke lenger har sex etc.

Ja, "ulykkelig forhold" er en frase som alle burde lære seg hva egentlig betyr.

Med andre ord at det ikke betyr en dritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og TS, jeg har vært akkurat der du er. Bare at jeg gjorde noe verre. Og jeg er fremdeles sammen med kjæresten min. Glem alle kommentarer som fordømmer deg i hytt og dynevær. Dette kan skje den beste. Bare bruk dette til å analysere hva du egentlig vil fremover. Lykke til. Klem.

Hva sa kjæresten din da du fortalte ham om utroskapen din da? Synes han det er greit at du er utro når du føler for det eller har et "svakt" øyeblikk?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke det er slik at man bevisst går inn for å være utro hvis man har et ulykkelig forhold, det er vel ikke sånn at man tenker "det er greit".. Det er vel mer at det lettere å være svak, det er lettere å falle for fristelsen der og da. Man blir mer disponibel, på en måte. Mer mottagelig for bekreftelse. Og vi mennesker er faktisk svake, og kan gjøre feil. Betyr ikke at man er løs, horete, umoralsk eller forferdelig menneske av den grunn. Det betyr at man er et menneske. Så får man ordne opp i det etterpå, enten man velger å gå fra sin samboer eller velger å stå i det og jobbe med forholdet.

Makan til ansvarsfraskrivelse! Så det du sier er at du som et voksent menneske ikke klarer å styre unna når noen gir deg bekreftelse? Bryr du deg om andre i det hele tatt?

Anonym poster: 75c8699c579e478e802d589b5ef4c987

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver at det er lettere å gi etter hvis man ikke har det bra hjemme. Jeg ser det menneskelige i å feile.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skriver at det er lettere å gi etter hvis man ikke har det bra hjemme. Jeg ser det menneskelige i å feile.

Og selvsagt har du rett i det. Det er bare det at masse utroskap ikke skjer en gang fordi man blir litt "blendet" men det skjer gang på gang med masse løgnhistorier om hvor man skal, hvor man har vært, hvem man var sammen med osv. Og da blir det hele veldig ugreit, uansett om det er menneskelig å feile eller ikke.

Man kan ikke skylde på at det er menneskelig å feile når man holder på med et dobbeltspill.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...