Gå til innhold

Møtte en mann på kurs


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I uken som var, var jeg på kurs med jobben. Der møtte jeg en mann som jeg likte veldig godt. Jeg har samboer og har hatt det i mange år, men har lenge vært usikker på om jeg er sammen med han av "vane" eller om jeg virkelig vil være sammen med han resten av livet.

Denne mannen jeg møtte har også samboer og 2 barn, men er ikke lykkelig i forholdet sitt og sa rett ut at han kun er sammen med henne pga. barna. Etter en bytur endte det med at han ble med meg på rommet. Vi hadde ikke sex, men snakket hele natten og kysset og holdt rundt hverandre og sov sammen. Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Har så lyst å treffe han igjen. Tenker bare på om vi skal på samme kurs igjen og har hatt litt kontakt på fb.

Noen som har opplevd noe lignende? Betatt av noen andre mens man er i et forhold. Hva gjorde dere?

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er jo like utro mot samboeren din selv om du "bare" kysset denne mannen.

Gå fra samboeren din. Du er ikke verdt han. Stakkar mann.

Anonym poster: 9747ed044cf0fc31a4910e03550fa47d

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på og kos deg :sengekos:! Du lever bare denne gangen.

Anonym poster: 0a46d9283ced3f0bec2ae660e3ad1ad0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk han ereksjon?

Anonym poster: f130bc53c60a2a79dc1211c1e5fd5024

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet vel at unnskyldningen til denne mannen er den eldste i boka til folk som er utro? er bare å sjekke alle elskerinne trådene her på forumet.

Ellers så burde du si til samboeren din at du var utro (for du var fortsatt utro selv om det ikke gikk helt ut i sex) og så får du slutte å være så redd og uselvstendig at du ikke tør å bo alene før du har man nr 2 klar

Anonym poster: 0194a43d498ad95000ec547a9b36f4db

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. Gratulerer! Du kommer til å bli nr1 hatobjekt til mannens kone når hun finner ut at han har vært utro. Hun kommer ikke til å tro på at deres snakket hele natten...

2. Vis respekt for din samboer og gå fra han nå. Det er ikke ok å sitte på et hotellrom med en fremmed mann som du plutselig føler masse for. Du har krysset en grense.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg har det på akkurat samme måte bare at jeg er gift, og han jeg kysset og har fått følelser for er singel.

Det er ille, og jeg vet ikke helt hva jeg kan trøste deg med. Men tenk godt over hva du vil før neste kurs.

Jeg kommer nok ikke til å se min forelske på ihvertfall ett år, og kanskje aldri, men vi har sendt en del mld.

Klem til deg

Anonym poster: d5cc50976cc2aa913be0fe25b048fe23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I uken som var, var jeg på kurs med jobben. Der møtte jeg en mann som jeg likte veldig godt. Jeg har samboer og har hatt det i mange år, men har lenge vært usikker på om jeg er sammen med han av "vane" eller om jeg virkelig vil være sammen med han resten av livet.

Denne mannen jeg møtte har også samboer og 2 barn, men er ikke lykkelig i forholdet sitt og sa rett ut at han kun er sammen med henne pga. barna. Etter en bytur endte det med at han ble med meg på rommet. Vi hadde ikke sex, men snakket hele natten og kysset og holdt rundt hverandre og sov sammen. Nå klarer jeg ikke å slutte å tenke på han. Har så lyst å treffe han igjen. Tenker bare på om vi skal på samme kurs igjen og har hatt litt kontakt på fb.

Noen som har opplevd noe lignende? Betatt av noen andre mens man er i et forhold. Hva gjorde dere?

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

Jeg har to menn jeg er betatt av for tiden, og jeg er i et langvarig forhold. Jeg blir lett betatt og har rota/klina med begge disse mennene. Jeg jobber for tiden med å glemme dem, for ingen av dem er noe jeg er villig til å ofre forholdet mitt for. Han ene er også gift og har barn. Ute av syn, ute av sinn gjelder her.. men hvis du stadig møter han så er det vanskelig... men dette er et varselstegn for forholdet ditt da. ikke si noe om det, det skader bare mer enn det gagner. men gå i deg selv. bør du bryte forholdet ditt?

Anonym poster: 7c925df6b22e09069c45bc61d63bb854

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette.

Jeg skjønner at noen synes jeg er fæl og slem og alt det der, ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Jeg er bare intr. å i høre om flere har opplevd det samme og hvordan de evt. løser det...

Jeg vet det er galt. Men det var så "riktig" der og da.

TS

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette.

Jeg skjønner at noen synes jeg er fæl og slem og alt det der, ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Jeg er bare intr. å i høre om flere har opplevd det samme og hvordan de evt. løser det...

Jeg vet det er galt. Men det var så "riktig" der og da.

TS

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

Sett fra andre siden er et slikt svik helt jævlig å oppleve. Og bli servert den gamle leksa om at forholdet har kjølnet og kjærligheten borte - som om det rettferdiggjør utroskap - det er en vond opplevelse. Hvis du ikke har hatt sex med mannen kan du ennå gjøre noe riktig. Snakk med mannen din om forholdet deres, kanskje tenker han det samme som deg? Å drive med kontakt og flørt bak ryggen hans er bare horete oppførsel som du senere kommer til å angre på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Jeg har selv to elskere som jeg møter i jobbsammenheng noen få ganger i året. Kun deilig, rå sex. Intet mer.

Kunne ikke falle meg inn å gi opp det gode A4 livet mitt, med min kjære mann, våre barn etc. Dette gjør meg til et helt menneske. Sexen med mannen min er god den også, og vi har oss sikkert i snitt 2-3 ganger per uke. I tillegg er det selvsagt mye kjærlighet mellom oss etter 16 år sammen.

Jeg mistenker at mange av de skinnhellige damene her på KG, selv dyrker dobbeltmoralen samtidig som de gir sine klisjefylte råd.

Anonym poster: 0a46d9283ced3f0bec2ae660e3ad1ad0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan er det mulig å innbille seg at det er kjærlighet mellom et par når den ene er utro? :klo:

Du snakker om selvbedrag.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det man ikke vet, har man ikke vondt av. Jeg har selv to elskere som jeg møter i jobbsammenheng noen få ganger i året. Kun deilig, rå sex. Intet mer.

Kunne ikke falle meg inn å gi opp det gode A4 livet mitt, med min kjære mann, våre barn etc. Dette gjør meg til et helt menneske. Sexen med mannen min er god den også, og vi har oss sikkert i snitt 2-3 ganger per uke. I tillegg er det selvsagt mye kjærlighet mellom oss etter 16 år sammen.

Jeg mistenker at mange av de skinnhellige damene her på KG, selv dyrker dobbeltmoralen samtidig som de gir sine klisjefylte råd.

Anonym poster: 0a46d9283ced3f0bec2ae660e3ad1ad0

Skinnhellig og klisjefylt?? Tror du bør granske deg selv før du slenger ut noe sånt! Finnes mange lite pene ord om en sånn som deg som puler rundt mens du er gift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at det kan være fristende med en flørt og få følelsen av å være attraktiv og spennende for en annen enn partneren sin. Men hvordan hadde du følt det om din kjære hadde gjort dette mot deg? Hadde du syntes det var greit bare for at det ikke gikk så langt som samleie, eller hadde du syntes at han hadde trådd over en grense? Jeg synes nesten det er verre å tenke på at min partner hadde tilbringt en natt sammen med noen der de hadde kysset og kost og vært fortrolige, enn et 10 min one-nightstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper han forteller den samme sørgelige leksa om at han bare er sammen med kona for barnas skyld til alle lettlurte nek han treffer ved slike anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tipper han forteller den samme sørgelige leksa om at han bare er sammen med kona for barnas skyld til alle lettlurte nek han treffer ved slike anledninger.

Det er jo så klassisk! Skjønner ikke at noen går på det der lenger! Eldste trikset i boka for å få seg gratis ligg og litt spenning!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at jeg ikke er alene om å oppleve dette.

Jeg skjønner at noen synes jeg er fæl og slem og alt det der, ikke derfor jeg opprettet denne tråden. Jeg er bare intr. å i høre om flere har opplevd det samme og hvordan de evt. løser det...

Jeg vet det er galt. Men det var så "riktig" der og da.

TS

Anonym poster: 6d6c666d9e1b2978d55effd40663b808

For det første: Du kan ikke opprette en tråd på KG om utroskap, for så å forvente at vi støtter deg.

For det andre: Vær så snill å gå fra mannen din. Han fortjener noen som ikke holder på slik. Det å bli betatt av andre mens man er i ett forhold, er helt normalt. Det å kysse og sove med en annen er ikke det.

Vi som har opplevd utroskap vet hvor sårende det er. Og det er faktisk mer sårende når det er av typen du holder på med! Ett svakt øyeblikk i fylla etter en krangel er en ting, men å ha følelser, sove sammen og den type intimitet er helt feil.

Anonym poster: 5002fa85d0d902e0430a60c9dc463fe3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For det første: Du kan ikke opprette en tråd på KG om utroskap, for så å forvente at vi støtter deg.

For det andre: Vær så snill å gå fra mannen din. Han fortjener noen som ikke holder på slik. Det å bli betatt av andre mens man er i ett forhold, er helt normalt. Det å kysse og sove med en annen er ikke det.

Vi som har opplevd utroskap vet hvor sårende det er. Og det er faktisk mer sårende når det er av typen du holder på med! Ett svakt øyeblikk i fylla etter en krangel er en ting, men å ha følelser, sove sammen og den type intimitet er helt feil.

Anonym poster: 5002fa85d0d902e0430a60c9dc463fe3

Så enig, så enig!! Les dette, flere ganger og ta det til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Red Queen

Jeg vil si at jeg traff min utkårede (ca) på denne måten.

I en slik situasjon så er det mange hensyn å ta, ting å tenke over og tunge avgjørelser. Jeg vil si gi det tid og ikke ras inn i en noe plutselig, men følge hjertet ditt.

Endret av Red Queen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...