Gå til innhold

Kvinner er mer utro enn menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

http://www.tv2.no/gm...nn-3437943.html

Mange kvinner jakter status, penger, eiendom og trygghet foran ekte kjærlighet. Kvinner liker menn som sjelden behandler dem med respekt. I tillegg er kvinner mer kalde og kyniske enn menn og mer utro enn menn.

Dette blir vi fortalt via media. Stemmer dette kvinner?

I så tilfelle - Hva skjer i dagens samfunn?

Hvor er vi på vei med kjærlighetslivet?

Er kjærligheten en saga blott. Noe våre forfedre nøt godt av?

Hvor er den trofaste kvinnen blitt av? Den omsorgsfulle, varme og kjærlige kvinnen?

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kalkunen

Hun har alltid kun eksistert som en myte og illusjonelt fordi alt for mange menn kun gjør de tingene de gjør for å få akkurat henne. er helt greit at kvinner er falske og kyniske, gir oss bare en unnskyldning for å opptre på samme kyniske vis uten å kjenne på dårlig samvittighet. Passer meg helt fint.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun har alltid kun eksistert som en myte og illusjonelt fordi alt for mange menn kun gjør de tingene de gjør for å få akkurat henne. er helt greit at kvinner er falske og kyniske, gir oss bare en unnskyldning for å opptre på samme kyniske vis uten å kjenne på dårlig samvittighet. Passer meg helt fint.

Kvinner liker menn med stor penis, noe få menn har. Glemte å nevne det.

Det passer deg helt fint Kalkun, men for meg passer det midt i ræva. Jeg vil ha en trofast romantisk poetisk kvinne fylt av strålene varme i en kjærlig eng av omsorg, gitt til meg i lidenskap og kjærlighet. Litt gammaldags jeg da. Men det var bedre før.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn driter en lang en i "hvem" hun er, så lenge hun har utseende og stil som bygger opp om hans egen status.

Krake søker make. Dette er ikke et kvinne-fenomen eller et manne-fenomen. Det er et menneske-fenomen, og vil eksistere så lenge det finnes overfladiske individer på denne planeten.

Med andre ord: alltid. Det kan ikke forandres. Så slutt å klag og hold deg heller unna dem.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kalkunen

Kvinner liker menn med stor penis, noe få menn har. Glemte å nevne det.

Det passer deg helt fint Kalkun, men for meg passer det midt i ræva. Jeg vil ha en trofast romantisk poetisk kvinne fylt av strålene varme i en kjærlig eng av omsorg, gitt til meg i lidenskap og kjærlighet. Litt gammaldags jeg da. Men det var bedre før.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Kvinner liker menn med stor penis, noe få menn har. Glemte å nevne det.

Det passer deg helt fint Kalkun, men for meg passer det midt i ræva. Jeg vil ha en trofast romantisk poetisk kvinne fylt av strålene varme i en kjærlig eng av omsorg, gitt til meg i lidenskap og kjærlighet. Litt gammaldags jeg da. Men det var bedre før.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Du er ikke tilpasningsdyktig nok. Jeg hadde også det ønske engang da jeg var ung og uskyldig, men det er bare å ta en tur på byen eller involvere seg i romantiske relasjoner med dem for å se hvor mange mangler de har. Lær deg og aksepter det, se dem for det de er og du vil ha få problemer med å irke selvsikker og trygg på deg selv rundt dem som i grunn gir deg innpass ti å bruke dem som du vil, akkurat slik de forsøker å gjøre med deg. Det passer deg helt ypperlig også om du bare gidder å tilpasse deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kvinner mer kyniske og kalde? Det har jeg aldri hørt før. Trodde virkelig det var omvendt. Har alltid fått høre at kvinner er så følsomme, om ikke overfølsomme.

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er kvinner mer kyniske og kalde? Det har jeg aldri hørt før. Trodde virkelig det var omvendt. Har alltid fått høre at kvinner er så følsomme, om ikke overfølsomme.

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

De er mer følsomme i den forstand at de synes mer synd på seg selv.

Anonym poster: 3133b457753ffba41dc6af9ea76f2de1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn driter en lang en i "hvem" hun er, så lenge hun har utseende og stil som bygger opp om hans egen status.

Krake søker make. Dette er ikke et kvinne-fenomen eller et manne-fenomen. Det er et menneske-fenomen, og vil eksistere så lenge det finnes overfladiske individer på denne planeten.

Med andre ord: alltid. Det kan ikke forandres. Så slutt å klag og hold deg heller unna dem.

Disse damene er uskyldige sleipe åler og ulv i fåreklær. Er ikke lett å vite hvem som er hvem. Noen tips?

Du er ikke tilpasningsdyktig nok. Jeg hadde også det ønske engang da jeg var ung og uskyldig, men det er bare å ta en tur på byen eller involvere seg i romantiske relasjoner med dem for å se hvor mange mangler de har. Lær deg og aksepter det, se dem for det de er og du vil ha få problemer med å irke selvsikker og trygg på deg selv rundt dem som i grunn gir deg innpass ti å bruke dem som du vil, akkurat slik de forsøker å gjøre med deg. Det passer deg helt ypperlig også om du bare gidder å tilpasse deg.

Er redd jeg havner på KG igjen og lurer på hva i helvete som skjedde om jeg følger rådet ditt. Men sanne og vise ord er råd å ta med seg. Er ikke helt meg det der. Enda.

Er kvinner mer kyniske og kalde? Det har jeg aldri hørt før. Trodde virkelig det var omvendt. Har alltid fått høre at kvinner er så følsomme, om ikke overfølsomme.

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Joda, kyniske er riktig. Overfølsomme henger ikke helt på greip når de er mer utro enn menn. Er man utro er man kald og ikke overfølsom. Da er det følelser for flere enn én mann de er i besittelse av.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse damene er uskyldige sleipe åler og ulv i fåreklær. Er ikke lett å vite hvem som er hvem. Noen tips?

Er redd jeg havner på KG igjen og lurer på hva i helvete som skjedde om jeg følger rådet ditt. Men sanne og vise ord er råd å ta med seg. Er ikke helt meg det der. Enda.

Joda, kyniske er riktig. Overfølsomme henger ikke helt på greip når de er mer utro enn menn. Er man utro er man kald og ikke overfølsom. Da er det følelser for flere enn én mann de er i besittelse av...

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

...i så tilfelle.

Redigert

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/gm...nn-3437943.html

Mange kvinner jakter status, penger, eiendom og trygghet foran ekte kjærlighet. Kvinner liker menn som sjelden behandler dem med respekt. I tillegg er kvinner mer kalde og kyniske enn menn og mer utro enn menn.

Dette blir vi fortalt via media. Stemmer dette kvinner?

I så tilfelle - Hva skjer i dagens samfunn?

Hvor er vi på vei med kjærlighetslivet?

Er kjærligheten en saga blott. Noe våre forfedre nøt godt av?

Hvor er den trofaste kvinnen blitt av? Den omsorgsfulle, varme og kjærlige kvinnen?

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Her er jeg, kjære. :rodmer:

Anonym poster: 1822f612c0497e3c6ccf6cb75d4e7d43

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, kyniske er riktig. Overfølsomme henger ikke helt på greip når de er mer utro enn menn. Er man utro er man kald og ikke overfølsom. Da er det følelser for flere enn én mann de er i besittelse av.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Så du har bestemt deg allerede?

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De er mer følsomme i den forstand at de synes mer synd på seg selv.

Anonym poster: 3133b457753ffba41dc6af9ea76f2de1

Så dette er en "kvinner er så grusomme"-tråd.. Dere får ha den for dere selv fra nå av :)

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.tv2.no/gm...nn-3437943.html

Mange kvinner jakter status, penger, eiendom og trygghet foran ekte kjærlighet. Kvinner liker menn som sjelden behandler dem med respekt. I tillegg er kvinner mer kalde og kyniske enn menn og mer utro enn menn.

Dette blir vi fortalt via media. Stemmer dette kvinner?

I så tilfelle - Hva skjer i dagens samfunn?

Hvor er vi på vei med kjærlighetslivet?

Er kjærligheten en saga blott. Noe våre forfedre nøt godt av?

Hvor er den trofaste kvinnen blitt av? Den omsorgsfulle, varme og kjærlige kvinnen?

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Hvor hen i media blir vi servert det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du har bestemt deg allerede?

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Nei, jeg vil overbevises om det motsatte.

Her er jeg, kjære. :rodmer:

Anonym poster: 1822f612c0497e3c6ccf6cb75d4e7d43

Som jeg har ventet lengselsfult etter deg, elskede. Er det her du var? Endelig er den uendelige ventetiden over. Jeg kommer så fort mine ben bærer meg. Mitt berusende hjerte slår og banker min puls flat. Jeg elsker deg, kjære. :rodmer:

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg hverken kynisk eller kald! Er lidenskapelig opptatt av min deilige mann gjennom 16 år, og valgte han kun for smilet, humoren og de fine hendene! Synes mine venninner er like opptatt av sine fine menn, og ingen har valgt mann utifra kyniske kriterier. Hvilken verden lever ts i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg vil overbevises om det motsatte.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

Vi er nok like forskjellige som dere mannfolk når det gjelder kynisme ;) De fleste kvinner og menn jeg kjenner er varme og omsorgsfulle, men noen få unntak.

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvor hen i media blir vi servert det?

Trykk på linken. Be my Gest.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg hverken kynisk eller kald! Er lidenskapelig opptatt av min deilige mann gjennom 16 år, og valgte han kun for smilet, humoren og de fine hendene! Synes mine venninner er like opptatt av sine fine menn, og ingen har valgt mann utifra kyniske kriterier. Hvilken verden lever ts i?

Jeg lever i verden din, Ulla Ullsokk.

KG og media blåser opp ballongen om utroskap, tror jeg.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trykk på linken. Be my Gest.

Anonym poster: 895b3e596c45747d0985f9c35e34c556

:skratte:

Anonym poster: 3133b457753ffba41dc6af9ea76f2de1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg føler meg hverken kynisk eller kald! Er lidenskapelig opptatt av min deilige mann gjennom 16 år, og valgte han kun for smilet, humoren og de fine hendene! Synes mine venninner er like opptatt av sine fine menn, og ingen har valgt mann utifra kyniske kriterier. Hvilken verden lever ts i?

Han har sannsynligvis hatt en dårlig opplevelse med en utro kvinne, og har nå fått det for seg at alle er sånn. Håper han møter en bra og snill kvinne snart :)

Anonym poster: dea773178b820694dbf9041efdaa28f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...