Gå til innhold

Big bang theory og How i met your mother er sååå kjedelig


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen ganger virker det som at det bare er jeg som aldri har ledd av en eneste scene i big bang theroy, og synes at How i met your mother også er ganske kjedelig.

Er det ingen andre som synes det er dårlig program med irriterende latterlyd i bakgrunnen, teite replikker, osv?

Anonym poster: dccb363f1448bf926d7a1d914f059a5e

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Syns det er god, enkel underholdning jeg. Men så ser jo jeg på Paradise Hotel også, og elsker det :fnise:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal innrømme at jeg ler av 2 and a half men, men ut over det er jeg veldig enig med deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut Parks and Recreation TS, oppdaget den for ikke så lenge siden selv og det er faktisk artig og man slipper den irriterende latteren hele tiden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker de seriene, men jeg synes de kan gi seg snart :) spesielt how i met your mother har tapt seg en del. Etter sesong 5 ble det litt kjedelig, sesongene før var mye mye bedre.

Smak og behag :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tirkes

Tja. Ikke alt er like slående, men jeg er imponert over måten de klipper opp og nøster opp igjen alle de røde trådene i How I Met Your Mother, og jeg liker Alyson Hannigang veldig godt. Begge seriene følger jeg med på, og det er helt grei underholdning.

Two and a half men er derimot en serie jeg ikke forstår hva som er morsomt med. Heller ikke den greia som går på ettermiddagen med Melissa Joan Hart og en mannlig nanny som alle jentene på jobben synes er festlig. Det er for krampeaktig for meg.

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen ganger virker det som at det bare er jeg som aldri har ledd av en eneste scene i big bang theroy, og synes at How i met your mother også er ganske kjedelig.

Er det ingen andre som synes det er dårlig program med irriterende latterlyd i bakgrunnen, teite replikker, osv?

Anonym poster: dccb363f1448bf926d7a1d914f059a5e

Kunne ikke vært mer enig. Aldri skjønt hypen. Gjelder begge seriene du nevner.

Endret av Leifern
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 and a half men er også litt sånn dårlig, men ikke så ille som de to andre. Skal huske park and recreation =)

Anonym poster: dccb363f1448bf926d7a1d914f059a5e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Delvis enig. Jeg har aldri synes at How I met your Mother var morsomt.

Husker det var en tid hvor det var veldig "in" å følge med på HIMYM. :P

Anonym poster: 3e47358c4bf544132f5b31755803c57d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår meg ikke på enkelte folk.

The Big Bang Theory er ekstremt morsom.

En av de få, vil jeg si. Og sikkert den eneste serien som har hatt nobelprisvinnere i teoretisk fysikk på rollelista. Stephen Hawking har deltatt flere ganger. Og halve castet fra Star Trek. I egenskap av å være castet til Star Trek. Jeg blir ikke det minste forbausa hvis Jonathan Frakes eller Patrick Stewart dukker opp.

Å, og Alice Krige, som spilte Borg-dronning i First Contact. Hun var ganske heit i den rollen, på en litt forstyrrende måte. Jeg kan godt se for meg gutta få problemer med å plassere blikket. Selv Sheldon. Jeg mener, hun FORFØRTE jo faktisk kommandør Data.

Endret av Mann 42
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lypcha

Forstår meg ikke på enkelte folk.

The Big Bang Theory er ekstremt morsom.

En av de få, vil jeg si. Og sikkert den eneste serien som har hatt nobelprisvinnere i teoretisk fysikk på rollelista. Stephen Hawking har deltatt flere ganger. Og halve castet fra Star Trek. I egenskap av å være castet til Star Trek. Jeg blir ikke det minste forbausa hvis Jonathan Frakes eller Patrick Stewart dukker opp.

Signerer!

Det er hysterisk! Jeg ler meg halvt i hjel hver gang!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første to sesongene av Big Bang Theory var gull. Lo en hel del, og det var utrolig morsomt. Nå har det bare tapt seg. Det er kjedelig. How I Met Your Mother har vel aldri vært helt min greie. Syns ikke det er noe særlig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

How I met your mother har tapt seg en del, ja. Likte serien, nå ser jeg bare på en gang i blant. BBT derimot, syns jeg er morsomt, jeg ler hvertfall hver gang.

Anonym poster: 89f0ba901f0da2935d9dfc129179da77

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

How I met your mother har tapt seg en del, ja. Likte serien, nå ser jeg bare på en gang i blant. BBT derimot, syns jeg er morsomt, jeg ler hvertfall hver gang.

Anonym poster: 89f0ba901f0da2935d9dfc129179da77

Det pleier å være en indikasjon på at det er gøy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silvermist

Jeg elsker HIMYM! Bing Bang Theory er ikke helt min greie, var et par morsomme episoder i sesong 1, men så mistet det piffen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det pleier å være en indikasjon på at det er gøy.

Ja, nettopp det jeg tenkte, at jeg ler MÅ jo bety at det er morsomt (eller?)

Anonym poster: 89f0ba901f0da2935d9dfc129179da77

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig tilogmed uten studiolatter. Men først nå ser jeg at det er lagt inn pauser for latteren. Det blir liksom huller i konversasjonen når det ikke er latter. Hm.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nettopp det jeg tenkte, at jeg ler MÅ jo bety at det er morsomt (eller?)

Anonym poster: 89f0ba901f0da2935d9dfc129179da77

Noen ganger betyr det bare at du har dårlig smak, eller at det er noe annet galt med deg, men i dette tilfellet holder det stikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...