ara Skrevet 17. september 2013 Forfatter #281 Skrevet 17. september 2013 Gøy med shopping da Hva skjer med gamlinger og det at de alltid skal kjøpe/lage ting ALT for stort?? Svigermor kjøpte noen klær til lillegutt da han var nyfødt i str 80.. Kjøpt på Obs, så kosta vel 30 kr plagget tenker jeg. Svigermor er grisegjerrig!! Jeg tenkte jaja, og la det bort. Men nå som han passer de klærene er de ikke så fine synes jeg. IKKE klær jeg selv hadde valgt til han. Så jeg ble ikke veldig lei meg når han (jeg) sølt middag på buksa og flekken ikke gikk bort i vask Ho har også kommet med de gamle klærene til samboer som ho vil lillegutt skal bruke og det opp til str 100 Alt er bare studd inn i skapet hans, og jeg kommer garantert til å glemme det når det passer også. Ikke veldig pene klær heller.. sååå Hvilken størrelse bruker L nå? Hahaha!! Godt det ikke bare er meg med sånne svigermødre som kjøper og skal gi bort digre og stygge/brukte klær. L bruker str.86 nå Det er bittelitt for stort, men 80 er for lite, så vi er i en sånn overgangsfase nå. Klær i str.80 fra Cubus passer faktisk fordi de er så store i størrelsen, men vi handler sjeldent der... Kjenner meg igjen i det med størrelser og min svigermor. Hun ville gi meg masse brukte "babyklær", altså klær for 3-5 åringer. Jeg kan jo ikke bytte det i butikken og vi har ikke plass til klær for flere år fremover så sa "nei takk, ikke ennå" så får hun ha de hos seg De fleste var ganske stygge og (fra 80-tallet), så det er ikke noe tap for meg om det blir glemt Jeg bruker ennå vanlig tights, går helt fint med lange topper syns jeg Jeg vil ha Ikea hit!! Jeg takler ikke tights/bukser som går under navlen eller som strammer over magen nå mens jeg er gravid, derfor kjøper jeg gravid-tights for de kan man dra godt og langt oppunder puppa
Yesterday Skrevet 17. september 2013 #282 Skrevet 17. september 2013 Har aldri pleid å dra en tights over magen jeg, så de er under babymagen hos meg men kunne ikke hatt dongeri på for de blir for stramme. Forresten god bedring til L Hvordan gikk det hos legen?
ara Skrevet 17. september 2013 Forfatter #283 Skrevet 17. september 2013 Har aldri pleid å dra en tights over magen jeg, så de er under babymagen hos meg men kunne ikke hatt dongeri på for de blir for stramme. Forresten god bedring til L Hvordan gikk det hos legen? Når jeg ikke er gravid så drar ikke jeg noe over magen heller, men nå takler jeg som sagt ikke noe annet. Det bare sklir ned føler jeg Takk, det gikk bra hos legen. Han fikk salve til øynene sine og kan dra i barnehagen igjen i morgen
Frufly Skrevet 17. september 2013 #285 Skrevet 17. september 2013 Bra du fikk salve til øye! Håper det blir bedre allerede i morgen. Jeg syns også de er helt fantastisk å gå med gravidtights som kan dras helt opp under puppene Måtte le når jeg leste du hadde skrveet det. Kjære HATER at jeg gjør det Liker også den aladdin buksa fra cubus for den sklir ikke ned eller strammer. Må nok ha en til av den etterhvert
Aramee Skrevet 18. september 2013 #287 Skrevet 18. september 2013 Liker også den aladdin buksa fra cubus for den sklir ikke ned eller strammer. Må nok ha en til av den etterhvert Den bruker jeg også Kalles ikke "fødebuksene til Cubus" for ingenting, hihi.
Yesterday Skrevet 18. september 2013 #288 Skrevet 18. september 2013 (endret) Har null problemer med vanlig tights jeg, de sklir ikke ned på meg. Og jeg bruker ikke en størrelse som er "pølseskinn" på meg. Og alddinbukser er ehem ikke fine, syns jeg da Dessuten er jeg så overopphetet at jeg må ha minst mulig over magen min så har sluttet å bruke mammabuksene mine, var bortkastet å kjøpe de for min del Og mammamuksene sklir ned på meg Endret 18. september 2013 av Yesterday
ara Skrevet 18. september 2013 Forfatter #289 Skrevet 18. september 2013 Bra du fikk salve til øye! Håper det blir bedre allerede i morgen. Jeg syns også de er helt fantastisk å gå med gravidtights som kan dras helt opp under puppene Måtte le når jeg leste du hadde skrveet det. Kjære HATER at jeg gjør det Liker også den aladdin buksa fra cubus for den sklir ikke ned eller strammer. Må nok ha en til av den etterhvert gravid-tights Den bruker jeg også Kalles ikke "fødebuksene til Cubus" for ingenting, hihi. Har null problemer med vanlig tights jeg, de sklir ikke ned på meg. Og jeg bruker ikke en størrelse som er "pølseskinn" på meg. Og alddinbukser er ehem ikke fine, syns jeg da Dessuten er jeg så overopphetet at jeg må ha minst mulig over magen min så har sluttet å bruke mammabuksene mine, var bortkastet å kjøpe de for min del Og mammamuksene sklir ned på meg Haha Delte meninger her ser jeg. Jeg elsker også Aladdin buksene. De er helt perfekte, men kler egentlig ikke meg. Men det driter jeg i så lenge de er behagelige Jeg har også en onepiece jeg sniker meg inn i noen ganger. Det er så sinnsykt stygt, men som sagt så går comfort før utseende her om dagen Jeg går aldri ut døra med onepiece altså. KUN kjære får se meg i den...hehe! Dumt at mammabukser ikke var noe for deg, Yesterday, men da vet du det evt til neste gang *************** ************ ******** **** ** * L var mye bedre i dag og øyet var nesten ikke rødt eller hovent lenger, og han er kjempeflink til å ta øyesalven selv om den visstnok skulle svi en del i følge legen. Og for en perfekt levering i barnehagen i dag. Jeg gikk uten å ha vondt i hjertet mitt Hver gang vi har gått inn døra så har han begynt å surve og skal henge i beina mine, men i dag var han rett bort til grinda og sto og tittet på de andre og han gikk rett inn og fant seg en leke. Jeg ble helt paff! Men så utrolig deilig. Når jeg skulle gå så fikk jeg kos også strakte han armer til en av de ansatte. Han visste liksom for første gang hva han skulle
Yesterday Skrevet 18. september 2013 #290 Skrevet 18. september 2013 Jeg er tydeligvis annerledes bygd enn alle andre gravide åå så bra at det gikk bra på levering Håper det fortsetter sånn! Ha en fin dag!
ara Skrevet 18. september 2013 Forfatter #291 Skrevet 18. september 2013 Jeg er tydeligvis annerledes bygd enn alle andre gravide åå så bra at det gikk bra på levering Håper det fortsetter sånn! Ha en fin dag! Jeg har til og med brede hofter, så skulle egentlig tro at bukser og sånn ville sitte godt på meg, men neida! Takk i lige måde :)
Yesterday Skrevet 18. september 2013 #292 Skrevet 18. september 2013 Jeg så meg selv bakfra her om dagen med speil og i bare trusa for å se om jeg ser gravid ut bakfra og det gjør jeg ikke. Men ble litt overrasket for jeg har jo ikke hofter når man ser meg bakfra! Ser ut som en mann
Gjest åffårno Skrevet 18. september 2013 #293 Skrevet 18. september 2013 Er det nå jeg innrømmer at jeg anskaffe den Alladinbuksa i rustfarge lenge før jeg i det hele tatt var gravid?............................har aldri gått i den utendørs, da. Vurderte å ta den med i fødebag - men det er jo så jævlig stygg...... Alladinbukse&sykehusskjorte med sånne nettingstruser.............................ajaj. Jeg er altså på jakt etter noe som kan kneppes opp lett så pupper er tilgjengelige på et nanosekund, noe som dekker bakenden så man slipper å flashe hva enn man må gå med etter fødsel under gigatrusa. Er det noen av dere som har vurdert den derre Belly Bandit for å "snurpe" inn magen? Ikke at jeg vurderer det som holdin og bli vakker-effekt, men den skal liksom hjelpe midjen å "rette seg opp" fortere og holde ting på plass rett etter fødsel? Er det bare noe stort og dyrt tull?
ara Skrevet 19. september 2013 Forfatter #294 Skrevet 19. september 2013 Er det nå jeg innrømmer at jeg anskaffe den Alladinbuksa i rustfarge lenge før jeg i det hele tatt var gravid?............................har aldri gått i den utendørs, da. Vurderte å ta den med i fødebag - men det er jo så jævlig stygg...... Alladinbukse&sykehusskjorte med sånne nettingstruser.............................ajaj. Jeg er altså på jakt etter noe som kan kneppes opp lett så pupper er tilgjengelige på et nanosekund, noe som dekker bakenden så man slipper å flashe hva enn man må gå med etter fødsel under gigatrusa. Er det noen av dere som har vurdert den derre Belly Bandit for å "snurpe" inn magen? Ikke at jeg vurderer det som holdin og bli vakker-effekt, men den skal liksom hjelpe midjen å "rette seg opp" fortere og holde ting på plass rett etter fødsel? Er det bare noe stort og dyrt tull? Sånn gravidskjorte fra f.eks H&M er lett å amme i også er den lang bak slik at den dekker rompa Ellers har jeg lite peilig på gravidklær/mammaklær egentlig..... Jeg kunne tenkt meg Belly Bandit, men så gidder jeg ikke å bruke penger på "tull" uten å vite om det har effekt.... Så får lese litt rundt..
ara Skrevet 19. september 2013 Forfatter #295 Skrevet 19. september 2013 Arghhhhh Get ready for SYTEINNLEGG! I natt har jeg kanskje sovet en time til sammen. Bekkenet mitt er helt på vrangsiden om dagen. Jeg som har tatt det så med ro! Bare puslet litt her og der i hjemmet. Gjort nødvendige ting som klesvask og litt rydding. Alle liggestillinger er vonde! På hver sin side presser det på bekkenet og symfysen slik at det bare verker og svir. Og på ryggen kan jeg ikke ligge fordi babyen presser på hovedpulsåra som gjør at jeg blir dårlig og får pustevansker. Og det er jo heller ikke aktuelt å ligge på magen Jeg gruer meg til innspurten hvis bekkenet skal fortsette sånn. Skal til fysioterapeuten i dag så får se hva han sier. Han kommer nok ikke til å trene meg så veldig hardt i dag håper jeg. ************************************************************** Da får dette holde for i dag. Jeg er egentlig ikke en person som klager så veldig men nå måtte det ut! En gladnyhet er jo at jeg er 29 fullgåtte uker i dag 11 uker igjen til termin Det kommer til å gå fort, det vet jeg. Bare litt lite motiverende å skulle vokse og bli tungere på dette drittbekkenet. Men når premien kommer så er alt dette glemt, så jeg skal bare tenke på hvor herlig det blir og bare holde ut! Ha en god dag alle sammen!
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #296 Skrevet 19. september 2013 ojojoj Bygger du opp med puter i senga og mellom bena? Jeg får mer vondt av det men mange sier at det hjelper. Har også hatt noen sånne netter Jeg har ikke problemer med pulsåra og det å ligge på ryggen, men det er ubehagelig pga vekta til babyen og resten inni magen. Jeg har blitt bedre i bekkenet nå i det siste, håper at du og blir det! Vekten til babyen kan stabilisere bekkenet Lykke til hos fysioen! 29 uker!! Går fort med deg og! Ikke lenge siden vi var ny her inne! Hehe, premien Bra sagt! Enig med det om Belly Bandit, høres bra ut men dyrt om det ikke funker.
Kakaoen Skrevet 19. september 2013 #297 Skrevet 19. september 2013 *trøste på* Er grusomt med bekken vondt Synes du skal få mannen til å kjøpe en stressless til deg som du kan sove i!!! Har foreslått det før, og gjør det igjen.. Men kiropraktor??? Om du har så vondt at du ikke får sove så kan det vel ikke skade å prøve? Og hurra for 29 uker Snart klar for innspurten
ara Skrevet 19. september 2013 Forfatter #298 Skrevet 19. september 2013 ojojoj Bygger du opp med puter i senga og mellom bena? Jeg får mer vondt av det men mange sier at det hjelper. Har også hatt noen sånne netter Jeg har ikke problemer med pulsåra og det å ligge på ryggen, men det er ubehagelig pga vekta til babyen og resten inni magen. Jeg har blitt bedre i bekkenet nå i det siste, håper at du og blir det! Vekten til babyen kan stabilisere bekkenet Lykke til hos fysioen! 29 uker!! Går fort med deg og! Ikke lenge siden vi var ny her inne! Hehe, premien Bra sagt! Enig med det om Belly Bandit, høres bra ut men dyrt om det ikke funker. Ja, jeg har en stor og god dyne som jeg har rullet sammen og ligger med mellom beina om natta. Men hjelper svært dårlig Gikk bra hos fysio. Han tok hensyn til at jeg var krøpling og vi hadde en rolig og behagelig treningsøkt. *trøste på* Er grusomt med bekken vondt Synes du skal få mannen til å kjøpe en stressless til deg som du kan sove i!!! Har foreslått det før, og gjør det igjen.. Men kiropraktor??? Om du har så vondt at du ikke får sove så kan det vel ikke skade å prøve? Og hurra for 29 uker Snart klar for innspurten Takk for trøst Nå blir det nok kiropraktor neste! Helt glemt at det er en mulighet jeg. Ser an over helgen, men tenker jeg ringer på mandag og får en time. Så får vi se om det har noen funksjon
Yesterday Skrevet 19. september 2013 #299 Skrevet 19. september 2013 Håper kiropraktor hjelper og at du får til å sove godt i natt
Kakaoen Skrevet 19. september 2013 #300 Skrevet 19. september 2013 Det er verdt et forsøk ihvertfall Håper natta blir bedre for deg Eyes on the price, eyes on the price 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå