Gå til innhold

Single gutter mellom 27-30 finnes de?

Fremhevede innlegg

Gjest JakeGreen
Skrevet

Hvordan kan man ta kontakt med noen på et treningsstudio?

Anonym poster: ee7f3037b5125285252e1bff720f20a7

Jeg har møtt en jente jeg liker veldig godt på treningsstudio. Det begynte med gjensidige smil og øyekontakt, før vi på en eller annen måte begynte å snakke. Så enkelt kan det gjøres, både der og ellers i hverdagen også.

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror en og annen 27 åring i verden er singel, men det er mange om beinet så det blir kamp. Jeg har alt kjøpt meg hest og sverd.

• Liker 1
Skrevet

Jeg syns det kryr av single i nettopp denne aldersgruppen jeg :laugh:

Skrevet

Eller gjemmer de seg et lurt sted ?

Jeg er 27-30, men godt gjemt et lurt sted. Har ingen tro på nettdating, så det har jeg slått fra meg for lenge siden.

Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Er ikke min stil å verken fly på byen eller skrive på date-ing sider :fnise:

Så hvor skal man finne en å bli glad i??? Ikke lett når man lever på kylling og ris, og treninga er prio.1..

Jada, kunne sikkert håpa på en kjekkas på treningssenteret.. men der jeg trener er det desverre mer hobby mosjonister, enn dedikerte juice-heads :sukk:

Men det er vel kanksje prisen man betaler, når man prøver å leve "fitness" livet.....

Anonym poster: 63332eb4701b74f7cc4cfdae8417b1c0

Opplever det andre veien jeg, at de fleste som er noe litt mer enn hobby mosjonist på studio som regel har en type bak seg som backer opp :P Så jeg tenker automatisk hvis jeg ser seriøst trente damer på trening at det ikke er vits å tenke tanken siden oddsen tilsier at de har type :P

Skrevet

Joda.. jeg vet jeg bare skylder på tida og man finner alltid løsninger... Greia er at det er nettopp det ting blir.. en rutine.. og jeg skal få 8 timer søvn også :P haha høres ut som verdens særeste dame ( er kanskje det?? :fnise: ) helgene er helt klart mer frie ( så lenge jeg kan være opplagt, til bein treninga søndag morgen :P ).. men regner med at om man skal ha en partner, vil den gjerne bli underholdt i ukedagene også.. så da kommer jo litt av problemet..

Må bare finne en ikke "needy" fyr da =) Hadde synes det var ypperlig og foretrekker helgekjærester egentlig så lenge jeg ikke bor med vedkommende. Da ukene kan være travle som følge av skole, jobb, bilskruing og ikke minst trening. Så fint å kunne prioritere ukedagene, og kose i helgene =)

AnonymBruker
Skrevet

Må bare finne en ikke "needy" fyr da =) Hadde synes det var ypperlig og foretrekker helgekjærester egentlig så lenge jeg ikke bor med vedkommende. Da ukene kan være travle som følge av skole, jobb, bilskruing og ikke minst trening. Så fint å kunne prioritere ukedagene, og kose i helgene =)

Riktig... men.. kommer de ikke-Needy OG trofaste da??? :P

• Liker 1
Skrevet

Jeg er i den aldersgruppen, mann og singel. Vil ikke påstå at jeg gjemmer meg bort. Jeg er noen ganger ute på byen, konsert, alene eller med venner. Og noen ganger vandrer jeg rundt på fjellet. Eller bare rundt i byen på dagtid (men da skal jeg som regel et sted). Allikevel, det er bare å ta kontakt, og slå av en prat. Jeg er som regel hyggelig, og har det sjelden så veldig travelt, selv om jeg kanskje går litt fort. :P

Jeg er dog ikke å finne på nettdating. Har vurdert det, men aldri orket.

Skrevet

Riktig... men.. kommer de ikke-Needy OG trofaste da??? :P

Sjekke opp de skikkelige menn som er på trenings studio så kommer du sikkert langt, men ikke de overbrune overtrente fyrene, men de som trener skikkelig og ser ut som normale mennesker med et mål. Trodde nå det sku funke, er ihvertfall de som er de skikkelige folka på de plassene jeg har trent :D

AnonymBruker
Skrevet

Sjekke opp de skikkelige menn som er på trenings studio så kommer du sikkert langt, men ikke de overbrune overtrente fyrene, men de som trener skikkelig og ser ut som normale mennesker med et mål. Trodde nå det sku funke, er ihvertfall de som er de skikkelige folka på de plassene jeg har trent :D

Og hvor er dette da?? JA for de som ser ut som normale mennesker.. :fnise:

Men han måå være sjarmerende !! :biggrin:

Skrevet

Og hvor er dette da?? JA for de som ser ut som normale mennesker.. :fnise:

Men han måå være sjarmerende !! :biggrin:

Hehe, stavanger :P Finner jo fort ut om de du tar kontakt med er sjarmerende eller ei vil jeg tro ;-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror en og annen 27 åring i verden er singel, men det er mange om beinet så det blir kamp. Jeg har alt kjøpt meg hest og sverd.

Jo, det finnes flust av de verden over. Grunnen til at de mennene er single er at de ikke har funnet noen kjekk kar å bli sammen med ennå.

Anonym poster: 942d4fc152f1b256c1aa1ed8352a9e17

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes massevis, drøssevis. Jeg er 41 og har registrert meg på et par nettsider. Det ramler inn av guttunger på åtteogtyve, det er ikke måte på hvor gjerne de skulle truffet meg. Men jeg vi ha en jevnaldrende... Jeg kan videresende dem til deg.

Anonym poster: d6f488d77b97e8b6a19bdacde03743b8

Skrevet

Det finnes massevis, drøssevis. Jeg er 41 og har registrert meg på et par nettsider. Det ramler inn av guttunger på åtteogtyve, det er ikke måte på hvor gjerne de skulle truffet meg. Men jeg vi ha en jevnaldrende... Jeg kan videresende dem til deg.

Anonym poster: d6f488d77b97e8b6a19bdacde03743b8

Nei takk... For de som er ute etter litt morro med en 40 åring er vel ikke akkurat de jeg søker etter..

Men da vet jeg ihvertfall hvor den del av de er .... På nett og prøver å sjarmere deg :)

Skrevet (endret)

Jeg syns det kryr av single i nettopp denne aldersgruppen jeg :laugh:

Hvor?

:fnise:

Endret av Mynona
AnonymBruker
Skrevet

Sitter her å lurer litt .... Er 28 år , singel og på utkikk etter en potensiell kjæreste.

Men er ute etter en på ca samme alder. Men de finnes liksom ikke .....

Det virker som at alle de kjekke gutta på min alder +- 3 år er i forhold og godt i gang i småbarnsfasen....

Har vært litt på DVs sjekke sider og de som er der er liksom ikke helt hva jeg ser etter enten er de rundt 35 + eller så er de 24....

Er det virkelig slik at alle på ca min alder er "tatt" ?? Eller gjemmer de seg et lurt sted ?

Jeg fant en nylig på en datingside, dessverre er han nå min :biggrin:

Anonym poster: f04d396abb9a81b4b8f1e79aae7759b0

Skrevet

Hvor?

:fnise:

Er da nok av dem her inne. Noen av oss rett utenfor aldersegmentet og.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...