Gå til innhold

Single gutter mellom 27-30 finnes de?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Det er faktisk det man må, med mindre man gidder å drive med nettdating... Nettdating er teit og kunstig, så kø er et bedre alternativ, og gutter syns for det meste at jenter som sjekker dem opp, er ekstra kule og tøffe.

Enig, masse streetcred til slike damer. Trekker ei ikke så attraktiv dame opp et godt nivå bare som følge av viljestyrke og baller =) Kødder hun med meg for å komme i kontakt i tillegg, da kommer vi ihvertfall til å bli venner =)

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er faktisk det man må, med mindre man gidder å drive med nettdating... Nettdating er teit og kunstig, så kø er et bedre alternativ, og gutter syns for det meste at jenter som sjekker dem opp, er ekstra kule og tøffe.

Nettdating har jeg gitt opp! ...så da er det vel kø, t-banen og andre folksomme plasser som gjelder :)

Skrevet (endret)

Enig, masse streetcred til slike damer. Trekker ei ikke så attraktiv dame opp et godt nivå bare som følge av viljestyrke og baller =) Kødder hun med meg for å komme i kontakt i tillegg, da kommer vi ihvertfall til å bli venner =)

Det er sånne ting som kan få jenter jeg ellers ville sett på som uattraktive, til å bli ganske digge. Ønsker meg ei sånn dame, men det er så forferdelig få av dem!

Nettdating har jeg gitt opp! ...så da er det vel kø, t-banen og andre folksomme plasser som gjelder :)

Gjør det på en kul måte! Bare vis at du syns fyren er digg, så pleier det å være ganske kult.

Endret av Yme
Gjest padawan
Skrevet

Er nok det... dessuten er det en mer spennende måte å sjekke på enn når man er mer eller mindre drita på et utested eller lyser seg i lyset av skjemen sin.

Skrevet

Til en viss grad ja, brukte turistforeningen en periode for å komme i kontakt med likesinnede å ble kjent med ei super damer der =) Men så tok hun litt av med fjell frelse, så hang ikke helt med til slutt :P Er vel en utfordring på alle aspekt å komme i kontakt med folk jo eldre man blir, det merker ihvertfall jeg, tynnes fort ut hvor mye folk jeg omgås med etterhvert som man går i hver sin retning med familie og slikt.

Hehe, jobber selv med å begynne å be ut folk på dagligvaren og slikt, men litt vanskelig da mange er så travle og ofte ikke alene :P

Sku vært møteplasser for single i byene uten at det betydde man sku treffes lørdag klokka 1 på natta, men kansje en onsdag eller no, da hadde jeg ihvertfall stilt ;-)

Enig i at det skulle finnes en singel-bar hvor man kunne treffes over en pils, eventuelt kaffe, en helt vanlig onsdag :)

Ikke så lett å sjekke opp folk på butikk/buss heller.. Som du sier er mange travelt opptatt med sitt og de fleste har musikk i øra - og det oppfordrer jo ikke akkurat til kontakt!

• Liker 1
Skrevet

Jepps, bare å si hei hvis du ser meg på gata =)

• Liker 1
Skrevet

Jeg deler inntrykket av at gjennomsnittsmannen er/havner i forhold når de når denne aldersgruppen. Likevel kan jeg forsikre om at det er mange single og. De deler seg i to grupper: De du ikke legger merke til og de som ikke legger merke til deg. En 30 år gammel, singel mann har enten store valgmuligheter eller ingen i det hele tatt, sånn grovt inndelt.

Skrevet

Jepps, bare å si hei hvis du ser meg på gata =)

Gjett om jeg skal ;) ....hadde jeg bare visst hvem du var!

Skrevet

Å eg som trudde det stod 72 og ikkje 27.................

Skrevet (endret)

Joda, vi finnes. Er selv 30, singel og uten barn. Og, jeg er titt og ofte å finne på byen i Oslo, for det meste.

Endret av sjonkelrolf
Skrevet

Gjett om jeg skal ;) ....hadde jeg bare visst hvem du var!

Du kjenner meg fort igjen hvis du ser meg ;-)

Joakim er navnet hvis du må rope på meg hvis jeg er på farta :P

Skrevet

"Hvor er de single guttene?" sier jo bare hvor høye krav du har. :fnise: Greit nok det, men blir jo for dumt å lure på hvor de er når du ignorerer 99% av de single guttene til å begynne med.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo i den alderen folk flest begynner med barn og sånt, så det kan være litt vanskelig.

Jeg kjenner en del single menn i den alderen, så du får si ifra om du trenger litt hjelp :)

Ja, takk! Sett gjerne opp en date til meg :D En søndagstur ville været hyggelig...

Anonym poster: 58f7eba6074161c10650533bdf0808ad

AnonymBruker
Skrevet

Eh... Det finnes massevis av single gutter rundt 30. Nå faller ikke jeg inn i aldersgruppen din, men de fleste av de jeg tilbringer tiden med nå om dagen er single og i den alderen. (Av naturlige årsaker tilbringer man gjerne mer tid med de som ikke har dame enn de som har det når man ikke har dame selv. :P)

Problemet ditt er nok enten at du ikke leter på rette steder, eller at du er veldig kravstor. Det er jo og nødvendigvis slik at de single guttene som er greie folk og klarer å stikke seg frem slik at jenter legger merke til dem gjerne ikke er single veldig lenge. Du må nok sikkert være mer aktiv selv for å få tak i de som er igjen.

Anonym poster: 473a063a82bd998f28e6826d979f3bb5

• Liker 1
Skrevet

Sitter her å lurer litt .... Er 28 år , singel og på utkikk etter en potensiell kjæreste.

Men er ute etter en på ca samme alder. Men de finnes liksom ikke .....

Det virker som at alle de kjekke gutta på min alder +- 3 år er i forhold og godt i gang i småbarnsfasen....

Har vært litt på DVs sjekke sider og de som er der er liksom ikke helt hva jeg ser etter enten er de rundt 35 + eller så er de 24....

Er det virkelig slik at alle på ca min alder er "tatt" ?? Eller gjemmer de seg et lurt sted ?

Jeg er 27 og singel.

Skrevet

Jeg er 27 og singel.

Finn en feil!

• Liker 1
Skrevet

Finn en feil!

Ser feilen som du tror er feil, men som faktisk ikke er feil.

Ser i ettertid at jeg kanskje burde lagd et nick uten alderen, men jeg var helt overbevist om at jeg kom til å forbli 26 år til evig tid!

• Liker 2
Skrevet

Du kan endre nick. :P

OK. Will do!

AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Er ikke min stil å verken fly på byen eller skrive på date-ing sider :fnise:

Så hvor skal man finne en å bli glad i??? Ikke lett når man lever på kylling og ris, og treninga er prio.1..

Jada, kunne sikkert håpa på en kjekkas på treningssenteret.. men der jeg trener er det desverre mer hobby mosjonister, enn dedikerte juice-heads :sukk:

Men det er vel kanksje prisen man betaler, når man prøver å leve "fitness" livet.....

Anonym poster: 63332eb4701b74f7cc4cfdae8417b1c0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...