Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #61 Skrevet 17. april 2013 Tja, det finnes sikkert en del single på min alder, men det er fort en grunn til at de er det... Ja, en veldig god grunn er ofte at man ikke har funnet "den rette". For eksempel. Jeg er 28, kvinne, og singel. Det betyr ikke at jeg har vært singel hele tiden, eller at det er noe feil med meg. Jeg har seriøse forhold bak meg, men fant ut at det vedkommende ikke var rett for meg i lengden.
Yme Skrevet 17. april 2013 #62 Skrevet 17. april 2013 (endret) Ja, en veldig god grunn er ofte at man ikke har funnet "den rette". For eksempel. Jeg er 28, kvinne, og singel. Det betyr ikke at jeg har vært singel hele tiden, eller at det er noe feil med meg. Jeg har seriøse forhold bak meg, men fant ut at det vedkommende ikke var rett for meg i lengden. Nå skal ikke du drive å skryte på deg noe her... Endret 17. april 2013 av Yme
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #63 Skrevet 17. april 2013 Nå skal ikke du drive å skryte på deg noe her... Shhhh..!!!
Yme Skrevet 17. april 2013 #64 Skrevet 17. april 2013 (endret) Shhhh..!!! Insjill... Men uansett, det er jo gjerne sånn at nå som vi har begynt å bli litt gamle (det er faktisk bare 12 år til vi er 40) er det mer og mer vanlig at folk havner i mer eller mindre permanente forhold, så utvalget er veldig mye lavere enn det har vært. Man skal jo nesten ha litt flaks om man møter noe som er single, og samtidig er noe å spare på. Endret 17. april 2013 av Yme
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #65 Skrevet 17. april 2013 Insjill... Men uansett, det er jo gjerne sånn at nå som vi har begynt å bli litt gamle (det er faktisk bare 12 år til vi er 40) er det mer og mer vanlig at folk havner i mer eller mindre permanente forhold, så utvalget er veldig mye lavere enn det har vært. Man skal jo nesten ha litt flaks om man møter noe som er single, og samtidig er noe å spare på. Meh. Det ordner seg alltid! Og hvem er det du kaller gammel, hmm??
Gjest padawan Skrevet 17. april 2013 #66 Skrevet 17. april 2013 er det nå jeg skal nevne jeg har noen grå hårstrå i skjegget?
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #67 Skrevet 17. april 2013 er det nå jeg skal nevne jeg har noen grå hårstrå i skjegget? Hah, jeg har ikke skjegg en gang! Komme her og kalle meg gammel....*mumle* Grått skjegg er uansett bare flott.
Gjest padawan Skrevet 17. april 2013 #68 Skrevet 17. april 2013 begynner man å påpeke grå hår på damer blir dere gale så tror ikke jeg skal begynne å mumle om det gitt.
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #69 Skrevet 17. april 2013 Hehe, har aldri fått det påpekt, så det må jeg få komme tilbake til når jeg blir gammel (rundt 90 år. Red.anm)
Yme Skrevet 17. april 2013 #70 Skrevet 17. april 2013 Meh. Det ordner seg alltid! Og hvem er det du kaller gammel, hmm?? Helt enig... Man må rett og slett bare ta det med ro, og ikke fokusere så utrolig på at man MÅ ha en kjæreste. Jeg syns det handler mer om at man møter folk man liker, og hvis det fungerer bra, skjer det bare ganske naturlig at man blir sammen. Alt annet blir så veldig påtvunget, på en måte... Din gamle heks!
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #71 Skrevet 17. april 2013 Helt enig... Man må rett og slett bare ta det med ro, og ikke fokusere så utrolig på at man MÅ ha en kjæreste. Jeg syns det handler mer om at man møter folk man liker, og hvis det fungerer bra, skjer det bare ganske naturlig at man blir sammen. Alt annet blir så veldig påtvunget, på en måte... Din gamle heks! Der har du selve nøkkelen, Jølle! Ta det med ro, og ikke stress med det. Så går det så fint så. Ingenting er mer turn off en en som jakter på kjæreste, og det er ikke noe kos å konstant være på jakt.
Yme Skrevet 17. april 2013 #72 Skrevet 17. april 2013 Der har du selve nøkkelen, Jølle! Ta det med ro, og ikke stress med det. Så går det så fint så. Ingenting er mer turn off en en som jakter på kjæreste, og det er ikke noe kos å konstant være på jakt. Og det er ikke kos å være kjæresten med en av de som ikke tåler å være for seg selv, og dermed bare plukker det første og beste de finner. Ut av et forhold, 2 uker, inn i nytt forhold... Man er jo ikke akkurat spesielt utvalgt da Som sagt, møter man en det klaffer med, skjer det helt naturlig at man blir kjærester... En kjæreste skal jo helst være... Hmm... En bestevenn with benefits, kan man jo si ;-P
Gjest padawan Skrevet 17. april 2013 #73 Skrevet 17. april 2013 Og det er ikke kos å være kjæresten med en av de som ikke tåler å være for seg selv, og dermed bare plukker det første og beste de finner. Ut av et forhold, 2 uker, inn i nytt forhold... Man er jo ikke akkurat spesielt utvalgt da og det er grunnen til at jeg sluttet å date hun jeg datet tidligere i vinter.
sjonkelrolf Skrevet 17. april 2013 #74 Skrevet 17. april 2013 (endret) Meh. Det ordner seg alltid! Det skal man ikke ta for gitt... Helt enig... Man må rett og slett bare ta det med ro, og ikke fokusere så utrolig på at man MÅ ha en kjæreste. Jeg syns det handler mer om at man møter folk man liker, og hvis det fungerer bra, skjer det bare ganske naturlig at man blir sammen. Alt annet blir så veldig påtvunget, på en måte... Din gamle heks! Det gjør jeg ikke. Har vært singel i ganske lang tid, og utsiktene ser ikke ut til at det endrer seg i overskuelig fremtid. Fokuserer heller på de positive tingene. Et par dater har det jo blitt, men ikke så mange. Det å finne noen blir ikke lettere med årene... Endret 17. april 2013 av sjonkelrolf
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #75 Skrevet 17. april 2013 Det skal man ikke ta for gitt... Men så gjør jeg det likevel. Det må være den forbannede bergenske arrogansen min!
sjonkelrolf Skrevet 17. april 2013 #76 Skrevet 17. april 2013 Men så gjør jeg det likevel. Det må være den forbannede bergenske arrogansen min! Ja, det forklarer jo saken Fra spøk til revolver, så lenge jeg ikke har møtt noen jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å bli sammen med forblir jeg singel. Like greit.
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #77 Skrevet 17. april 2013 Ja, det forklarer jo saken Fra spøk til revolver, så lenge jeg ikke har møtt noen jeg veldig gjerne kunne tenkt meg å bli sammen med forblir jeg singel. Like greit. Du har helt rett, på begge punkter. Livet er for kort til å slå til på en deal man ikke kan stå hundre prosent inne for.
Yme Skrevet 17. april 2013 #78 Skrevet 17. april 2013 Det gjør jeg ikke. Har vært singel i ganske lang tid, og utsiktene ser ikke ut til at det endrer seg i overskuelig fremtid. Fokuserer heller på de positive tingene. Et par dater har det jo blitt, men ikke så mange. Det å finne noen blir ikke lettere med årene... Jeg har også vært singel lenge. Mesteparten av livet mitt, faktisk. Har ikke gått på dates eller noe som helst, og det er faktisk helt greit, fordi livet mitt ikke handler om å ha en kjæreste... Det er bare en hyggelig bonus som kanskje kommer gående en dag, om jeg er så heldig at jeg møter en jente jeg har det skikkelig gøy sammen. Mulig pipa mi hadde fått en annen tone (Første gang jeg bruker det uttrykket der. Grattulerer til meg!) om jeg begynte å nærme meg 50, og fortsatt var singel... Jeg vil jo gjerne ha familie etter hvert, men akkurat nå har jeg nok tid til å vente på en som er skikkelig kul.
Gjest padawan Skrevet 17. april 2013 #79 Skrevet 17. april 2013 Men så gjør jeg det likevel. Det må være den forbannede bergenske arrogansen min! det at du er bergenser sier vel egentlig sitt.
Gjest Silvermist Skrevet 17. april 2013 #80 Skrevet 17. april 2013 det at du er bergenser sier vel egentlig sitt. Ja, jeg burde nok flyttet tilbake om det skal være håp for meg
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå