Gå til innhold

Single gutter mellom 27-30 finnes de?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Syntes jo du har veldig snever aldersgruppe, 27-30? Er jo bare 3 år, spiller det egentlig noen rolle om du møter noen som f. eks er 31 eller 32? Så kommer det jo selvsagt an på hva du ser etter og hva dine fremtidsønsker er. Ønsker du å treffe noen som du ønsker familie med? Eller å ta det roligere og se hva det blir ut av det?

Anonym poster: 18251f06d3c2b9ece82ee10f7ad3cc16

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dette lurer jeg også på...

Er ikke min stil å verken fly på byen eller skrive på date-ing sider :fnise:

Så hvor skal man finne en å bli glad i??? Ikke lett når man lever på kylling og ris, og treninga er prio.1..

Jada, kunne sikkert håpa på en kjekkas på treningssenteret.. men der jeg trener er det desverre mer hobby mosjonister, enn dedikerte juice-heads :sukk:

Men det er vel kanksje prisen man betaler, når man prøver å leve "fitness" livet.....

Anonym poster: 63332eb4701b74f7cc4cfdae8417b1c0

Om du planlegger å leve av fitness eller er konkurranseutøver, så kan det nok være lurt å finne noen likesinnede ja. For meg (mann) er trening høyt prioritert, og prøver å få inn minst 3 økter i uka (for tiden fokus på styrke), men det er også viktig med balanse med andre deler av livet, som venner, familie, jobb etc. Liker meg godt på studio og med trening generelt, og det er attraktivt med kvinner som liker å holde seg i form. Likevel ville jeg nok vært litt skeptisk til ei som nesten bare holder på med trening og fitness fordi vi lever så forskjellige liv.

AnonymBruker
Skrevet

Om du planlegger å leve av fitness eller er konkurranseutøver, så kan det nok være lurt å finne noen likesinnede ja. For meg (mann) er trening høyt prioritert, og prøver å få inn minst 3 økter i uka (for tiden fokus på styrke), men det er også viktig med balanse med andre deler av livet, som venner, familie, jobb etc. Liker meg godt på studio og med trening generelt, og det er attraktivt med kvinner som liker å holde seg i form. Likevel ville jeg nok vært litt skeptisk til ei som nesten bare holder på med trening og fitness fordi vi lever så forskjellige liv.

Jeg planlegger ikke å leve av det, men vil oppnå fysikken og det krever tid og disiplin..

Så man kan vel si jeg har noen år foran meg, hvor jeg må takke nei til litt av hvert..

blir jo ensomt , men valget har jeg tatt selv..så ikke så synd på meg kanskje:P

Når formen er nådd, vil det jo automatisk bli mer balanse på ting osv,..

Men ja, kan skjønne jenter som meg må walk the road alone..

Gjest Svampebob1
Skrevet

Sitter her å lurer litt .... Er 28 år , singel og på utkikk etter en potensiell kjæreste.

Men er ute etter en på ca samme alder. Men de finnes liksom ikke .....

Det virker som at alle de kjekke gutta på min alder +- 3 år er i forhold og godt i gang i småbarnsfasen....

Har vært litt på DVs sjekke sider og de som er der er liksom ikke helt hva jeg ser etter enten er de rundt 35 + eller så er de 24....

Er det virkelig slik at alle på ca min alder er "tatt" ?? Eller gjemmer de seg et lurt sted ?

Jeg er 33 og er så definitivt ikke i gang med småbarnsfasen.

Vil du skrive litt for å finne ut om vi passer, så får du sende meg en PM ;-).

5 års forskjell er ikke allverden, men om du synes jeg er for gammel så er jeg sikkert det ;-)

Skrevet (endret)

Hvis du øker og minker den aldersgrensen din litt så får du plutselig mye flere muligheter. Det handler jo først og fremst om hvor moden man er spør du meg.

Endret av .-L-.
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg planlegger ikke å leve av det, men vil oppnå fysikken og det krever tid og disiplin..

Så man kan vel si jeg har noen år foran meg, hvor jeg må takke nei til litt av hvert..

blir jo ensomt , men valget har jeg tatt selv..så ikke så synd på meg kanskje:P

Når formen er nådd, vil det jo automatisk bli mer balanse på ting osv,..

Men ja, kan skjønne jenter som meg må walk the road alone..

Skjønner :) Men hva skal du bruke fysikken til, og hva ofrer du helt konkret i hverdagen for å få det til? Jeg tror mange menn absolutt ikke frykter kvinner som trener mye (mange menn gjør jo det selv), men spørsmålet blir jo da hva man konkret ofrer. Trene 6 ganger i uken er ikke problematisk for mange, men dersom man f. eks trener flere økter om dagen osv, og det går utover alt annet, venner jobb, etc. så blir det jo noe helt annet.

AnonymBruker
Skrevet

Skjønner :) Men hva skal du bruke fysikken til, og hva ofrer du helt konkret i hverdagen for å få det til? Jeg tror mange menn absolutt ikke frykter kvinner som trener mye (mange menn gjør jo det selv), men spørsmålet blir jo da hva man konkret ofrer. Trene 6 ganger i uken er ikke problematisk for mange, men dersom man f. eks trener flere økter om dagen osv, og det går utover alt annet, venner jobb, etc. så blir det jo noe helt annet.

Skal bruke fysikken til å være stolt av meg selv, og bare vite at jeg også kan klare det, som så mange andre klarer.. ligger mye i det å kunne være fornøyd med seg selv :)

Det jeg ofrer er nettopp ting som det å møte venner, dra ut i helgene, dra på middager etc..

Jobber nå også med å kunne faktik være med ting, og klare å beherske meg men har litt igjen å gå på da jeg er ufattelig glad i mat hehe.. så det passer jo ikke helt sammen.. Men tida blir for kort, når man jobber 8 timer hver dag, så skal man kjøre økta, forså å måtte hjem å dusje og lage matpakker og mat :fnise: uff.. men det er vel det samme for alle "normale" mennesker, regner jeg med :)

AnonymBruker
Skrevet

Skal bruke fysikken til å være stolt av meg selv, og bare vite at jeg også kan klare det, som så mange andre klarer.. ligger mye i det å kunne være fornøyd med seg selv :)

Det jeg ofrer er nettopp ting som det å møte venner, dra ut i helgene, dra på middager etc..

Jobber nå også med å kunne faktik være med ting, og klare å beherske meg men har litt igjen å gå på da jeg er ufattelig glad i mat hehe.. så det passer jo ikke helt sammen.. Men tida blir for kort, når man jobber 8 timer hver dag, så skal man kjøre økta, forså å måtte hjem å dusje og lage matpakker og mat :fnise: uff.. men det er vel det samme for alle "normale" mennesker, regner jeg med :)

Hehe, skjønner. Men selv om du trener ofte, trener du virkelig så mye at du ikke kan se venner og slikt i helgene? Med mindre du trener profesjonelt med mange økter om dagen så bør man jo ha tid til venner når man "bare" jobber vanlig arbeidsuke? Er jo viktig å komme seg ut å treffe folk om man har lyst til å treffe en potensiell partner. Av egen erfaring er det vanskelig å gjøre nettopp det når man bare driver med sin vante rutine fra uke til uke.

AnonymBruker
Skrevet

Hehe, skjønner. Men selv om du trener ofte, trener du virkelig så mye at du ikke kan se venner og slikt i helgene? Med mindre du trener profesjonelt med mange økter om dagen så bør man jo ha tid til venner når man "bare" jobber vanlig arbeidsuke? Er jo viktig å komme seg ut å treffe folk om man har lyst til å treffe en potensiell partner. Av egen erfaring er det vanskelig å gjøre nettopp det når man bare driver med sin vante rutine fra uke til uke.

Joda.. jeg vet jeg bare skylder på tida og man finner alltid løsninger... Greia er at det er nettopp det ting blir.. en rutine.. og jeg skal få 8 timer søvn også :P haha høres ut som verdens særeste dame ( er kanskje det?? :fnise: ) helgene er helt klart mer frie ( så lenge jeg kan være opplagt, til bein treninga søndag morgen :P ).. men regner med at om man skal ha en partner, vil den gjerne bli underholdt i ukedagene også.. så da kommer jo litt av problemet..

Skrevet (endret)

Å leve for "sunt" er faktisk direkte helseskadelig. Damer som lever sånn vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Endret av sjonkelrolf
AnonymBruker
Skrevet

Å leve for "sunt" er faktisk direkte helseskadelig. Damer som lever sånn vil jeg ikke ha noe med å gjøre.

Lever absolutt ikke for sunt.. hva er for sunt egentlig? Og man må faktisk offre litt, for å oppnå en relativ trent fysikk.. uansett ingen fare, for du er nok ikke mannen for meg heller :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Lever absolutt ikke for sunt.. hva er for sunt egentlig? Og man må faktisk offre litt, for å oppnå en relativ trent fysikk.. uansett ingen fare, for du er nok ikke mannen for meg heller :fnise:

Hørt om ortoreksi? Den 4. spiseforstyrrelsen? Spesielt utbredt blant jenter. Tja, jeg trener 3-4 ganger/uke, spiser kylling i lunsjen (men pga dyr kantine). Men, jeg synes det er viktig å ta vare på familie og venner. Det går an å gjøre begge deler.

Anonym poster: 6786b65c2a3c044d9e3ec1ac51a2ed99

AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer på hvor det er av de singel guttene mellom 23-28 som er ålreite folk? Virker som om det bare er de gamle over 30 som tror de har sjangs, noe de ikke har.

Anonym poster: cad7a72d012ad2453b4593a8cebbc68b

AnonymBruker
Skrevet

hvordan kan man ta kontakt med noen på et treningsstudio? Jeg tenker at de aller fleste, inkludert meg selv, er der for å trene. Ser hvertfall ut som at gutta har maks fokus på øvelsene sine :P

Anonym poster: ee7f3037b5125285252e1bff720f20a7

Skrevet

Jeg lurer på hvor det er av de singel guttene mellom 23-28 som er ålreite folk? Virker som om det bare er de gamle over 30 som tror de har sjangs, noe de ikke har.

Hvor gammel er du selv, da?

Skrevet

Tråden er kostet for trippelpost ;)

Sulosi, mod.

Skrevet (endret)

For å si det slik da. Jeg har blitt sjekket opp av eldre damer et par ganger siden jeg oppfattes som moden for alderen. Som oftest når jeg er ute på byn osv ender jeg opp med damer som er eldre enn meg fordi de er mer modne enn damene på min egen alder, og fordi jeg kommer bedre overens med de. Så synes jeg damer i alderen 25+ generelt har mye bedre utstråling enn yngre damer.

Her inne skriver jeg uten filter så det er veldig lett å oppfatte meg som en dust, men slik kommuniserer jeg ikke ute blant folk. Ute på gaten er jeg mye mer politisk korrekt/retorisk og selvektiv i hva jeg faktisk sier. Jeg holder for eksempel munn ofte for å unngå konfrontasjoner med folk som oppfører seg retarded, noe jeg ikke gjør her inne :P

Endret av .-L-.
Skrevet

Syntes jo du har veldig snever aldersgruppe, 27-30? Er jo bare 3 år, spiller det egentlig noen rolle om du møter noen som f. eks er 31 eller 32? Så kommer det jo selvsagt an på hva du ser etter og hva dine fremtidsønsker er. Ønsker du å treffe noen som du ønsker familie med? Eller å ta det roligere og se hva det blir ut av det?

Ja jeg har nok en snever aldersgruppe fordi jeg tror det er en i den alderen jeg ville passet med.

Med tanke på at man er på ca samme sted , oppvokst med de samme tingene ( barnetev, moter, musikk,skole osv)

Men 1 eller 2 år over aldersgruppen har jo liksom ikke så mye å si ,men var mest for å sette et tall.....

Skrevet

*29 år, singel bosatt på østkanten av Oslo*

Så ja vi finnes, dog vi har problemer med å finne dere jenter :)

Skrevet

Tja, det finnes sikkert en del single på min alder, men det er fort en grunn til at de er det...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...