Gå til innhold

Single gutter mellom 27-30 finnes de?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter her å lurer litt .... Er 28 år , singel og på utkikk etter en potensiell kjæreste.

Men er ute etter en på ca samme alder. Men de finnes liksom ikke .....

Det virker som at alle de kjekke gutta på min alder +- 3 år er i forhold og godt i gang i småbarnsfasen....

Har vært litt på DVs sjekke sider og de som er der er liksom ikke helt hva jeg ser etter enten er de rundt 35 + eller så er de 24....

Er det virkelig slik at alle på ca min alder er "tatt" ?? Eller gjemmer de seg et lurt sted ?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sakone
Skrevet

Jeg er 29, singel, ingen barn :P Så noen få av oss er det jo ^^

• Liker 1
Gjest Elissima
Skrevet

Jeg har nettopp blitt kjent med noen gutter på 28, de er single. Du kan ta de :fnise: Og jeg snakket med flere på byen på fredag som var på ca samme alder. Kommer kanskje litt an på hvor du bor, men her i Oslo er det veldig mange single i den aldersgruppen.

• Liker 1
Skrevet

Jeg bor i Oslo ... Jeg finner de bare ikke :P

På byen ute møter jeg kun de "gamle" eller de på 22 som bare syntes du er verdens vakreste!

Jeg må nok begynne å gå på andre steder skjønner jeg....

Skrevet

Jeg pleier å gå på fridays, dr.jekkyl, Aker brygge og litt diverse steder innimellom.

Misforstå meg rett .. Det er mange hyggelige mennesker på disse plassene altså og vi har det alltid morro :)

Men har dere noen forslag på hvor vi burde gå i steden?

Skrevet

De er ikke i Trondheim i allefall..

Gjest JakeGreen
Skrevet

Det er vel virkelig ikke vanskelig å finne single gutter mellom 27-30 ute i Oslo? Er det?

Dr. Jekylls er en morsom plass. Om jeg ikke orker å bevege meg så langt, går jeg på Ryes eller Cafe Memphis. Ryes føler jeg er en ganske unik plass i Oslo, men lokalene er litt for trange føler jeg.

Lavvo er en akseptabel plass, men ikke helt min type musikk og alt for lang kø.

Bjørungs og Horgans er greie plasser. Liker kanskje best førstnevnte, skjønt jeg ikke har vært der så ofte.

Om du ønsker eldre klientell, så er kanskje Bar Vulkan noe å vurdere. Der er det 28 års aldersgrense. For min del synes jeg det blir litt for voksent klientell og det er ikke helt min type plass, skjønt jeg setter pris på at aldri er kø på toalettene til tross for at lokalet som regel er helt fullt.

På Youngstorget er det litt forskjellig. Fikk napp sist jeg var på Internasjonalen. Morsom plass med gode drinker. Rolig i første etasje og dansegolv i andre etasje. Cafe Mono er også en kul plass, men køen på lørdager er fryktelig demotiverende.

Mange liker Justisen og Sosialen, men jeg ser ikke helt sjarmen. 200 meter lengre borte retning øst i samme gate finner du Hell's Kitchen, som etter min mening er en bortgjemt liten perle. Mens resten av saueflokken står i 20 meter lange køer på Justisen og Sosialen, spaserer jeg rett inn døren, har en Bloody Mary i en hånd og en søt jente i den andre (om jeg er heldig) i løpet av fem minutt.

Men sånn egentlig har jeg aldri virkelig funnet min plass i Oslo som jeg virkelig, virkelig liker. Mulig jeg må bevege meg mer vestover.

Mvh

Mann.

28.

:)

Skrevet

Det er jo i den alderen folk flest begynner med barn og sånt, så det kan være litt vanskelig.

Jeg kjenner en del single menn i den alderen, så du får si ifra om du trenger litt hjelp :)

Skrevet

Jeg også leter etter menn i den aldersgruppen, men de gjemmer seg godt! Luringer ;)

...det er bare å holde motet oppe, for etter svarene her å dømme, så finnes de :)

AnonymBruker
Skrevet

Noen single i den alderen i Tromsø?

Anonym poster: 3a6b26279da0102e879a9759eb2b5842

Skrevet

Plenty =) Og finnes overalt, men en del av de som har gått videre fra bylivet og finner på mer konstruktive ting :P

Skrevet

Plenty =) Og finnes overalt, men en del av de som har gått videre fra bylivet og finner på mer konstruktive ting :P

Som hva? Hvor finner man de?

Gjest padawan
Skrevet

De er over alt.. på bussen, butikken osv.

Skrevet

Som hva? Hvor finner man de?

For min del og de andre i min krets som er i det sjiktet og single, så er vi på fjellet, skruer bil, hjelper de som trenger hjelp, pusser opp leilighet, jobber, studerer og ellers det meste som andre gjør bare ikke byen. Noen er på byen og, men de fleste av mine bekjente bruker heller helga på bil, leilighet og sosiale lag ellers. Sliter like mye med å finne damer i din alder og opp uten at de er varpesyke eller festsyke.

Men ja, tror ikke jeg er så veldig mange plasser hvor damer lett kan plukke meg opp. Kansje på superen eller i trenings studio, men ellers styrer jeg i private sammenhenger hvor ikke så mange nye dukker opp uten videre.

Nettdating funker til enkelte ting, men folk virker til å miste litt bakke kontakt ihvertfall kvinner etter mine erfaringer. Nok av de som ikke svarer eller noe, men så dunker man borti de i virkligheten og de er veldig på. Da er det bare whatever fra min side...

Gjest Gunfreak
Skrevet

Er smertelig singel og 28 år, ingen barn, ikke noe kriminelt på vandelen min, ikke narkoman, men fremdeles rar og sær.

• Liker 1
Skrevet

For min del og de andre i min krets som er i det sjiktet og single, så er vi på fjellet, skruer bil, hjelper de som trenger hjelp, pusser opp leilighet, jobber, studerer og ellers det meste som andre gjør bare ikke byen. Noen er på byen og, men de fleste av mine bekjente bruker heller helga på bil, leilighet og sosiale lag ellers. Sliter like mye med å finne damer i din alder og opp uten at de er varpesyke eller festsyke.

Men ja, tror ikke jeg er så veldig mange plasser hvor damer lett kan plukke meg opp. Kansje på superen eller i trenings studio, men ellers styrer jeg i private sammenhenger hvor ikke så mange nye dukker opp uten videre.

Nettdating funker til enkelte ting, men folk virker til å miste litt bakke kontakt ihvertfall kvinner etter mine erfaringer. Nok av de som ikke svarer eller noe, men så dunker man borti de i virkligheten og de er veldig på. Da er det bare whatever fra min side...

Så det vil si at vi stort sett vanker i hver vår private sammenkomst med liten mulighet til å treffes...? Jaja, da får man bli tøff nok til å sjekke opp noen i køen på Kiwi :)

Skrevet

Så det vil si at vi stort sett vanker i hver vår private sammenkomst med liten mulighet til å treffes...? Jaja, da får man bli tøff nok til å sjekke opp noen i køen på Kiwi :)

Det er faktisk det man må, med mindre man gidder å drive med nettdating... Nettdating er teit og kunstig, så kø er et bedre alternativ, og gutter syns for det meste at jenter som sjekker dem opp, er ekstra kule og tøffe.

Skrevet

Til en viss grad ja, brukte turistforeningen en periode for å komme i kontakt med likesinnede å ble kjent med ei super damer der =) Men så tok hun litt av med fjell frelse, så hang ikke helt med til slutt :P Er vel en utfordring på alle aspekt å komme i kontakt med folk jo eldre man blir, det merker ihvertfall jeg, tynnes fort ut hvor mye folk jeg omgås med etterhvert som man går i hver sin retning med familie og slikt.

Hehe, jobber selv med å begynne å be ut folk på dagligvaren og slikt, men litt vanskelig da mange er så travle og ofte ikke alene :P

Sku vært møteplasser for single i byene uten at det betydde man sku treffes lørdag klokka 1 på natta, men kansje en onsdag eller no, da hadde jeg ihvertfall stilt ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...