Gå til innhold

Han dumpa meg, ons i fylla, han sa jeg har tapt sjansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eksen din oppfører seg urimelig og prøver seg samtidig på noen dårlige hersketeknikker.

Når det er sagt så kan du umulig ha hatt så sterke følelser for han i utgangspunktet når du ikke lenge etter bruddet høvler over en fremmed kar som du treffer på byen, og det mens du ønsker eksen tilbake i livet ditt.

Summa summarum så er nok det beste at dere går hver deres vei. Glem ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff sånne mannfolk er ikke noe å ha, lev livet ditt videre og vær LYKKELIG for at du er kvitt fjotten! Bare det at han kaller deg en hore viser jo at han overhodet ikke elsker deg og savner deg, og at han bare er ute etter å såre deg siden du har klart å komme deg litt videre i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser dere ikke tråden? Det står jo at onset setter strek for følelsene og for at det er noe sjanse for å få forholdet til å fungere igjen, det er over og ut helt.

Anonym poster: e6d0ad4b0d2810973262a5e0d1eed24a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når det er sagt så kan du umulig ha hatt så sterke følelser for han i utgangspunktet når du ikke lenge etter bruddet høvler over en fremmed kar som du treffer på byen, og det mens du ønsker eksen tilbake i livet ditt.

???? Hvor kom den konklusjonen fra?

Klart hun kan ha hatt sterke følelser for han likevel. Det er da like gjerne da, når man er helt knust over å ikke få tilbake den man føler det sterkeste for, at man tyr til det mest drastiske for å håndtere smerten.

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

???? Hvor kom den konklusjonen fra?

Klart hun kan ha hatt sterke følelser for han likevel. Det er da like gjerne da, når man er helt knust over å ikke få tilbake den man føler det sterkeste for, at man tyr til det mest drastiske for å håndtere smerten.

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

De gangene jeg har hatt kjærlighetssorg så har jeg søkt trøst hos familie og venner, ikke med å høvle over fremmede jenter jeg treffer på byen, og i hvert fall ikke om jeg fortsatt har følelser for den som det har blitt slutt med. TS skriver jo selv at hun storkoste seg og da kan ærlig talt ikke smerten ha vært så altfor stor.

Men igjen, vi er alle forskjellige og takler ting deretter. Jeg kritiserer ikke TS, men kommer kun med mine synspunkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De gangene jeg har hatt kjærlighetssorg så har jeg søkt trøst hos familie og venner, ikke med å høvle over fremmede jenter jeg treffer på byen, og i hvert fall ikke om jeg fortsatt har følelser for den som det har blitt slutt med. TS skriver jo selv at hun storkoste seg og da kan ærlig talt ikke smerten ha vært så altfor stor.

Men igjen, vi er alle forskjellige og takler ting deretter. Jeg kritiserer ikke TS, men kommer kun med mine synspunkter.

Det er deg. Det er like normalt å reagere som TS, og måten man reagerer på trenger ikke ha noe å gjøre med grad av følelser. Leste du forresten det hun skrev først, om at hun hadde vært helt knust, tryglet og bedt, før dette hadde skjedd?

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forstått at det ikke ble meg og ham, dette med rockeren understreket det for min del. Men dette var er sjokk, ved hjelp av dere gjennomskuer jeg jo ham og ser hva han prøver, men jeg skjønner ikke at han er så slem og vil meg såstygt :( :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Du vet at de bare jatter med deg og forteller det de tror du trenger å høre for å gå videre? Litt sånn terapi-aktig. Det er det kvinner gjør når en mann dumper en kvinne.

Hverken de eller du vet hva han egentlig mente. Men jeg kan si for min egen del at jeg har vært i en lignende situasjon. Der jeg var en stund usikker på om jeg ville ta tilbake en jente, men da jeg fant ut at hun hadde sex med en annen kort tid etter det ble slutt mellom oss, bestemte jeg meg for å ikke ta henne tilbake.

Det sa meg noe om henne som person. Hvorfor ville hun ha meg tilbake, når hun så lett hoppet til køys med en random fyr på byen. Hennes valg selvfølgelig, men ikke noe å satse på for meg.

Anonym poster: 443b19eb394c39848d50856fa948cc65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hverken de eller du vet hva han egentlig mente. Men jeg kan si for min egen del at jeg har vært i en lignende situasjon. Der jeg var en stund usikker på om jeg ville ta tilbake en jente, men da jeg fant ut at hun hadde sex med en annen kort tid etter det ble slutt mellom oss, bestemte jeg meg for å ikke ta henne tilbake.

Anonym poster: 443b19eb394c39848d50856fa948cc65

Så vidt jeg kan se er det ingen som jatter med henne i mht brudd/ikke brudd her.

Det vi reagerer på og gir råd i forhold til er hvordan hun skal takle at eksen har begynt å snakke nedsettende om henne i full offentlighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maria_Marihøne

Du ble dumpa du tryglet og ba om at han skulle ta deg tilbake, han ga ikke noe respons du gikk videre og hadde sex med en kjekking på byen, exen snakker dritt om deg.

Kan ikke skjønne at noen mener at du har gjort noe galt her.

Du ga jo tydelig uttrykk for at du ville ha han tilbake, men han ville ikke. Hvor lenge skal man sette livet på hold i håp om at han ombestemmer seg da?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jg kan jo aldri vinne dette:( typen slo opp, jeg har vært knust og lei meg, virkelig lidd. Jeg tagg og ba på tlf og sms i 3 uker, kasta all verdighet over bord, ta meg tilbake jeg elsker deg, jada, jeg spydde opp alle følelser. Men nei, han ignorerte meg.

En stund senere tar venner meg med på byen. Jeg blir kjempefull. I baren traff jeg en kjempesexy rocker som sjekket meg opp. Vi klinte åpenlyst og dro hjem til ham, og jeg storkoste meg for å være ærlig. De åpne sårene bruddet med eksen hadde laget fikk noe balsam over seg.

Nå fant eksen ut om det one nightstand og han er så ondskapsfull, han har sendt sms og på facechatten kalt meg hore, skrevet at han hadde tenkt å ta meg tilbake, men nå har jeg bevist hvor uverdig og billig jeg er. Fikk angst og begynte å hyperventilere, jeg ble knust over at han sa slike ting, jeg kjempet for å få ham tilbake, det gjør ufattelig vondt å høre at jeg har spolert egne sjanser til alt nå :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Vel, den der eksen din fikk vel hakaslepp da du flørtet med en fyr som var adskillig over hans league.

Jeg synes du skal drite i eksen din og gi fanden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at de bare jatter med deg og forteller det de tror du trenger å høre for å gå videre? Litt sånn terapi-aktig. Det er det kvinner gjør når en mann dumper en kvinne.

Hverken de eller du vet hva han egentlig mente. Men jeg kan si for min egen del at jeg har vært i en lignende situasjon. Der jeg var en stund usikker på om jeg ville ta tilbake en jente, men da jeg fant ut at hun hadde sex med en annen kort tid etter det ble slutt mellom oss, bestemte jeg meg for å ikke ta henne tilbake.

Det sa meg noe om henne som person. Hvorfor ville hun ha meg tilbake, når hun så lett hoppet til køys med en random fyr på byen. Hennes valg selvfølgelig, men ikke noe å satse på for meg.

Anonym poster: 443b19eb394c39848d50856fa948cc65

Det sier meg også noe om deg som person, at du valgte å holde eksen på gress i stedet for å bare gjøre det slutt - tror hun gjorde det riktige valget som gikk videre.

Anonym poster: 7cde0b854431753df27182b6327acc72

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jg kan jo aldri vinne dette:( typen slo opp, jeg har vært knust og lei meg, virkelig lidd. Jeg tagg og ba på tlf og sms i 3 uker, kasta all verdighet over bord, ta meg tilbake jeg elsker deg, jada, jeg spydde opp alle følelser. Men nei, han ignorerte meg.

En stund senere tar venner meg med på byen. Jeg blir kjempefull. I baren traff jeg en kjempesexy rocker som sjekket meg opp. Vi klinte åpenlyst og dro hjem til ham, og jeg storkoste meg for å være ærlig. De åpne sårene bruddet med eksen hadde laget fikk noe balsam over seg.

Nå fant eksen ut om det one nightstand og han er så ondskapsfull, han har sendt sms og på facechatten kalt meg hore, skrevet at han hadde tenkt å ta meg tilbake, men nå har jeg bevist hvor uverdig og billig jeg er. Fikk angst og begynte å hyperventilere, jeg ble knust over at han sa slike ting, jeg kjempet for å få ham tilbake, det gjør ufattelig vondt å høre at jeg har spolert egne sjanser til alt nå :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Han dumper deg og ignorerer deg, men når du viser tegn på å gå videre, da skal du straffes?! For en DUST. Jeg skjønner at det gjør vondt nå siden det er såpass ferskt, men nå fikk du i hvertfall se hans sanne ansikt og den tiden vil komme at du blir glad for at du ble kvitt ham! Jeg garanterer det! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette sier han ene og alene fordi han likte oppmerksomheten han fikk når du tagg om å få ham tilbake. Så er du så "frekk" at du glemmer ham og har det gøy. Det gir egoet han en knekk. Han hadde aldri tenkt å ta deg tilbake, det er bare noe han sier for å såre deg all den tid han er fornærmet for at du har kommet deg over ham.

Skjønner ikke hvordan dere vet hva eksen hennes tenker. Hvordan kan dere vite at han ikke hadde tenkt å ta henne tilbake som han sa?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Skjønner ikke hvordan dere vet hva eksen hennes tenker. Hvordan kan dere vite at han ikke hadde tenkt å ta henne tilbake som han sa?

Fordi da hadde han gjort det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere vet hva eksen hennes tenker. Hvordan kan dere vite at han ikke hadde tenkt å ta henne tilbake som han sa?

What she^ said.

Selvfølgelig finnes det en sjanse for at han virkelig skulle ta henne tilbake, men jeg vil annslå den er av samme størrelse som en snøballs sjanse i helvete. Og hvem vil ha tilbake en mann som kaller deg hore og gjør sitt ytterste for å såre?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fordi da hadde han gjort det?

Skjønner ikke hvordan dere vet hva eksen hennes tenker. Hvordan kan dere vite at han ikke hadde tenkt å ta henne tilbake som han sa?

Da hadde han ikke ignorert henne fullstendig, det er først når TS viser tegn på å gå videre at han tar kontakt og da kun for å kalle henne hore og andre skjellsord..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Da hadde han ikke ignorert henne fullstendig, det er først når TS viser tegn på å gå videre at han tar kontakt og da kun for å kalle henne hore og andre skjellsord..

Mitt poeng.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet at de bare jatter med deg og forteller det de tror du trenger å høre for å gå videre? Litt sånn terapi-aktig. Det er det kvinner gjør når en mann dumper en kvinne.

Hverken de eller du vet hva han egentlig mente. Men jeg kan si for min egen del at jeg har vært i en lignende situasjon. Der jeg var en stund usikker på om jeg ville ta tilbake en jente, men da jeg fant ut at hun hadde sex med en annen kort tid etter det ble slutt mellom oss, bestemte jeg meg for å ikke ta henne tilbake.

Det sa meg noe om henne som person. Hvorfor ville hun ha meg tilbake, når hun så lett hoppet til køys med en random fyr på byen. Hennes valg selvfølgelig, men ikke noe å satse på for meg.

Anonym poster: 443b19eb394c39848d50856fa948cc65

:roll:

Hvem er du til å være kritisk og fordømmende til hvordan andre oppfører seg, når du lar de gjennomgå det helvetet med å dingle dem i usikker og vet ikke hva jeg vil-tråden?

Du lurer deg selv, når du tenker sånn.

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke hvordan dere vet hva eksen hennes tenker. Hvordan kan dere vite at han ikke hadde tenkt å ta henne tilbake som han sa?

"Tenkt å ta henne tilbake"?

Etter å ha holdt henne på gress det da, eller? For det har han rett til, hun er bare en barbiedukke han kan ta hit og dit som det passer han? Og hvis hun utviser egen vilje, noe som ikke passer med hvordan han vil det skal være til enhver tid, så er hun "feil"?

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...