Gå til innhold

Han dumpa meg, ons i fylla, han sa jeg har tapt sjansen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jg kan jo aldri vinne dette:( typen slo opp, jeg har vært knust og lei meg, virkelig lidd. Jeg tagg og ba på tlf og sms i 3 uker, kasta all verdighet over bord, ta meg tilbake jeg elsker deg, jada, jeg spydde opp alle følelser. Men nei, han ignorerte meg.

En stund senere tar venner meg med på byen. Jeg blir kjempefull. I baren traff jeg en kjempesexy rocker som sjekket meg opp. Vi klinte åpenlyst og dro hjem til ham, og jeg storkoste meg for å være ærlig. De åpne sårene bruddet med eksen hadde laget fikk noe balsam over seg.

Nå fant eksen ut om det one nightstand og han er så ondskapsfull, han har sendt sms og på facechatten kalt meg hore, skrevet at han hadde tenkt å ta meg tilbake, men nå har jeg bevist hvor uverdig og billig jeg er. Fikk angst og begynte å hyperventilere, jeg ble knust over at han sa slike ting, jeg kjempet for å få ham tilbake, det gjør ufattelig vondt å høre at jeg har spolert egne sjanser til alt nå :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingenting å angre på. Eksen din hadde ikke tatt deg tilbake uansett, men han ville ikke at du skulle "gå videre". Såret stolthet eller noe. Hold deg unna en slik taper.

Anonym poster: 824ac2d8d42bc93d139519b6500f0448

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sier han ene og alene fordi han likte oppmerksomheten han fikk når du tagg om å få ham tilbake. Så er du så "frekk" at du glemmer ham og har det gøy. Det gir egoet han en knekk. Han hadde aldri tenkt å ta deg tilbake, det er bare noe han sier for å såre deg all den tid han er fornærmet for at du har kommet deg over ham.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy faen for en dritt han er.. Jeg tror ikke noe på at han skulle "ta deg tilbake", det er bare noe han sier for å være jævlig. Jeg vet at slike ting er vondt å høre, men ikke legg skylden på deg selv her. Det er ikke du som har fucket opp!

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere det? Jeg sitter bare her og griner, han skriver ting som at vi skulle giftet oss, han vil fri, men han kommer ikke over det med han rockeren, jeg har såret ham.

Jeg gjorde feil og nå er følelsene hans borte ååååååååååååå :( er så sårende å lese dette, jeg ville det skulle bli oss, jegmdrømte dag og natt om det

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slett han fra Facebook, og gå videre. Han lyver bare for deg. Egoet hans fikk en knekk da du glemte han et øyeblikk. Hans tap.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han slo opp og ignorerte deg. Drit i hva han sier, han har ingenting han skal ha sagt.

Anonym poster: 171ef2cb81a41997fb004520e6d2a04a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar, han sier så stygge ting, har slettet ham fra Facebook og,blokker ham på telefonen. Skjønner ikke at han kan si så grusomme ting :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han sier det kun fordi det skaper en reaksjon hos deg. Igjen viser du at det å miste ham sårer deg og han godter seg over det. Hadde han hatt lyst å gifte seg med deg, hadde han fridd før han dumpet deg. Men han valgte å dumpe deg i stedet. Sier ikke det noe til deg om hva han har valgt?

Vil du virkelig bruke energi og følelser på en slik type?

Det er kjipt når et forhold tar slutt, men det er viktig å beholde egen verdighet også. Du kan være mye mer enn den halvgale eksdama som ikke kommer over ham. Det høres kanskje slemt ut, men du må innse at det ikke kommer til å bli dere, uansett - helt uavhengig av rockeren. Og det eneste du gjør nå er å tortuere deg selv og smøre egoet til en fyr som ikke er verdt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra! Ikke la ham snakke slik til deg, det du trenger å høre nå er gode ord fra folk som vil deg vel :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde forstått at det ikke ble meg og ham, dette med rockeren understreket det for min del. Men dette var er sjokk, ved hjelp av dere gjennomskuer jeg jo ham og ser hva han prøver, men jeg skjønner ikke at han er så slem og vil meg såstygt :( :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han slo opp. Han ignorerte deg. Han nøt at du tagg og ba.

Så fikk selvtilliten hans en alvorlig knekk fordi dama han hadde kassert var bra nok for en annen, og da; DA var det jo plutselig han som var den forsmådde.

Han slo opp. Han ville ikke ha deg tilbake, men han er så lite mann at han plager deg når du går videre.

Vil du ha en sånn mann?

Tror ikke det nei.

Slett og blokker på Facebook, ignorer SMS og telefoner, og lev livet lykkelig uten han!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han gjør det bare for å såre deg! Herregud for en drittsekk! Ikke la det gå inn på deg. Han likte nok at du ville ha han, mens han kunne gjøre hva han ville, og nå som du har gått videre vil han bare ødelegge for deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy f... trodde det var meg selv jeg leste om.. fikk vondt i hele meg og kvalmen kom sigende.. jeg sier en ærlig ting, gå videre og IKKE se deg tilbake.. jeg var i samme situasjon, ble dumpet og behandlet dårlig.. så ble det en fest for mye og en ONS m en rockefyr.. navnet begynner på E..ei klyse fra oslo...

Jeg så meg tilbake, gikk tilbake til xn og ble behandlet som dritt og kalt hore, fitte, sammenlignet med alle kvinnfolk han kjenner, på en negativ måte, truet osv... i flere år... og etter dette ONS hadde xn liksom planlagt å fri, kjøpe hus osv med meg.. yeah right!! Not..

Jeg tillot dette da jeg elsket ham så uendelig mye.. og ble ødelagt. Men står oppreist enda!! Kom deg unna...

Ikke gjør den feilen, han vil ikke gifte seg eller noe seriøst, han vil hevne og ydmyke deg!!

Anonym poster: 18e9c6775f0b647cdc117a0ca182ca0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest nobilian

Tror dere det? Jeg sitter bare her og griner, han skriver ting som at vi skulle giftet oss, han vil fri, men han kommer ikke over det med han rockeren, jeg har såret ham.

Jeg gjorde feil og nå er følelsene hans borte ååååååååååååå :( er så sårende å lese dette, jeg ville det skulle bli oss, jegmdrømte dag og natt om det

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Han er en usikker idiot som ikke takla at du hadde det bra med en annen. Du kan gjøre det bedre. Gå videre..

Endret av nobilian
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Takk for svar, han sier så stygge ting, har slettet ham fra Facebook og,blokker ham på telefonen. Skjønner ikke at han kan si så grusomme ting :(

Anonym poster: e9b6f1f5e079c61cf588703ae9b5d8e2

Blokker han på Facebook også, så hindrer du han i å se deg, du slipper å se han. og han kan heller ikke tagge deg om han skulle skrive dritt om deg på sin egen eller andres vegger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snu det rundt og heller tenk hvor bra det er a du er kvitt en som kan være så slem og heller kan finne noen som elsker deg for den du er og vil aller helst gfte seg med deg i stedet for å dumpe deg :)

Cheesy å si, men i dag er den første dagen av tiden der du ikke lenger bruker tid på en ubrukelig fyr. Er ikke dette egentlig befriende? Det er vondt med brudd, og det tar tid å helbrede alle sårene. Men det er jo du som kommer ut som vinneren i dette til slutt ved å ha blitt kvitt ham nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo... Han dumpet deg. Da har du selvfølgelig lov til å hooke opp med andre. Er han bare ute etter å ha overtaket, eller? Du må være sterk nå, hvis ikke så tror han at det er bare for han å oppføre seg så jævlig han vil, og så henger du etter han uansett. Han må lære den harde veien at dårlig oppførsel = miste deg.

Anonym poster: 9063e9db854b7bd3f22268e23ad25499

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...