Gå til innhold

Bildeserie: Sjekking i den vestlige verden anno 2013


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Gjest .-L-.

Oppegående stygge folk vil naturligvis ikke ha barn da de ikke ønsker å viderføre elendigheten på uskyldige mennesker. Vi er indeed skip for genene våre, og dette overstyrer alt annet i livet, også muligheten for å oppnå lykke.

Da har du ikke helt forstått hvordan genene går i arv. "Stygge folk" kan få fine barn. Hvite mennesker, kan faktisk få en svart unge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nope... Dette gjelder virkelig ikke alle kvinner ei heller alle kvinners oppfattelse av et bra utseende. Jeg vet at usikre menn tror det, og rasjonaliserer at de ikke får fitte gjennom å si at det er fordi kvinner er overfladiske. Det kvinner ser, er ikke utseendet, men usikkerheten og bitterheten. De to tingene er de desidert mest avtennende egenskapene en mann kan ha.

Hva vil du si er et BRA utseende da?

Det er bare å se nøkternt på virkeligheten, hvem som får seg mest og best fitte, og hvem som hooker opp med hvem, etc. Det er en klar trend at menn med riktige ansiktsproposjoner, kropp, hår og evne til å dominere som vinner på alle fronter, ja seff finnes det noen få unntak som bekrefter regelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Men vil du ha mest mulig fitte, eller vil du ha en kvinne som vil være i et forhold med deg fordi hun tenner på deg, og er forelsket i deg?

Tror du de mennene som hooker opp med flest mulig kvinner gjør det med kvinner man vil være i forhold med, eller at kvinner vil være i forhold med slike menn?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser så jævlig ut, som du tydeligvis mener du gjør, hvofor kke fokusere på de positive sidene ved deg selv? Eller har du ingen andre sider? Er utseende ditt alt du er?

Jeg er objektivt sett en legit 5,5'er, potensiell 7'er.

Jeg bare forholder meg til virkeligheten kjære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har du ikke helt forstått hvordan genene går i arv. "Stygge folk" kan få fine barn. Hvite mennesker, kan faktisk få en svart unge.

Men bør de ta den sjansen? Jeg vil ikke ha barn før en legit kur mot skallethet er oppfunnet. Så kynisk er jeg ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men vil du ha mest mulig fitte, eller vil du ha en kvinne som vil være i et forhold med deg fordi hun tenner på deg, og er forelsket i deg?

Jeg vil har muligheten til begge deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest .-L-.

Men bør de ta den sjansen? Jeg vil ikke ha barn før en legit kur mot skallethet er oppfunnet. Så kynisk er jeg ikke.

Vel, nå er ikke jeg noe molekylærbiolog eller evolusjonsbiolog, men i teorien trenger du bare å finne en dame som har et mer dominante gener enn hva du har, når det kommer til hårvekst. Du får sjekke opp en biolog som har litt peiling på det der :P

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest KateW

Da er

Jeg vil har muligheten til begge deler.

Ok, og vedå være en drittsekk, så ikke regn med at du får muligheten til forhold.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha!

Takk igjen, dette blir en bra dag.

Men du er vel ikke seriøs? Er du?

:)

Selvfølgelig er jeg seriøs, utseendeloven er en eksistensiell greie som flere burde reflektere over.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er

Ok, og vedå være en drittsekk, så ikke regn med at du får muligheten til forhold.

:sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert: :sjokkert:

Hvordan i huleste hule i den svarteste granskauen midt i helvete rasjonaliserte du deg fram til det der?

Dersom en mann vil ha muligheter er han drittsekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Dersom en mann puler rundt, så er han for de fleste kvinner ikke attraktiv som partner.

Hvordan vet du at han puler rundt da? Har du en puledex(pokedex) for slikt?

Synes det er artig at det blir sagt, for det er jo sant, men greien er at man blir jo fremdeles tiltrukket av slike. Når man finner ut at de har hatt seg en del er det kanskje for sent da man har fått følelser og hele pakken.

Endret av .-L-.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom en mann puler rundt, så er han for de fleste kvinner ikke attraktiv som partner.

Dersom en mann puler rundt er han jo åpenbart attraktiv, og har dermed flere muligheter til å møte den rette.

I tillegg vil han nyte goden av å ha "pult fra seg" dersom han vil slå seg ned, og har dermed større sjanser for å ha et bra forhold.

En uerfaren stygg incel vil i de fleste tilfeller ta det første og beste han kan få, i ren despereasjon. Han vil være bitter og sjalu, for han veit at dette er hans eneste mulighet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest KateW

Jeg snakker på vegne av selvet her, og jeg er kvinne. Jeg faller for menn basert på helt andre ting enn utseendet. Og jeg er heller ikke interessert i menn som nedlegger kvinner bare for å bevise at de er gode nok. Å "spotte" disse mennene er ikke så vanskelig som dere kanskje tror, heller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

En uerfaren stygg incel vil i de fleste tilfeller ta det første og beste han kan få, i ren despereasjon. Han vil være bitter og sjalu, for han veit at dette er hans eneste mulighet.

Kortene man har fått tildelt på utseendefronten kan man i utgangspunktet ikke gjøre noe med, MEN man kan velge hvordan man responderer på det, hvordan man vil VELGE å takle det. Man kan

a) Gjøre det beste utav situasjonen, dvs trene, passe på å kle seg pent, passe på hygienen, jobbe med å utvikle andre kvaliteter som vil fremstå som tiltrekkende på motsatt skjønn.

b) Gjøre slik som du gjør: Drukne seg selv i selvmedlidenhet, gå rundt med illusjonen av at det er en ytre faktor som utseende som hindrer deg i å være lykkelig. Legge skylden over på andre, slik at man slipper å ta tak i noe selv.

Og før du igjen spyr ut påstanden om at utseendet betyr aaaalt: Forskning viser det motsatte: Når vi blir kjent med personer, vil en potensielt attraktiv personlighet influere vår oppfatning av vedkommendes utseende i positiv retning. Men, dette forutsetter en attraktiv personlighet, der er du foreløpig litt stuck.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kortene man har fått tildelt på utseendefronten kan man i utgangspunktet ikke gjøre noe med, MEN man kan velge hvordan man responderer på det, hvordan man vil VELGE å takle det. Man kan

a) Gjøre det beste utav situasjonen, dvs trene, passe på å kle seg pent, passe på hygienen, jobbe med å utvikle andre kvaliteter som vil fremstå som tiltrekkende på motsatt skjønn.

b) Gjøre slik som du gjør: Drukne seg selv i selvmedlidenhet, gå rundt med illusjonen av at det er en ytre faktor som utseende som hindrer deg i å være lykkelig. Legge skylden over på andre, slik at man slipper å ta tak i noe selv.

Og før du igjen spyr ut påstanden om at utseendet betyr aaaalt: Forskning viser det motsatte: Når vi blir kjent med personer, vil en potensielt attraktiv personlighet influere vår oppfatning av vedkommendes utseende i positiv retning. Men, dette forutsetter en attraktiv personlighet, der er du foreløpig litt stuck.

A. Genetikk setter en maks grense for utseende potensial.

B. Typisk dårlig kvinnelig hersketeknikk, jeg beskriver bare hvordan virkeligheten er for mange menn.

Du prøver deg med å kalle det "selvmedlidenhet" fordi det er enklere å forholde seg til enn sannheten - som er kvinner er minst like, om ikke mer, overfladiske enn menn.

Ser flere her hevde ting om forskning, men utseendeloven har ingen forsker motbevist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lillesiren

A. Genetikk setter en maks grense for utseende potensial.Ja, men dersom man utnytter potensialet maksimalt skulle det ikke være noe særlig problem for de aller fleste å få seg dame.

B. jeg beskriver bare hvordan virkeligheten er for mange menn. De gjør jeg også, og prøver å forklare hvordan de har mulighet til å selv påvirke den.

Du prøver deg med å kalle det "selvmedlidenhet" fordi det er enklere å forholde seg til enn sannheten - som er kvinner er minst like, om ikke mer, overfladiske enn menn. Det er jo det det er? Jeg har aldri påstått noe om overfladiskhet ovenfor noen av kjønnene, tror nok det er mer individuelt enn som så. Begge kjønn vurderer etter utseende før vi kjenner personer, hva annet skal vi vurdere etter? Men, situasjonen kan endre seg når man blir kjent/får et mer helhetlig inntrykk.

Ser flere her hevde ting om forskning, men utseendeloven har ingen forsker motbevist.

Men å diskutere med deg er egentlig som å spikre gelè fast til veggen. Du tar ikke til deg noe av motargumentene her inne uansett.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men å diskutere med deg er egentlig som å spikre gelè fast til veggen. Du tar ikke til deg noe av motargumentene her inne uansett.

Hvorfor skal jeg ta til meg ugyldige motargumenter som baserer seg mer på følelser enn fakta?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal jeg ta til meg ugyldige motargumenter som baserer seg mer på følelser enn fakta?

Har du studert evolusjonsbiologi? Jeg tviler.

Du har nok bare tatt ut det du har lyst til av det du har hørt, for å få bekreftet det du allerede har bestemt deg for.

Litt som kristne som trekker ut det de føler for fra bibelen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Hvorfor skal jeg ta til meg ugyldige motargumenter som baserer seg mer på følelser enn fakta?

La oss bla to sider tilbake:

Tja..Som kilde har jeg brukt forskning.no og pubmed, altså forskning, ikke diverse "tenk-deg-glad" bøker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...