Gå til innhold

Bildeserie: Sjekking i den vestlige verden anno 2013


Jegern Puahate

Anbefalte innlegg

Feil! Ifølge forskning ligger den genetiske nøkkelen til lykke i måten du håndterer motstand på.

Ellers viser forskning at lykke først og frem avhenger av:

a) hvordan du velger å fokusere på de positive tingene i livet ditt vs de negative. Lykkelige mennesker møter ikke mindre motstand her i livet enn andre, de tar det bare på en annen måte.

b)hvor mye du fokuser på andre/setter andre foran deg selv.

c) Om du pleier de nære, gode relasjonene dine. Bruker tid sammen med dem du er glad i.

Kun 10% er ytre faktorer, som velstand, utseende, etc.

Dette er 100% selvhjelps-piss som har blitt spredd av griske scammere verden over.

Alt koker ned til gen-materiale og videreføring av dette. Positiv tenking for en uattraktiv mann er virkelighetsfornektelse av verste sort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Lillesiren

Dette er 100% selvhjelps-piss som har blitt spredd av griske scammere verden over.

Alt koker ned til gen-materiale og videreføring av dette. Positiv tenking for en uattraktiv mann er virkelighetsfornektelse av verste sort.

Tja..Som kilde har jeg brukt forskning.no og pubmed, altså forskning, ikke diverse "tenk-deg-glad" bøker.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Tja..Som kilde har jeg brukt forskning.no og pubmed, altså forskning, ikke diverse "tenk-deg-glad" bøker.

Shhh, ikke nevn kildebruk og ordentlige kilder, du kan skremme han vekk!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Dette er 100% selvhjelps-piss som har blitt spredd av griske scammere verden over.

Alt koker ned til gen-materiale og videreføring av dette. Positiv tenking for en uattraktiv mann er virkelighetsfornektelse av verste sort.

Velkommen tilbake :takke:

Du har ikke 'fått deg' ennå nei :rolleyes:

Virker ikke teoriene alikevel ? :klo:

Så rart....... ;)

Endret av Lille-pus
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja..Som kilde har jeg brukt forskning.no og pubmed, altså forskning, ikke diverse "tenk-deg-glad" bøker.

Det du snakker om er kun hvordan hjernen kan bedras til å pynte på virkeligheten.

Noe som muligens funker greit som coping mechanism, men reell lykke er det ikke.

Ekte lykke for en mann er å ha draget på damene, og det er helt naturlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :takke:

Du har ikke 'fått deg' ennå nei :rolleyes:

Virker ikke teoriene alikevel ? :klo:

Så rart....... ;)

Nei, jeg har ikke fått meg noe og det er fordi teoriene mine stemmer 100%.

Jeg er på nåværende tidspunkt en 5'er, og det beste jeg kan få er en 3'er.

Det nekter jeg, da skal jeg heller satse på karbo-trening, propecia, minox, toppik, og muligens spare til anisktsoperasjon for å justere. Med dette kan jeg bli en 7,5'er, mao et nytt og mye bedre menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Katten.

Nei, jeg har ikke fått meg noe og det er fordi teoriene mine stemmer 100%.

Jeg er på nåværende tidspunkt en 5'er, og det beste jeg kan få er en 3'er.

Det nekter jeg, da skal jeg heller satse på karbo-trening, propecia, minox, toppik, og muligens spare til anisktsoperasjon for å justere. Med dette kan jeg bli en 7,5'er, mao et nytt og mye bedre menneske.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er ytterligere bevis for at jenter\kvinne setter utseendet MYE høyere enn personlighet:

Grunnet hans kondisjon er det meget begrenset hvor mye personlighet han kan uttrykke, likevel ser vi av kommentarfeltet at mange jenter digger han og vil date han.

En vanlig <7 mann kan bare drømme om samme respons som denne gutten får.

Jenters\kvinners overfladiskhet >>> Gutter\Menns overfladiskhet. '

Likevel blir gutter\menn fremstilt som "kåte griser" mens jenter\kvinner er sååååååå snille og gode som bryr seg om hvor snille folk er.

Vesten = Bullshitsamfunn.

Her en annen gutt med tilsvarende kondisjon, men ikke like pen som han forrige.

Legg merke til det er INGEN kommentarer som "oh, he so cute" eller "I wanna date him".

I stedet er det mest latterliggjøring.

Utseendet = ALT.

Menneskeheten = FAIL.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg har ikke fått meg noe og det er fordi teoriene mine stemmer 100%.

Jeg er på nåværende tidspunkt en 5'er, og det beste jeg kan få er en 3'er.

Det nekter jeg, da skal jeg heller satse på karbo-trening, propecia, minox, toppik, og muligens spare til anisktsoperasjon for å justere. Med dette kan jeg bli en 7,5'er, mao et nytt og mye bedre menneske.

En kjedelig bi-effekt av propecia er at man kan miste potensen og all libido (selv etter å ha sluttet på medisinen). Dersom du virkelig ikke klarer å være lykkelig uten dame er nok ikke dette noe jeg vil anbefale deg å bruke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge naturlig seleksjon vil mitt oppgraderte utseende sende sterkere signaler som tiltrekker kvinner. At det er basert på juks gir jeg faen i, jenter bruker de samme triksene med sminke, etc.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kjedelig bi-effekt av propecia er at man kan miste potensen og all libido (selv etter å ha sluttet på medisinen). Dersom du virkelig ikke klarer å være lykkelig uten dame er nok ikke dette noe jeg vil anbefale deg å bruke.

Risken er verdt det. Å være tiltrekkende er alt som gjelder i livet. Alt annet i samfunnet er bare distraheringer fra dette faktum.

Dersom jeg blir impotent så kan alltids bli buddhist og opplyse munkene om utseendeloven.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Risken er verdt det. Å være tiltrekkende er alt som gjelder i livet. Alt annet i samfunnet er bare distraheringer fra dette faktum.

Dersom jeg blir impotent så kan alltids bli buddhist og opplyse munkene om utseendeloven.

Det du skriver er fornuftig. High five bro o/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

I følge naturlig seleksjon vil mitt oppgraderte utseende sende sterkere signaler som tiltrekker kvinner. At det er basert på juks gir jeg faen i, jenter bruker de samme triksene med sminke, etc.

Du tror jeg selv at dersom du ikke er super fit så er du en 5'er, mens når du er trent så kan du bli en 7,5. Det som er kjekt, er jo at det er andre ting som betyr mye mer, men for all del. Er egentlig bare glad for at folk som deg sprer drit så jeg slipper ekstra konkurranse, men du har jo ikke helt forstått hva det går i. Eller så har du det og er et stort troll.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mennesket er i så stor grad styrt av automatiske handlingsmønstre at hvis man ikke er naturlig/innat/grunnleggende kjekk og/eller (helst og) karismatisk vil det ikke hjelpe. Utgangspunktet (etter man er x år gammel, f.eks 18) er ganske uforanderlig. People don't change.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Mennesket er i så stor grad styrt av automatiske handlingsmønstre at hvis man ikke er naturlig/innat/grunnleggende kjekk og/eller (helst og) karismatisk vil det ikke hjelpe. Utgangspunktet (etter man er x år gammel, f.eks 18) er ganske uforanderlig. People don't change.

Vel det er jo til en hvis grad riktig, men mye adferd kommer fra miljøet. Bare spør psykologene. Det er noe som heter baldwineffekten da. Teori om at man faktisk lærer og adapterer seg, når det kommer til adferd.

Endret av .-L-.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

Det du snakker om er kun hvordan hjernen kan bedras til å pynte på virkeligheten.

Noe som muligens funker greit som coping mechanism, men reell lykke er det ikke.

Ekte lykke for en mann er å ha draget på damene, og det er helt naturlig.

Det jeg snakker om er forskning gjort på store representative grupper, vil si det er mer fasit enn hva du har sopt i sammen av en teori, der diverse youtubevideoer brukes som "bevis".

PS! Jeg er forresten sammen med en som er skallet OG under 180. Tada! Der røk teorien din.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg syntes det var en fin illustrasjon... Er fort sånn for meg ihvertfall. De snille, ikke så kjekke,gutta/mennene tiltrekker meg ikke i det hele tatt. Men disse badboysa er hot. Blæh. Har bare meg selv å takke...

Siste kjæresten min var en utro drittsekk. Hadde vært utro i nesten alle tidligere forhold, bortsett fra ett.

I tilegg hadde han sittet i fengsel for voldtekt. Falsk anmeldt, selvfølgelig. Men det sier vel de alle.

Jada. Idiot er man når man blir "forelska". Heretter satser jeg på de snille.

Anonym poster: 4d111d821a12e82dd2c84344bef11dba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg snakker om er forskning gjort på store representative grupper, vil si det er mer fasit enn hva du har sopt i sammen av en teori, der diverse youtubevideoer brukes som "bevis".

PS! Jeg er forresten sammen med en som er skallet OG under 180. Tada! Der røk teorien din.

N=1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lillesiren

N=1

Jeg vet da om flere enn meg som er sammen med skallede. Er jo ikke som om alle skallede menn under 180 rundt om i verden er single.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet da om flere enn meg som er sammen med skallede. Er jo ikke som om alle skallede menn under 180 rundt om i verden er single.

Vi snakker om det den gjennomsnittlige kvinne synes er attraktivt her. Jenter som er i det øvre attraktivitetssjiktet (6-10/10) vil i større grad kjenne sin verdi (les: finne en mann med biologisk vedtatt positive egenskaper/kvaliteter/utseendetrekk) og ikke måtte inngå kompromisser. At det finnes skallede menn under 180 som også får kjæreste tilfører egentlig ikke diskusjonen noe spesielt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...