Gå til innhold

Menn med mange innlegg på kvinneguiden forum


Gjest Bare lurer

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Stina

23 innlegg per dag tar jo ikke mer enn 20-30 minutter. Masse tid til å ha et liv.

Selve skrivingen kanskje, men de fleste bruker endel tid på tankevirksomhet før man skriver. Og kanskje finne fram litt bakgrunnsinformasjon og fakta.

Jeg for min del (kvinne) har fått et nytt liv etter at jeg slettet meg herfra. Kommer aldri noensinne til å opprette ny bruker. Nå kan jeg skrive et par innlegg som gjest og det er ypperlig. Det begrenser seg selv når man ikke får skrive som gjest i så mange rom, og ikke kan jeg bruke "vis mine innlegg" lenger ... Helt supert.

Man blir faktisk litt "innskrumpet" i hodet ved å bruke så mye tid og energi her inne. Mange virker å tro at de vet alt mulig og ingen må for Guds skyld si dem imot ... Grøss og gru, da tas alle midler i bruk. Har ikke sans for den måten moderatorer ganske systematisk fjerner kritiske innlegg og tråder med en uberettiget begrunnelse om at det ar vært persondebatt ... Når det i mitt tilfelle var en helt generell kritikk mot den praksis at moderatorer tar diskusjoner videre inn i personlige dagbøker hvor min person åpenlyst ble latterliggjort og kritisert. Da blir hele forumet som en fjortis-møteplass hvor vi skal godta at moderatorer som i enkelte tilfeller er yngre enn mine barn latterliggjør og baksnakker meg fordi jeg har en annen mening, som i dette eksemplet. Det blir bare helt bak mål ...

Så jeg vil gjøre andre oppmerksom på at man kanskje bør følge litt med på hva som skjer bakenfor diskusjonene. Det kan like gjerne være deg som er dagens vits i ymse dagbøker ... Synes akkurat det er en utidig praksis. Men som jeg ble fortalt, en akseptert og vanlig praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Ser den, det kan ikke føre noe bra med seg å tilbringe så mye tid her inne med all utroskapen og elendigheten:-) Men forstår det ikke er så enkelt å slutte da du mest sannsynlig er psykisk avhengig av å komme inn hit.

Du har nok helt rett i at KG ikke viser et reelt utsnitt av den kvinnelige befolkningen (HELDIGVIS).

Av det jeg har lest her inne så virker det som at store deler av kvinnene her er generelt negativt ladet, en type kvinner man sjeldent møter på ute i det daglige liv. Ute i det daglige liv er flesteparten av kvinnene positive, blide og hyggelige. Her inne synes jeg flesteparten virker som sutrete spydige kvinner som mener dem kan gjøre akkurat hva dem vil, uten at noen andre har noe med det og gjøre. Virker litt som at dette er et samlingssted for bitre kvinner som enten er blitt dumpet eller bedratt.

Men ser også det er en del positive fornuftige kvinner her som virker veldig hyggelig og grei:-)

Årsaken til at bl.a. WoW er så avhengighetsskapende er ikke pga spillet i seg selv, men ofte pga det sosiale rundt spillet.

Det er litt av den samme greia når det kommer til KG og meg. Jeg har behov for menneskekontakt utover jobb, men som regel på mine premisser. Gjennom KG får man en viss form for sosial kontakt, som jeg enkelt kan oppsøke eller fjerne meg fra kjapt og effektivt etter egen vilje.

Vil også tilføye at KG virker å være en magnet for de mest idiotiske menneskene jeg har vært borti.

Det siste året har det føltes som om KG er en safari.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig opposisjonell rebell, ekte vare.

Jeg blir kvalm av samfunnet rundt meg. Jeg ser hvor hyklersk samfunnet er i de verdiene jeg har blitt indoktrinert med fra jeg var liten, og hvor tåpelig naive og tullete folk som tror at mennesker er noe annet enn reinspikka egoistmaskiner framstår.

Jeg kjenner igjen både idiotisk argumentasjon og idiotiske holdninger hos brukere som poster online på kvinneguiden. Jeg hater dem så intenst og jævlig. Jeg finner disse holdningene oftere hos damer, jeg vet ikke helt hvorfor, men damer ser ut til å være mer autoritetsvridde, mer teknokratiske, ikke forstå prinsipper, og generelt være veldig kyniske.

Det er ikke mulig å gi uttrykk for slik forakt i dagliglivet, den handlings og meningsfriheten tilhører mennesker med annen posisjon og andre yrker enn meg.

Når jeg skriver her, så er det som regel bare for å klø på et verkende sår. Jeg kan hoppe på et ståsted som er helt motsatt av mitt eget, og som likner på det ståstedet mennesker jeg hater intenst har, bare for å følge logikken i de politiske preferansene de har, og overføre det til andre arenaer, for å vise hvor latterlig det er.

Denne kynismen har smittet over på meg også, med litt annen bakgrunn enn for steinar, waco osv. Jeg har ikke hatt noe problem med damer. Det er mulig jeg har skrevet det, men det er kun fordi jeg juger så det renner av meg online.

Det er selvfølgelig patetisk å bruke tid på KG i det hele tatt, hele KG er patetisk, inklusive moderatorene, deres lemfeldige omgang med eget regelverk, denne nærmest sykelig hevn-og forfølgelsestrangen som er typisk for sykelig narsissisme og mennesker hvis autoritetsbehov overstiger integritet og etteretterlighet. Allikevel så klikker jeg av og til innom, f.eks når jeg er sliten, registrerer en bruker, finner en proxyIP, og poster noe edder og galle.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vil også tilføye at KG virker å være en magnet for de mest idiotiske menneskene jeg har vært borti.

Det siste året har det føltes som om KG er en safari.

Morsomt med folk som i egne øyne er så fantastisk oppegående, mens alle andre stort sett er idioter...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden fruen ikke behersker hverken matlaging eller husarbeid blir det en del googling for min del.

Her startet det hele;

Tilberedning av svinestek... Kvinneguiden

Stekepose eller ikke til kalkunen .. Kvinneguiden

Skal man vaske sokkene på 40 eller 60 grader...Kvinneguiden

Skal torsk koke eller trekke?... Kvinneguiden

Så en dag la jeg merke til en tråd som het Fotballfrue.. - Ja , det er vel hun som er gift med han på Odd det , Lars-Kristian Eriksen. Det var da voldsomt så de hadde diskutert henne tenkte jeg. Før jeg visste ordet av det hadde jeg lest 50 sider i tråden og tenkte bare WTF; Hvor er jeg og hvor har det blitt av det internettet jeg er så glad i. Jeg satt med håndflaten foran øynene og tenkte NEI ! NEI ! NEI ! Dette er feil!!! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Så begynte jeg å kjenne på et ansvar. Et ansvar for å tale disse kvinnene imot. Så her sitter jeg da. Anonym mann i sin beste alder. Kjekk og omgjengelig privat. "Kvinnehater og anti feminist" blant KG'ere. Men noen gode råd har jeg fått med meg på vegen;

1.) Pul aldri uten kondom punktum. Bidrag/stønad/samvær/game over.

2.) Ikke gift deg før du er sikker , helt sikker! Rollen som stemor vil jeg nødig sette noen jeg elsker i.

3.) Skal du bli far? Ikke gled deg før DNA testen er unnagjort.

4.) Spanderer du på første date , medfølger det en obligatorisk andre date.

5.) Pul aldri uten kondom!

Anonym poster: f5cc7471253faf49b25375b8d38863f9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

det er jævlig enkelt å få ganske mange innlegg på forumet om man deltar i ordleker etc. det tar heller ikke "en hel dag". påstanden om at det "koster et helt liv" vitner egentlig langt mer om den som uttaler seg slik.

det som derimot forundrer meg er at noen faktisk i det hele tatt gidder undersøke andre brukere så nøye at man vet noe om tidsaspektet vedkommende poster på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Begynte å lese her inne for snart et år siden da mitt eneste og langvarige forhold tok slutt. Tenkte jeg skulle forstå kvinner og forhold bedre.

Jeg føler meg mer degradert som mann nå enn da jeg ble båret ut i en søppelsekk. Jeg håper ikke dette forumet og det som er normen her representerer kvinner i Norge. Det ser ikke sånn ut når jeg treffer nye jenter i det virkelige liv heldigvis. Er selvsagt blitt paranoid av å lese her inne da. Tenk om de er sånn under overflaten.

Ble det mye negativt her. Jeg har opplevd at mange har gitt interessante og gode råd de få gangene jeg har skrevet her inne og.

Kan legge til at det bare er denne delen av forumet jeg hopper innom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en skikkelig opposisjonell rebell, ekte vare.

Jeg blir kvalm av samfunnet rundt meg. Jeg ser hvor hyklersk samfunnet er i de verdiene jeg har blitt indoktrinert med fra jeg var liten, og hvor tåpelig naive og tullete folk som tror at mennesker er noe annet enn reinspikka egoistmaskiner framstår.

Jeg kjenner igjen både idiotisk argumentasjon og idiotiske holdninger hos brukere som poster online på kvinneguiden. Jeg hater dem så intenst og jævlig. Jeg finner disse holdningene oftere hos damer, jeg vet ikke helt hvorfor, men damer ser ut til å være mer autoritetsvridde, mer teknokratiske, ikke forstå prinsipper, og generelt være veldig kyniske.

Det er ikke mulig å gi uttrykk for slik forakt i dagliglivet, den handlings og meningsfriheten tilhører mennesker med annen posisjon og andre yrker enn meg.

Når jeg skriver her, så er det som regel bare for å klø på et verkende sår. Jeg kan hoppe på et ståsted som er helt motsatt av mitt eget, og som likner på det ståstedet mennesker jeg hater intenst har, bare for å følge logikken i de politiske preferansene de har, og overføre det til andre arenaer, for å vise hvor latterlig det er.

Denne kynismen har smittet over på meg også, med litt annen bakgrunn enn for steinar, waco osv. Jeg har ikke hatt noe problem med damer. Det er mulig jeg har skrevet det, men det er kun fordi jeg juger så det renner av meg online.

Det er selvfølgelig patetisk å bruke tid på KG i det hele tatt, hele KG er patetisk, inklusive moderatorene, deres lemfeldige omgang med eget regelverk, denne nærmest sykelig hevn-og forfølgelsestrangen som er typisk for sykelig narsissisme og mennesker hvis autoritetsbehov overstiger integritet og etteretterlighet. Allikevel så klikker jeg av og til innom, f.eks når jeg er sliten, registrerer en bruker, finner en proxyIP, og poster noe edder og galle.

Ha ha! Fantastisk :)

Siden fruen ikke behersker hverken matlaging eller husarbeid blir det en del googling for min del.

Her startet det hele;

Tilberedning av svinestek... Kvinneguiden

Stekepose eller ikke til kalkunen .. Kvinneguiden

Skal man vaske sokkene på 40 eller 60 grader...Kvinneguiden

Skal torsk koke eller trekke?... Kvinneguiden

Så en dag la jeg merke til en tråd som het Fotballfrue.. - Ja , det er vel hun som er gift med han på Odd det , Lars-Kristian Eriksen. Det var da voldsomt så de hadde diskutert henne tenkte jeg. Før jeg visste ordet av det hadde jeg lest 50 sider i tråden og tenkte bare WTF; Hvor er jeg og hvor har det blitt av det internettet jeg er så glad i. Jeg satt med håndflaten foran øynene og tenkte NEI ! NEI ! NEI ! Dette er feil!!! Jeg visste ikke om jeg skulle le eller gråte. Så begynte jeg å kjenne på et ansvar. Et ansvar for å tale disse kvinnene imot. Så her sitter jeg da. Anonym mann i sin beste alder. Kjekk og omgjengelig privat. "Kvinnehater og anti feminist" blant KG'ere. Men noen gode råd har jeg fått med meg på vegen;

1.) Pul aldri uten kondom punktum. Bidrag/stønad/samvær/game over.

2.) Ikke gift deg før du er sikker , helt sikker! Rollen som stemor vil jeg nødig sette noen jeg elsker i.

3.) Skal du bli far? Ikke gled deg før DNA testen er unnagjort.

4.) Spanderer du på første date , medfølger det en obligatorisk andre date.

5.) Pul aldri uten kondom!

Anonym poster: f5cc7471253faf49b25375b8d38863f9

Sant det, begynner gjerne med et søk etter en oppskriftt eller to, og så blir hele verdensbildet forandret og du kan aldri se på andre mennesker med samme øyne igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det var nettopp slik jeg også dumpet inn her, oppskrift til påskeaften, så har jeg i tillegg ligget sykemeldt denne uken så det har blitt litt lesing her av ren nysgjerrighet. Er forresten jeg som startet denne tråden.

Jeg blir litt overrasket over svarene her, ser ikke ut som at dette er et sted dere koser dere, virker heller ikke som at dette er et sted dere treffer likesinnede, og personer dere liker. Ja det virker rett og slett som at dere missliker hele KG.

Har man som som du Jack hengt her inne i 7 år og skrevet 25000 innlegg så har man brukt alt for mye tid her inne, slik er det bare. Og enda verre med han som har skrevet 31000 innlegg på 3,5 år, det er rett og slett sinnssykt!

Jeg kunne lett forstått det om dere var handikappede eller noe at dere tilbringer så mye tid her inne, men at fullt oppegående personer kaster bort store deler av sitt liv inne på KG er rett og slett forkastelig. KG er ikke ekte, personer her inne er ikke ekte, dem dikter opp problemstillinger kun for å provosere og for å få tråder som blir morsomme for dem. Se hva robotkalle skriver (veldig bra innlegg forresten) Han lyver som faen her inne, han lager falske profiler etc etc. Å tro meg, han er ikke den eneste!

Nei det er rett og slett forkastelig å bruke tid her inne, kjenner jeg også blir kvinnehater og antifeminist av å lese her. Glad jeg skal på jobb igjen på mandag, da er KG historie for min del.............

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp slik jeg også dumpet inn her, oppskrift til påskeaften, så har jeg i tillegg ligget sykemeldt denne uken så det har blitt litt lesing her av ren nysgjerrighet. Er forresten jeg som startet denne tråden.

Jeg blir litt overrasket over svarene her, ser ikke ut som at dette er et sted dere koser dere, virker heller ikke som at dette er et sted dere treffer likesinnede, og personer dere liker. Ja det virker rett og slett som at dere missliker hele KG.

Har man som som du Jack hengt her inne i 7 år og skrevet 25000 innlegg så har man brukt alt for mye tid her inne, slik er det bare. Og enda verre med han som har skrevet 31000 innlegg på 3,5 år, det er rett og slett sinnssykt!

Når man er dum nok til å surre seg borti et klin gærnt kvinnfolk så blir det fort sinnssykt, ja.

På den annen side så er det ofte en del interessante problemstillinger her. Og fordelen er at de ikke er mine problem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var nettopp slik jeg også dumpet inn her, oppskrift til påskeaften, så har jeg i tillegg ligget sykemeldt denne uken så det har blitt litt lesing her av ren nysgjerrighet. Er forresten jeg som startet denne tråden.

Jeg blir litt overrasket over svarene her, ser ikke ut som at dette er et sted dere koser dere, virker heller ikke som at dette er et sted dere treffer likesinnede, og personer dere liker. Ja det virker rett og slett som at dere missliker hele KG.

Nå er jo ikke poenget med debattforum nødvendigvis å finne folk man liker, man debatterer fordi man lurer på noe eller er interessert i forskjellige tema. Selvfølgelig vil du også finne at mange fremstår som misfornøyde med ulike situasjoner, fordi det ofte er nettopp det som er temaet. Eller at noen svarer på personangrep og usakligheter (som man i mine øyne er berettiget til).

Har man som som du Jack hengt her inne i 7 år og skrevet 25000 innlegg så har man brukt alt for mye tid her inne, slik er det bare. Og enda verre med han som har skrevet 31000 innlegg på 3,5 år, det er rett og slett sinnssykt!

Jeg kunne lett forstått det om dere var handikappede eller noe at dere tilbringer så mye tid her inne, men at fullt oppegående personer kaster bort store deler av sitt liv inne på KG er rett og slett forkastelig. KG er ikke ekte, personer her inne er ikke ekte, dem dikter opp problemstillinger kun for å provosere og for å få tråder som blir morsomme for dem. Se hva robotkalle skriver (veldig bra innlegg forresten) Han lyver som faen her inne, han lager falske profiler etc etc. Å tro meg, han er ikke den eneste!

Nei det er rett og slett forkastelig å bruke tid her inne, kjenner jeg også blir kvinnehater og antifeminist av å lese her. Glad jeg skal på jobb igjen på mandag, da er KG historie for min del.............

Det du sikter til blir ikke så mange innlegg om dagen, og man behøver ikke bruke spesielt mye tid for å greie 30K+ innlegg over en 6-8 år. Kritikken din mot debattforum som medium er jo bare den samme besteforeldregenerasjonen brukte mot TV da det i sin tid ble innført, eller Facebook i 2005-2006. Om folk bruker "dødtid" på TV, Facebook eller KG, hva er egentlig forskjellen?

Anonym poster: 661edaf9d472a5d73e2cded805d706f8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det er rett og slett forkastelig å bruke tid her inne, kjenner jeg også blir kvinnehater og antifeminist av å lese her. Glad jeg skal på jobb igjen på mandag, da er KG historie for min del.............

Åneida!

You can check out anytime you like, but you can never leave.

Anonym poster: a8983a58c9d91a69159e67fc7c354fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åneida!

You can check out anytime you like, but you can never leave.

Anonym poster: a8983a58c9d91a69159e67fc7c354fce

The Eagles! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaa, for du er ikke selv her inne for å snoke, snuse og lese tåpelige tråder og svare anonymt ;)

Anonym poster: 0be0b3d4d931694fbacc6be5e3fd4695

Innlegget du siterte var ment som en dårlig spøk. Poenget var at du faktisk poster mer enn du sikkert er klar over selv.

Og nei, jeg poster ikke som anonym. All eder og galle postes under mitt eget brukernavn :D

Endret av Kåre Kålrabi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve skrivingen kanskje, men de fleste bruker endel tid på tankevirksomhet før man skriver. Og kanskje finne fram litt bakgrunnsinformasjon og fakta.

Sjeldent jeg bruke mye tankevirksomhet før jeg skriver. Jeg har en tendens til å tenke mens jeg skiver (samme med snakking)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...