Gå til innhold

Menn med mange innlegg på kvinneguiden forum


Gjest Bare lurer

Anbefalte innlegg

Gjest Bare lurer

Ser det er en del menn her inne med ufattelig mange innlegg. Lurer litt på hva som får godt voksne menn til å skrive 31000 innlegg på et kvinneforum over en periode på 3,5år? Det er over 23 innlegg i snitt hver eneste dag!

Ikke noe negativt her altså, men er bare veldig nysgjerrig på hvilken typer mennesker som gjør dette, har tid til dette, og ikke minst har interesse for dette?

Har man ikke jobb, venner og familie? Hvordan ser hverdagen ut for dere? Er dere blitt "avhengige" av forumet?

Har lest litt rundt på forumet her og ser det er mye "kvinnerelaterte" tråder, kanskje ikke så rart da dette er et kvinneforum. Men blir dere ikke lei? Det ser ut som at det er det samme som går om og om igjen, for det meste sutring og vås, men noe seriøst er det da også.

Fint om noen med mange innlegg kan svare, og fint om dere som vil rakke ned på meg fordi jeg er nysgjerrig ikke svarer. Takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kvinner er det skravlette, som skal mene noe om alt, eller, hm, blir så forvirra jeg etter en som må si alt og mene alt i samme tråder som meg... Nevner ikke tråd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest .-L-.

Vel, er student så jeg leser kanskje 2-3 timer fag før jeg gir meg. Når jeg er ferdig er det gjerne 4-5 timer før det skjer noe aktivitet eller før jeg skal være med venner. Det er 4-5 timer med dødtid hjemme som må brukes på et eller annet. Da går det i serier, kg og facebook :) Tenkte å ta en tur inn til byn seinere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alina

Ser ikke noe galt hvis det er for å diskutere, og man kan lett komme opp i en god del innlegg pr dag. Innlegg må ikke være på 20 000 ord pr gang, noen ganger kan det være at personen har en ordkrig med en annen bruker eller svarer kort og enkelt på diverse tråder.

Det eneste jeg misliker er alle de "skumle mennene", dere vet, de som sitter her for å spy misnøye om kvinner,kvinnerolle etc fordi de ikke takler at det stilles krav til dem selv, for før i tiden behøvde de ikke å løfte en finger for å få seg dame. De mennene synes jeg synd på, spesielt når de pakker det inn som at "de har mistet interessen for kvinner/ligger rundt med kvinner og dumper dem etterpå"etc når vi alle vet de er antageligvis feite,skalla,stygge med en ræva personlighet og gjerne på trygd... :fise:

Men ikke glem at selv om det kalles kvinneguiden, så er det en av de mest populære forumene i Norge. Og jeg tror MYE er pga den generelle kranglingen mellom kjønn fordi vi elsker alle litt drama. :sprettert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG er noe spesielt for meg.

Ikke bare fordi dere kvinner er helt utrolige <3, men fordi dette forumet er det så bra å stille spørmål om forhold, sjekking, oppførsel, vaner, uvaner, med mer, alle har en mening, og trådene blir svart ofte ganske fort.

Jeg liker også at kvinner klager om ting og tang, gutter er mer sånn "faen den fitta jeg er sammen med var utro, jeg skal banke han opp" og da er det 2 ting som skjer, enten han faktisk gjør det eller så liker han bare å surmumle.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke noe galt hvis det er for å diskutere, og man kan lett komme opp i en god del innlegg pr dag. Innlegg må ikke være på 20 000 ord pr gang, noen ganger kan det være at personen har en ordkrig med en annen bruker eller svarer kort og enkelt på diverse tråder.

Det eneste jeg misliker er alle de "skumle mennene", dere vet, de som sitter her for å spy misnøye om kvinner,kvinnerolle etc fordi de ikke takler at det stilles krav til dem selv, for før i tiden behøvde de ikke å løfte en finger for å få seg dame. De mennene synes jeg synd på, spesielt når de pakker det inn som at "de har mistet interessen for kvinner/ligger rundt med kvinner og dumper dem etterpå"etc når vi alle vet de er antageligvis feite,skalla,stygge med en ræva personlighet og gjerne på trygd... :fise:

Men ikke glem at selv om det kalles kvinneguiden, så er det en av de mest populære forumene i Norge. Og jeg tror MYE er pga den generelle kranglingen mellom kjønn fordi vi elsker alle litt drama. :sprettert:

Jeg misliker de skumle kvinnene, du vet, de som sitter her og spyr ut misnøye om menn og ting menn gjør. Det er vanvittig mange av dem. Joda, menn kan være rasshøl, men det kan jaggu kvinner og!

En annen ting jeg misliker er alle trådene der en dame spør om typen er utro eller om hun bare er paranoid, med medfølgende ramaskrik fra KG: DUMP HAN, DUMP HAAAAN OMMMMFGGGGG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De bør skaffe seg en hobby, og et liv. Det er den sanne brutale realiteten. Ingen oppegående mennesker med mange baller i luften og et godt liv sitter å pumper ut innlegg på et webforum.

Endret av Charmander
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De bør skaffe seg en hobby, og et liv. Det er den sanne brutale realiteten. Ingen oppegående mennesker med mange baller i luften og et godt liv sitter å pumper ut innlegg på et webforum.

Du har skrevet 4 innlegg per dag i 3 måneder.

Skaff deg et liv.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet 4 innlegg per dag i 3 måneder.

Skaff deg et liv.

Jaa, for du er ikke selv her inne for å snoke, snuse og lese tåpelige tråder og svare anonymt ;)

Anonym poster: 0be0b3d4d931694fbacc6be5e3fd4695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Det å tilbringe så mye tid på KG som jeg har gjort, har egentlig ødelagt meg litt.

KG viser ikke et reelt utsnitt av den kvinnelige befolkningen, men er ofte en perversitet av dagens samfunn og mye av det jeg misliker med det.

Det er nesten så jeg vurderer å gå tilbake til å være gamer.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har skrevet 4 innlegg per dag i 3 måneder.

Skaff deg et liv.

Tror du bør ta en titt på deg selv i speilet først, men jeg bør absolutt tone ned bruken av forumet her rent generelt og kun holde meg på ett annet forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det å tilbringe så mye tid på KG som jeg har gjort, har egentlig ødelagt meg litt.

KG viser ikke et reelt utsnitt av den kvinnelige befolkningen, men er ofte en perversitet av dagens samfunn og mye av det jeg misliker med det.

Det er nesten så jeg vurderer å gå tilbake til å være gamer.

Det samme tenker jeg også. Jeg har begynt å fundere på problemstillinger som jeg aldri i verden ville tenkt på hadde det ikke vært for kvinneguiden og de smågærne menneskene her inne - og jeg er kvinne selv.

Anonym poster: 0be0b3d4d931694fbacc6be5e3fd4695

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Årsaken til at jeg klarte å surre meg inn her var selvfølgelig et særdeles kvinnelig kvinnemenneske og en totalt psyko situasjon som varte i en halv evighet.

Dermed ble det mye et utløp for frustrasjon å skrive her. Som forhåpentligvis bare blir mindre nå.

Men jeg prøver jo selvfølgelig å svare/kommentere konstruktivt i de trådene som interesserer meg også.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Årsaken til at jeg klarte å surre meg inn her var selvfølgelig et særdeles kvinnelig kvinnemenneske og en totalt psyko situasjon som varte i en halv evighet.

Dermed ble det mye et utløp for frustrasjon å skrive her. Som forhåpentligvis bare blir mindre nå.

Men jeg prøver jo selvfølgelig å svare/kommentere konstruktivt i de trådene som interesserer meg også.

Du er en legende, Steinar40.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er en legende, Steinar40.

hehe Vel, jeg kunne godt ha unnvært det, men shit happens - som det så fint heter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Det å tilbringe så mye tid på KG som jeg har gjort, har egentlig ødelagt meg litt.

KG viser ikke et reelt utsnitt av den kvinnelige befolkningen, men er ofte en perversitet av dagens samfunn og mye av det jeg misliker med det.

Det er nesten så jeg vurderer å gå tilbake til å være gamer.

Ser den, det kan ikke føre noe bra med seg å tilbringe så mye tid her inne med all utroskapen og elendigheten:-) Men forstår det ikke er så enkelt å slutte da du mest sannsynlig er psykisk avhengig av å komme inn hit.

Du har nok helt rett i at KG ikke viser et reelt utsnitt av den kvinnelige befolkningen (HELDIGVIS).

Av det jeg har lest her inne så virker det som at store deler av kvinnene her er generelt negativt ladet, en type kvinner man sjeldent møter på ute i det daglige liv. Ute i det daglige liv er flesteparten av kvinnene positive, blide og hyggelige. Her inne synes jeg flesteparten virker som sutrete spydige kvinner som mener dem kan gjøre akkurat hva dem vil, uten at noen andre har noe med det og gjøre. Virker litt som at dette er et samlingssted for bitre kvinner som enten er blitt dumpet eller bedratt.

Men ser også det er en del positive fornuftige kvinner her som virker veldig hyggelig og grei:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Åh, godt å vite at det er flere enn meg som tenker "shit, hva har KG gjort med meg".

Jeg føler til og med at det er noe der ute som heter KG-syndromet. Det er noe med måten man skal tenke på, oppføre seg og snakke for seg. Kan hende at jeg ser at en person skriver som om det skulle vært KG i kommentarfeltet i en nettavis (det bare er noe som er så kg-aktig) eller på facebook.

Og da får jeg frysninger.

Jeg tror egentlig ikke at alt dette er helt sunt. For ja- jeg har fått MYE godt ut av å være her. Men det er uansett viktige ting som er negativt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når man skriver i ordleker eller dagbøker så skal det ikke mye tid til før man plutselig har fått veldig mange innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, godt å vite at det er flere enn meg som tenker "shit, hva har KG gjort med meg".

Jeg føler til og med at det er noe der ute som heter KG-syndromet. Det er noe med måten man skal tenke på, oppføre seg og snakke for seg. Kan hende at jeg ser at en person skriver som om det skulle vært KG i kommentarfeltet i en nettavis (det bare er noe som er så kg-aktig) eller på facebook.

Og da får jeg frysninger.

Jeg tror egentlig ikke at alt dette er helt sunt. For ja- jeg har fått MYE godt ut av å være her. Men det er uansett viktige ting som er negativt.

Kan du nærmere beskrive den spesielle måten å skrive på?

Anonym poster: a8983a58c9d91a69159e67fc7c354fce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...