Gå til innhold

Hjelp meg å få på sikkerhetsbeltet


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Reza08

Ja Hamar er fint, vært der mange ganger.. Yrkessjåfør jeg skjønner du :)

Så flott. Neste gang du kommer dit, prøv å legg merke til de nye hybridbussene. Regner med at du kjører trailer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott. Neste gang du kommer dit, prøv å legg merke til de nye hybridbussene. Regner med at du kjører trailer? :)

Det skal jeg gjøre. Ikke helt trailer, men skapbil med løftelem, så har god plass:)

Og for å ikke være helt OT så har jeg heldigvis ikke noe problemer med å få på meg sikkerhetsbeltet :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reza08

Det skal jeg gjøre. Ikke helt trailer, men skapbil med løftelem, så har god plass:)

Og for å ikke være helt OT så har jeg heldigvis ikke noe problemer med å få på meg sikkerhetsbeltet :)

Høres interessant ut. Viktig at noen bringer og leverer diverse saker. Fint å kunne strekke seg litt inni kjøretøyet også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er jeg tilbake fra tur og klar til å avlegge rapport. Kort og godt, jeg fikk som vanlig ikke på setebeltet. Men denne gangen var jeg mer obs på mine medpassasjerer, og da sjåføren ba alle ta på beltene la jeg merke til minst 3 andre som slet veldig. Hos han i setet foran meg la jeg merke til at beltet hadde brettet seg dobbelt der hvor det dras ut øverst , og gikk tregt av den grunn. Mulig at det kan ha vært problemet for flere. Ganske uforsvarlig at så mange sliter med de beltene.

Anonym poster: bd651b56d5f65f315b4c4e09681f2546

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...