Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Han forrige legen min var helt på trynet. (kjekk, men helt på trynet)
Hadde brekt kravebeinet også sa han at det ikke var noe galt, men at hvis jeg ville så kunne han henvise meg til røngten (gidder ikke google ordet) altså, man at kravebeinet var brekt.

jauda..flink lege!

Endret av Mortem
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hadde brekt kravebeinet også sa han at det ikke var noe galt, men at hvis jeg ville så kunne han henvise meg til røngten (gidder ikke google ordet) altså, man at kravebeinet var brekt.

jauda..flink lege!

Mange dårlige leger der ute.

Jeg virkelig likte hun første vikaren, hun er yngre enn meg, men så ut til å bry seg mest :)

Skrevet

jauda..flink lege!

Jeg har og fått dårlig behandling ved kragebeinsbrudd. Tror det er ganske vanlig.

Skrevet

Legene på sykehuset var også på trynet. Etter fem timer på venteværelset ropte de meg opp og avtalte time til operasjon. Jeg visste jo ikke at jeg skulle operere så ble ganske paff kan du si. ><

Operasjonsdagen kom - ventet i tolv timer uten mat - kom inn en ulykke så de kunne ikke operere alikevel.

herreguden.

Skrevet

Ventet du 5 timer for bare for å avtale tidspunkt for operasjonen? :sjokkert:

Skrevet

Legene på sykehuset var også på trynet. Etter fem timer på venteværelset ropte de meg opp og avtalte time til operasjon. Jeg visste jo ikke at jeg skulle operere så ble ganske paff kan du si. ><

Operasjonsdagen kom - ventet i tolv timer uten mat - kom inn en ulykke så de kunne ikke operere alikevel.

herreguden.

Jeg kunne gjort oprasjonen for 50kr.

Skrevet

Har du lyst til å sitte 21 år i fengsel for 50 kroner? :fnise:

Skrevet

Har du lyst til å sitte 21 år i fengsel for 50 kroner? :fnise:

21 år for å gjøre en suksessfull operasjon?

Skrevet

Ventet du 5 timer for bare for å avtale tidspunkt for operasjonen? :sjokkert:

Jeg venta på røngtensvarene :laugh: og plutselig snakked de om operasjon sånn helt ut av det blå.

• Liker 1
Skrevet

Ut ifra svaret ditt å dømme så har du ikke sett den? :P

Joda, gøy den! :nigo:

Skrevet

Joda, gøy den! :nigo:

Nå venter jeg på en lang post i dagboka de om hvordan det går med hun dama

:)

Skrevet

Hvis det ikke skjer noe snart, finnes det andre spennende dagbøker? Det var noen jeg ville skulle lage dagbøker for en tid siden, men nei de ville ikke :(

Skrevet

Nå har jeg vert gjennom mange papirer og undersøkesler i det arbeids avklarings kurset, så til neste uke blir det kanskje arbeid for føste gang i kurest, kanskje til og med en rema 1000 jobb.

Skrevet

Gunfreak: Unngå butikk jobb for en hver pris :sjokkert: Se på det som en advarsel fra meg om hva du har i vente.

Skrevet

Er bare ikke så fan av de bildene over army-bildene :ler:
Men det bildet med Fritzl er best da.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...