Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Husker du noe av teksten?

Pilldorf, det var ikke det du sa til meg :ler: Ikke bare det.

Hva gjorde han? :sjokkert:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

I Sparta var homoseksualitet fult lovlig og det var forventet at eldre menn tok unge voksne menn til elskere

Ah disse grekerne, slikt var vanlig i hele hellas, det var også vanlig for unge menn/gutter å ha et seksuelt forhold med hverandre, men det var forventet at de sluttet når de ble voksne

Gjest badeand1
Skrevet (endret)

Hva gjorde han? :sjokkert:

Føler meg slem hvis jeg sier det :laugh:

Endret av Mortem
Skrevet

Føler meg slem hvis jeg sier det :laugh:

:fnise: Han kan fortelle meg det selv om han vil :)

Skrevet

Synes det er artig at dersom det oppstår et eller annet problem mellom noen, så skylder man alltid på den andre. Er alltid den andre som er helt på jordet. Finnes det ikke folk som på en måte analyserer seg selv også? Og ser på om egen oppførsel passet i konteksten..

Skrevet

Synes det er artig at dersom det oppstår et eller annet problem mellom noen, så skylder man alltid på den andre. Er alltid den andre som er helt på jordet. Finnes det ikke folk som på en måte analyserer seg selv også? Og ser på om egen oppførsel passet i konteksten..

Jo. de fleste gjør jo det, men det som skiller folk, er stoltheten og ingen vilje til å underkaste seg. Jeg ser alle feilene mine 3 minutter etter en krangel. Som så mange andre, lager jeg da en isfront og det er bare tiden som viser hvem som bryter den. Om den isfronter varer lenge nok, kommer jeg til å bryte den.

Skrevet

Jeg plages sånn av mareritt. Alltid de samme menneskene og alltid en 2 felles ting. Sorg og evig leting. Jeg leter etter menneskene som har død fra meg. De vil ikke bli funnet, men jeg trosser ønsket og leter med sorg i hjerte :(

Gjest pilldorf
Skrevet

Dere må huske å stemme i dag da, hvis dere ikke allerede har gjort det. :)

Skrevet (endret)

Høres ikke bra ut :klem:

:hug:

Dere må huske å stemme i dag da, hvis dere ikke allerede har gjort det. :)

Hva skal du stemme, NerdMedSverd?

Endret av Evilposelos
Gjest pilldorf
Skrevet

:hug:

Hva skal du stemme, NerdMedSverd?

NerdMedSverd? Jeg er mer en VelgerMedFeiteFelger, jeg. :) Og jeg stemmer blått jeg. Du da?

Skrevet (endret)

NerdMedSverd? Jeg er mer en VelgerMedFeiteFelger, jeg. :) Og jeg stemmer blått jeg. Du da?

:ler: Jeg står over denne gangen. Venter på et nytt magisk parti som får meg til å nikke enig i minst 80% av alt de lyver om :)

Endret av Evilposelos
Skrevet

Jo. de fleste gjør jo det, men det som skiller folk, er stoltheten og ingen vilje til å underkaste seg. Jeg ser alle feilene mine 3 minutter etter en krangel. Som så mange andre, lager jeg da en isfront og det er bare tiden som viser hvem som bryter den. Om den isfronter varer lenge nok, kommer jeg til å bryte den.

Hvorfor putter du opp en isfront?

Gjest Arbeider
Skrevet

:ler: Jeg står over denne gangen. Venter på et nytt magisk parti som får meg til å nikke enig i minst 80% av alt de lyver om :)

Det er ikke løgn om man tror på det selv.

Det er mitt motto:-)

• Liker 1
Gjest pilldorf
Skrevet

Du burde stemme blankt da hvertfall. Visste du at halvparten under 30 stemmer ikke?

Da er det jo ikke vits med et demokrati heller, hvis ikke en bryr seg litt. :)

Gjest pilldorf
Skrevet

Det er ikke løgn om man tror på det selv.

Det er mitt motto:-)

Det tviler jeg ikke på. :)

Skrevet

Stem blankt. Bedre enn å ikke stemme.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...