Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest pilldorf
Skrevet (endret)

Tilfeldigheter. Hva er ikke tilfeldig i disse dager. :)

Mye liv på KG i natt forøvrig. Er nesten vanskelig å følge med på alle trådene det blir skrevet noe i.

Endret av pilldorf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det teiteste du har sett? Naboen vannet gresset i regn :fnise:

Gjest badeand1
Skrevet

Mulig bihulebetennelse på gang. Det forklarer den helvetes hodepinen den siste uka.

Gjest Gunfreak
Skrevet

Som Roma har jeg nå Utslettet Syracuse

Men har ikke noen flere steder å ekspandere, jeg har trading og non agreasion packs med alle i nærheten, og vil ikke bryte det, så tror jeg sender et par legioner til Spania og har det gøy der jeg.

Skrevet

Mulig bihulebetennelse på gang. Det forklarer den helvetes hodepinen den siste uka.

:( God bedring :hug:

Gjest badeand1
Skrevet

:( God bedring :hug:

Takktakk :klem: Orker ikke spille Skyrim engang og det sier litt :fnise:

Skrevet

Jeg var på jobb med bihulebetennelse hele forrige uke!

Gjest badeand1
Skrevet

hm ja.. Jeg har tatt en tablett som gjør meg høy igjen. Heller det enn hodepine >< kan ikke se oppover engang uten at det gjør grisevondt.

Gjest badeand1
Skrevet

Jaikkesant.

http://www.youtube.com/watch?v=BJ0xBCwkg3E

90's <3

Gjest pilldorf
Skrevet

Bihulebetennelse. Den er lei da. Må ha god bedring da. Og.. Er du høy, Mortem ?

Gjest badeand1
Skrevet

Bihulebetennelse. Den er lei da. Må ha god bedring da. Og.. Er du høy, Mortem ?

Er ikke sikkert jeg har det. skal til lege snart men takk :) "høy" Kjenner det ikke før om et par timer. :P

Gjest pilldorf
Skrevet

Er ikke sikkert jeg har det. skal til lege snart men takk :) "høy" Kjenner det ikke før om et par timer. :P

Vel. Merker du ingenting selv da? Er du dedd i desen ?

Eller får du vondt hvis du trykker deg litt rundt under øyet?

Og å bli høy er kjekt. Ikke alltid like mye på medikamenter da. Men det finnes unntak der og.

Gjest badeand1
Skrevet

Vel. Merker du ingenting selv da? Er du dedd i desen ?

Eller får du vondt hvis du trykker deg litt rundt under øyet?

Og å bli høy er kjekt. Ikke alltid like mye på medikamenter da. Men det finnes unntak der og.

Vondt i hodet/over øynene, følsom mot lys og lyd. Vondt når jeg bøyer meg framover og da presser det i neseveggen eller hva faen det heter. Småvondt i halsen også.

Gjest pilldorf
Skrevet

Vondt i hodet/over øynene, følsom mot lys og lyd. Vondt når jeg bøyer meg framover og da presser det i neseveggen eller hva faen det heter. Småvondt i halsen også.

Tja. Det hørtes ikke ut som en typisk bihulebetennelse men. De er ofte ikke så krise heller.

Omtrent halvparten av dem går over av seg selv etter 10 dager. Og ved en bakteriell bihulebetennelse kan man ta antibiotika for gjøre seg ferdig med saken med en gang. Men da må man til legen.

Drops og slikt kan funke litt for halsen og da.

Gjest pilldorf
Skrevet

Hehe. Ja, det var ikke det jeg sa.. Jeg sa den ikke hørtes typisk ut bare.

Men spis medisinen din og dra til legen når den åpner igjen, så går det fint det der.

Ikke vær redd for å snakke med ham om alt og ingenting. Snakk gjerne om været og. De er glad i å snakke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...