Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Nazi and proud then. :klo:

Ja vi får leve med det :P

Videoannonse
Annonse
Gjest Gunfreak
Skrevet

Nå er du veldig voksen.

Dette er fjasetråden, ikke "seriøst politisk debatt tråden"

Skrevet (endret)

Jeg hadde stemt høyre uansett om jeg hadde jobbet eller ikke.

Man stemmer høyre om man har mye penger, eller om man står for en kapitalistisk tankegang.

Venstre er det partiet som er mest mot sentrum, som vanlige arbeidere kunne stemt på, etter hva som er best for dem å stemme på. Dersom man er student, eller er en vanlig arbeider, så er det faktisk ganske høl i hodet å stemme høyre eller Frp. Er bare Rimi Hagen som tjener på at Høyre kommer i regjering, og grundere.

Endret av .-L-.
Skrevet

Man stemmer høyre om man har mye penger, eller om man står for en kapitalistisk tankegang.

Venstre er det partiet som er mest mot sentrum, som vanlige arbeidere kunne stemt på, etter hva som er best for dem å stemme på. Dersom man er student, eller er en vanlig arbeider, så er det faktisk ganske høl i hodet å stemme høyre eller Frp. Er bare Rimi Hagen som tjener på at Høyre kommer i regjering, og grundere.

Da ser det ut som det er veldig mange med mye penger ute å går.

Jeg har ikke mye penger, men jeg har troen på at dette blir bra.

Skrevet

Blir for dumt.

Er ikke bare Rimi-hagen og de rikeste som tjener på høyrepolitikk. Skattelettelsene til de rikeste er smuler av budsjettet og de blir selvsagt ikke gitt for at de rikeste ikke har det bra nok. Det er for at vi trenger investeringer i arbeidsplasser. Og det vet de rødgrønne også, hvis det bare handlet om de rikes personlige forbruk så burde de jo ha økt skattene betraktelig for de rikeste. Men de gjør ikke det, og det er fordi de vet at høyere skatter fører til lavere investeringer. Giske sa han var åpen for å fjerne formueskatten, det samme har LO sagt.

Samme gjelder privatisering. Ja, der er ofte kjipt for de ansatte at arbeidsplassen blir privatisert, men de sykehusansatte jobber der for å hjelpe de syke, ikke for å ha noe å gjøre. Det er heller ikke verre å ha en privat arbeidsgiver enn over halvparten jobber i det private og klarer seg helt fint.

Skrevet

Syns også det du sier .-L-. blir veldig valgkampanjen til motsatt side på en måte. Har du satt deg inn i Høyres forslag og tankegang?

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

nokon som veit korleis eg reparerar scrollinga på ei hp-maskin...?

eg har sikkert berre vore borti ein knapp

Skrevet

Reparerer hvordan?

eg får ikkje scrolla ...
Skrevet

Veit ikke hvordan det kan fikses S&P.

Faen, den reklamen som var på tv midt i kjærlighetssorgen er på tv igjen. :(

Skrevet

Så det i går. Det ligger på enten kontollpanel, verktøy for nettleseren eller brannmur. Jeg var for opptatt med å blokkere all innkommende ting til at jeg la merke til nøyaktig hvor.

Skrevet

Ka som e gale?

det er så mykje stress. og veldig mange utfordringar, for å sei det på den måte....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...