Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Skrevet

:jepp: Skjønner godt at den ble et lite fenomen, og mye arbeid bak.

Tenker de sauene ble rimelig lei av den hunden. :fnise:

Det var det da, burde vel slå av skjermen hvertfall. Den har allerede har fått en sprekk i seg denne uka etter et møte med betongen på verandaen. Jeg må visst prøve hvertfall, god natt! :hug:

Natta! Sov godt! :blomst:

Videoannonse
Annonse
Gjest Animula
Skrevet

Tenker de sauene ble rimelig lei av den hunden. :fnise:

Natta! Sov godt! :blomst:

Det ble de nok! :)

Natta, sov godt du og! :blomst:

• Liker 1
Skrevet

Alltid kjekt å starte dagen med biltrøbbel.

Skrevet (endret)

Kan ikke huske forrige gang jeg var så godt humør om morgenen, ikke relatert til Singha :P

Endret av .-L-.
Skrevet

Herregud for en drøm jeg hadde.

Jeg drømte at jeg var på et hotell med moren min, men så på tv. Hun ble skikkelig sint, fordi tven bråket og sa "Hvis du ikke slutter å se på tv, må du flytte ut av rommet", jeg nektet og før jeg visste ordet av det, hadde hun gått til resepsjonen og fått nytt hotellrom til meg. Jeg begynte å gråte fordi jeg ikke likte det nye rommet, det var er annet tv og siden det var lyn og torden ute, funket ikke tv. Lynet slo ned i tven hele tiden. Til slutt fant jeg meg i det, da begynte hun i resepsjonen å klage på moren min, fordi hun bråket når hun kjeftet på meg. Moren min hadde ikke stanset å kjefte selv om jeg var ute av rommet hennes.

Etter en stund fant jeg ut at jeg skulle ha barn. Så jeg fikk barn og fødte, det var fordi jeg trengte penger, for jeg og moren min skulle på en konkurranse som krevde penger.

På konkurransen måtte vi igjennom en farlig rute, som var høyt oppe (Jeg har høydeskrekk) og hadde unatulige monster. Om vi ikke sammarbeidet, kunne vi dø.

Jeg letet etter moren min hele tiden, for hun forsvant. Jeg fant løsninger for å kunne se henne, jeg måtte blandt annet bekjempe en demo, dusje og finne en nøkkel. Hun ble usynlig etter hvert steg i spille. Til slutt fant vi den gullnøkkelen, men da var jeg så sliten at jeg la meg på et rekkverk hvor høyden ned var lang. Noen sa jeg måtte passe meg for å ikke ramle, men som sagt var jeg sliten. Gled lenger og lenger ut mot kanten. Til slutt våknet jeg.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Må ha kokte egg i. Masse!

Hadde ett per pers..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Kjipt. Jeg måte nøye meg med 3 brødskiver.

Da jeg kom hjem glemte jeg at jeg hadde kjøpt mat, så jeg gikk de 30 minuttene det tar å gå til butikken som har favorittbrødet mitt. Da jeg kom fram var de tom for brødet! For en skandale, jeg gikk hjem igjen uten å kjøpe noe.

Ja, desverre må man i enkelte butikker være tidlig ute for å få tak i brød..

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet

Dagen min har vært sånn passe effektiv i alle fall. :)

Skrevet

Gleder meg til å sove igjen. Jeg glemte å ta sovemedisin, så jeg sov kun 4 timer. Orket ikke sove mer, hater marerittene. Marerittene blir litt dempet av medsinene, men siden jeg har sluttet på syredempende, får jeg ofte mareritt.

Gjest badeand1
Skrevet

Gleder meg til å sove igjen. Jeg glemte å ta sovemedisin, så jeg sov kun 4 timer. Orket ikke sove mer, hater marerittene. Marerittene blir litt dempet av medsinene, men siden jeg har sluttet på syredempende, får jeg ofte mareritt.

Syredempende? oO

Skrevet

FAAAAEN !! Kom akkurat litt for sent på flyplassen. Og med litt lok og tekniske problemer på automaten, så rakk jeg ikke flyet mitt. Neste går i morgen 09:15. Konge !

Skrevet

Ikke når en kun får sove frem til kl. 7 på morgeden i ferien sin.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...