Gå til innhold

Ny fjasetråd!

Fremhevede innlegg

Gjest Animula
Skrevet

Jeg slipper unna de fleste reklamer, har koblet fra tven :laugh: Føler meg som et helt annet menneske, jeg hyler ikke "Helvetes reklamepauser" lenger og blodtrykket er helt fint igjen. :ler:

Fornuftig sikkert :ler: Jeg har mystisk nok ikke sett så mye på tv i det siste, men den står og ruller og brått ser man opp og ser på folk som koser med torsk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje fleinsoppen har kommet tidlig? Reklamekokainen blitt tilsatt LSD? Neimen om jeg vet :klo:

Det verste er at den minner meg om en teaterforestilling jeg så på fhs i Lofoten med MYE fisk og slo (husker egentlig bare det, men det var et klassisk stykke egentlig.. Glassmenasjeriet kanskje)

Den torsken, den torsken....eller var vel se torsken...... :laugh:

Må være noe flein ute å går. Kanskje jeg skulle tatt meg en tur ut......mehe. Blitt litt ekstra kreativ. Men det flyr enda skumle mannfolk rundt i skogene her, så får vente.

Gjest Animula
Skrevet

Flyr det skumle mannfolk i skogene? :sjokkert:

Jeg vinket til deg forresten, men jeg var kanskje litt tidligere oppe enn deg da toget passerte.

Skrevet (endret)

Flyr det skumle mannfolk i skogene? :sjokkert:

Jeg vinket til deg forresten, men jeg var kanskje litt tidligere oppe enn deg da toget passerte.

Nei, en voldtektsmann som fløy på ei oppi ei turløype. Men han er vel over alle hauger nå.

Vinka du? Så koselig! er vel en mulighet for at jeg ikke var helt oppe enda, men jeg har vært en del våken tidlig i morratimene. Så mulig jeg bare er småblind. :fnise:

Endret av Cordelia
Gjest Animula
Skrevet

Nei, en voldtektsmann som fløy på ei oppi ei turløype. Men han er vel over alle hauger nå.

Vinka du? Så koselig! er vel en mulighet for at jeg ikke var helt oppe enda, men jeg har vært en del våken tildlig i morratimene. Så mulig jeg bare er småblind. :fnise:

Huff, håper han blir tatt!

Nå hørtes jeg skummel og mystisk ut :fnise: så godt du tok det bra! Ja lørdag morgen for halvannen uke siden, jeg hadde ikke sovet for toget gikk umenneskelig tidlig, men jeg kviknet til og kikket og vinket ved berget ditt (de andre rundt meg hadde svimt av).

Skrevet

Huff, håper han blir tatt!

Nå hørtes jeg skummel og mystisk ut :fnise: så godt du tok det bra! Ja lørdag morgen for halvannen uke siden, jeg hadde ikke sovet for toget gikk umenneskelig tidlig, men jeg kviknet til og kikket og vinket ved berget ditt (de andre rundt meg hadde svimt av).

Hehe, er så skummel og mystisk selv at jeg er heeelt med. :fnise: Så fint du fikk et lite glimt av "verden navle". :danse::ler:

Gjest Animula
Skrevet

Hehe, er så skummel og mystisk selv at jeg er heeelt med. :fnise: Så fint du fikk et lite glimt av "verden navle". :danse::ler:

Hehe :heks: Ja jeg har jo ikke vært der siden klassen var på tur en gang (må ha vært barneskolen) og jeg stirret nøye på husene og tenkte at du var der et sted :lur: Jeg var jo på ekspedisjon, så passering gjennom Cordelialand var en høydare. Dessverre virket ikke tognettet så jeg fikk ikke pludret det ned in real time.

Skrevet

Hehe :heks: Ja jeg har jo ikke vært der siden klassen var på tur en gang (må ha vært barneskolen) og jeg stirret nøye på husene og tenkte at du var der et sted :lur: Jeg var jo på ekspedisjon, så passering gjennom Cordelialand var en høydare. Dessverre virket ikke tognettet så jeg fikk ikke pludret det ned in real time.

Hihi, så gøy. Tja, så nok ikke huset mitt, men mulig du så Kiwien jeg pleier å handle fra stasjonen. :fnise:

Gjest Animula
Skrevet

Hihi, så gøy. Tja, så nok ikke huset mitt, men mulig du så Kiwien jeg pleier å handle fra stasjonen. :fnise:

Det er mulig jeg gjorde, men bevisstheten min har nok ikke registrert den :( Det var sikkert for tidlig til å skille mellom grønnfarger eller noe sånt? Det så koselig ut der da :jepp: Veldig fjeldsk (kan man si det? :laugh: ) Mitt største minne fra gruveturen på barneskolen var egentlig bergmuseet med de svære krystallene, selv om det skjedde noen smådramaer blant erkefiender og annet inne i gruven.

Gjest Animula
Skrevet

Jeg burde sove snart, typisk at man våkner opp litt ekstra da. Må huske å stille en klokke.

Skrevet

Det er mulig jeg gjorde, men bevisstheten min har nok ikke registrert den :( Det var sikkert for tidlig til å skille mellom grønnfarger eller noe sånt? Det så koselig ut der da :jepp: Veldig fjeldsk (kan man si det? :laugh: ) Mitt største minne fra gruveturen på barneskolen var egentlig bergmuseet med de svære krystallene, selv om det skjedde noen smådramaer blant erkefiender og annet inne i gruven.

Hehe, ikke sant. Ja det er noen berg litt her og der. :laugh: Har vært inne i gruvene en gang tror jeg. Museumet er kult det ja, med utrolig mange rare bergarter.

Skrevet

Jeg burde sove snart, typisk at man våkner opp litt ekstra da. Må huske å stille en klokke.

Uffa ja, det må jeg og. En bør liksom benytte de trøtte lommene, men plutselig blir en våken igjen.

Gjest Animula
Skrevet

Hehe, ikke sant. Ja det er noen berg litt her og der. :laugh: Har vært inne i gruvene en gang tror jeg. Museumet er kult det ja, med utrolig mange rare bergarter.

Det er vel det, jeg tenkte litt på husene, så noen som så ganske gamle ut. Det virker ikke som om jeg har vært utenfor Oslo, men jeg har jo det såvidt :ler:

Ja, og det var mitt inne i min steinsamlerperiode som liten :rodmer:

Gjest Animula
Skrevet

Uffa ja, det må jeg og. En bør liksom benytte de trøtte lommene, men plutselig blir en våken igjen.

De lommene er lumske! Jeg må rekke en legetime, håper jeg får sove litt. Det hjelper jo ikke når man bekymrer seg for å få sove, men det er jo der man havner. Telle sauer?

Skrevet

Det er vel det, jeg tenkte litt på husene, så noen som så ganske gamle ut. Det virker ikke som om jeg har vært utenfor Oslo, men jeg har jo det såvidt :ler:

Ja, og det var mitt inne i min steinsamlerperiode som liten :rodmer:

Så det var ikke første tur ute av asfaltjungelen altså :fnise: Finnes vel en del gamle hus der og. :laugh: Mange gamle hus her ja, ikke takket være de som styrer dog.

Steinsamlerperiode ja, høres kjent ut. :laugh:

Skrevet

De lommene er lumske! Jeg må rekke en legetime, håper jeg får sove litt. Det hjelper jo ikke når man bekymrer seg for å få sove, men det er jo der man havner. Telle sauer?

Nei, det er typisk det. Hender det hjelper hvis en finner en ting å fokusere på, hvis en er heldig. :sjokkert:

Skrevet

Den her kan alltid repeteres

Ikke så rent lite imponerende.

Gjest Animula
Skrevet

Nei, det er typisk det. Hender det hjelper hvis en finner en ting å fokusere på, hvis en er heldig. :sjokkert:

Det var det da, burde vel slå av skjermen hvertfall. Den har allerede har fått en sprekk i seg denne uka etter et møte med betongen på verandaen. Jeg må visst prøve hvertfall, god natt! :hug:

Gjest Animula
Skrevet

Ikke så rent lite imponerende.

:jepp: Skjønner godt at den ble et lite fenomen, og mye arbeid bak.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...